Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

(2x) Vålerenga-LSK, Fredag 4. mars (10 årsjubileum for Vallhall også)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• san Paolo
    replied
    Originally posted by tipppeliga View Post
    Solid defensivt! Lillestrøm har vel ett skudd på mål i løpet av 90 min! Syns vi er litt tamme på siste tredjedel.. Bør holde i ballen litt lengre, spille oss høyt og sette et større trykk rundt boksen til Lillestrøm! Ellers er det jo stolpe ut på skadefronten!!!
    LSK hadde et par headinger på mål etter cornere - men de traff dårlig og Lars hadde grei kontroll. (Men om Kippe hadde vært den som nicka? hm...)

Sjøl syns jeg forsvaret var litt rufsete innimellom, men det var vel dog framskritt. Mest imponert av Mos, den korte tida han var inne (LSK trakk jo ned Ujah som def.midtbane etter at Mos satte dem under press) + Dawda, Singh og delvis Strandberg var gode. Luton viste og en del bra...
    Sid virka litt "beskjeden" til å fylle midtspiss-rollen nå - men han har jo scora i tre andre kamper...

Forresten, mht. laser-operasjon på øyet, så har, Lillestrøm-keeper Logi Magnusson, hatt en lignende operasjon før denne sesongen. Og han var, etter min mening, LSK sin bestemann.

Leave a comment:

• hmchrist
    replied
    Originally posted by Sosua View Post
    Godt han har noe å skylde på ihvertfall, bare flaks at ikke et par av giganttabbene hans ikke førte til LSK mål.
    Tja, det kommer vel også an på øyet (!) som ser. Han var vel nære å putte også...

Leave a comment:

• Sosua
    replied
    Originally posted by hmchrist View Post
    Registrerer at dos måtte gå av som følge av trøbbel med synet...
    Registrerer også at han har reklamert for laserbehandling av synet i det siste...
    God kombinasjon
    Godt han har noe å skylde på ihvertfall, bare flaks at ikke et par av giganttabbene hans ikke førte til LSK mål.

Leave a comment:

• hmchrist
    replied
    Registrerer at dos måtte gå av som følge av trøbbel med synet...
    Registrerer også at han har reklamert for laserbehandling av synet i det siste...
    God kombinasjon

Leave a comment:

• tipppeliga
    replied
    Solid defensivt! Lillestrøm har vel ett skudd på mål i løpet av 90 min! Syns vi er litt tamme på siste tredjedel.. Bør holde i ballen litt lengre, spille oss høyt og sette et større trykk rundt boksen til Lillestrøm! Ellers er det jo stolpe ut på skadefronten!!!

Leave a comment:

• Onnis
    replied
    Originally posted by EngaForAlltid View Post
    Jeg hadde lett blitt med og synget, men det var jo ingen som tok ansvar og gadd å synge, jeg er ikke av den som liker mye oppmerksomhet, så jeg henger meg heller på andre som synger enn å starte synginga selv.
    Vi får trøste oss med at dette kun var treningskamp, så får vi vise bøfla hvem som er sjef på Ullevaal og Åråsen!
    Da kunne du jo ha flyttet deg over til høyre siden da

Leave a comment:

• EngaForAlltid
    replied
    Brukbar kamp av gutta, vi hadde god kontroll igjennom hele kampen, vi hadde bare marginene på feil side. Litt dødt mot slutten av 2.omgang, jeg savner mer bevegelse rundt spilleren med ballen i beina. Men alt i alt en brukbar forestilling.

OT:
    Ellers var Klanen forferdelige, FORFERDELIGE! Vi tapte tribunekampen sånn til de grader, selvom vi var 10 ganger så mange som KFL!
    Jeg hørte litt mumling på høyresiden der innimellom, men med engang mumlingen begynte sang fugla oss i senk igjen.
    Noen som la merke til en fyr litt på venstresiden av feltet som ropte "Er dere fyllesjuke eller?", vittig utsagn, det virket jo som vi hadde en protestaksjon mot synging ii 90 minutter.

Jeg hadde lett blitt med og synget, men det var jo ingen som tok ansvar og gadd å synge, jeg er ikke av den som liker mye oppmerksomhet, så jeg henger meg heller på andre som synger enn å starte synginga selv.
    Vi får trøste oss med at dette kun var treningskamp, så får vi vise bøfla hvem som er sjef på Ullevaal og Åråsen!

Leave a comment:

• san Paolo
    replied
    Compliments og TAKK til Vålerenga-damene som vant 1-0 over de gulsvarte fjærkrea!

For våre damer er bedre!

Leave a comment:

• Loke
    replied
    Originally posted by enga14 View Post
    Koné, Fellah, Zajic, Ogude, Berre, Mos, Dawda, Nordvik, Dos Santos. Har jeg glemt noen da? Kan bli interessant dette her hvis skadelista holder seg så lang...
    Jepp, du glemte Sid ihvertfall

Leave a comment:

• enga14
    replied
    Koné, Fellah, Zajic, Ogude, Berre, Mos, Dawda, Nordvik, Dos Santos. Har jeg glemt noen da? Kan bli interessant dette her hvis skadelista holder seg så lang...

Leave a comment:

• FuriousMachine
    replied
    Originally posted by Loke View Post
    mest imponert over dawda med tanke på hvor lite spillbar han var i fjor sesongen
    Jeg ble også gledelig overrasket over Dawda i kveld. Hadde mer eller mindre avskrevet fyren etter 2010 og rapporter om at fyren hadde et holdningsproblem.

Synes han ikke bare var god i kveld men synes også at han jobba hardt... Var ihvertfall en 4-5 ganger hvor jeg var overbevist om at ballen skulle gå over linja hvor Dawda ikke bare løp som f*en for å holde ballen i spill men fikk spilt ballen relativt presist inn på banen igjen. Det er god holdning, spør du meg :-)

men skadesituasjonen begynner å bli rimelig kjip, var alt for mange som måtte av i kveld pga en trøkk... hvor alvorlig det er gjenstår jo å se, selvfølgelig, men skummelt er det likevel.

Som en ihuga pessimist synes jeg også at spesielt andre omgangen vitnet om et lag som har alt for mye å jobbe med frem til seriestart når man tenker på at dette var den siste treningskampen...

Satser på at klokere hoder enn meg klarer å se flere positive tegn i dagens situasjon enn det jeg gjør akkurat nå....

Det sagt, så tror jeg 2011 er året hvor man IKKE trenger å unngå tap for å vinne gullet for RBK er neppe like stabilt som i tidligere år... BRING IT ON!

Leave a comment:

• Loke
    replied
    Originally posted by thomasw View Post
    sid, mos, dos santos og dawda ut med skader iløpet av kampen...jadda
    jepp, skal bli morsomt å se den førsteelveren vi klarer å skrape sammen til kamp om 2 uker...

Leave a comment:

• thomasw
    replied
    sid, mos, dos santos og dawda ut med skader iløpet av kampen...jadda

Leave a comment:

• Loke
    replied
    Originally posted by way_ View Post
    Slutt. 0-0
    får vel bare trøste oss med at dette kun var en treningskamp... ingen poeng tapt ihvertfall synes skadelista vår begynner å bli litt vel for lang, med tanke på at det kun er 2 uker til seriester og vi har ennå ikke klart å stille noe opp mot det vi kalte en klar første 11'er i fjor så synes jeg ting er litt skremmende. Var noen positive opplevelser å ta med seg oppi dette også da, var en relativt god kamp av stoor, hæstad, singh, dawda og shelton.... mest imponert over dawda med tanke på hvor lite spillbar han var i fjor sesongen

Leave a comment:

• way_
    replied
    Slutt. 0-0

Leave a comment:

Working...
X