Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

VIF-Follo, Lørdag 12. mars kl. 14.30 ute på Valle

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by foomatic View Post
    Dessverre går ikke kampen på TV.

Kampen ble satt opp veldig sent og vi har ikke mulighet til å skaffe til veie utstyret for å få streamet kampen direkte.

Det blir livereferat på vif-fotball.no og høydepunkter på VIF TV i etterkant. (Kampen blir filmet)
    Da kommer det flere folk til Valle

Hadde vært bra om Fellah hadde fått noen minutter mot Follo.
    Han passer perfekt i den rollen og blir viktig for oss utover.
    EVIG VIF

Comment

(Kampen blir filmet)
      Dersom kampen uansett blir filmet burde det kunne gå an å legge ut opptak av HELE kampen på TV2 Sumo?

Jeg synes dette er hensiktsmessig da det for oss interesserte supportere er av større interesse å se spillet over lengre perioder enn bare målene pluss de største sjansene. Er dette veldig vanskelig for TV2 så er det ikke noe vits i å presse, men jeg tipper det er flere enn meg som føler seg litt avsagd med bare høydepunkter. Det er jo siste kamp før det braker løs! (Og ja, jeg vet jeg skulle vært der selv, men jeg bor i utlandet)

Jeg driter i kommentarer og klokke og det der, bare råfilmen med kampen blir lagt ut.

-------------------------------------------------

Jeg ser også gjerne Fellah og Ogude i en 10-15 minutter mot Follo om de er 100% skadefrie.

Comment

http://webtv.tv2.no/webtv/?progId=502783

Fellah kan få noen minutter mot Follo.
        Han virka jo svært pigg på bildene fra treninga også.
        EVIG VIF

Comment

Dessverre går ikke kampen på TV.

Kampen ble satt opp veldig sent og vi har ikke mulighet til å skaffe til veie utstyret for å få streamet kampen direkte.

Det blir livereferat på vif-fotball.no og høydepunkter på VIF TV i etterkant. (Kampen blir filmet)
          Takk for svar. Nå har de opprinnelige planene mine gått i dass, så da får jeg dratt.

Comment

Da er det bare å ta godt på seg (Og kanskje en toddy med noe godt i, el. en Bislet spesial kanskje

Ikke så halvgæernt vær...
            http://www.yr.no/sted/Norge/Oslo/Osl..._for_time.html
            https://m.youtube.com/watch?v=jkhpZoPOfZI

Comment

Praktisk rundt dagens kamp

Hei.
              Noen kjappe spm.
              Hvordan er muligheten for parkering rundt valle i dag?

Og siden det er ute, vil det være mulig å ha bikkja med meg? Tenkte å gå en tur med den for deretter svippe bortom å se match, og da er det jo greit å vite om jeg blir kasta bort eller ei.
              --Godfather--

Womble till I die!

Comment

Originally posted by Godfather View Post
                Hei.
                Noen kjappe spm.
                Hvordan er muligheten for parkering rundt valle i dag?

Og siden det er ute, vil det være mulig å ha bikkja med meg? Tenkte å gå en tur med den for deretter svippe bortom å se match, og da er det jo greit å vite om jeg blir kasta bort eller ei.
                Parkering på Valle er alltid en risikosport. Hunder går fint, tenker jeg.

Comment

Originally posted by vif_supporter View Post
                  Da er det bare å ta godt på seg (Og kanskje en toddy med noe godt i, el. en Bislet spesial kanskje

Ikke så halvgæernt vær...
                  http://www.yr.no/sted/Norge/Oslo/Osl..._for_time.html

Og når man først nevner Bislet Spesial... (Og siden Håvard Bøkko tok gull på 1500 på torsdag)
                  http://www.youtube.com/watch?v=Kka6CW_yM7E
                  https://m.youtube.com/watch?v=jkhpZoPOfZI

Comment

Viktig kamp

Denne kampen er viktig både for oss supportere, kritikere og de andre lagene at vi viser form før kampen mot viking. Mitt forslag til lag:

K: Hirschfeld
                    HB: Stoor
                    HMS: Muri
                    VMS: Strandberg
                    VB: Nouri
                    HM: Doffen
                    SM: Singh
                    VM: Zajic
                    HV: Berre
                    S: Sid
                    VV: Shelton

Vi burde dominere og vinne denne kampen med 2-3 mål, ellers er jeg alvorlig bekymret...

Comment

Laget ifølge VIFs SMS-tjeneste:
                      Hirschfeldt - Stoor, Muri, Strandberg, dos Santos - Hæstad, Haidar - Berre - Singh, Nielsen, Shelton.

Så vidt jeg kan skjønne er Singh vingspiss, Berre spiller i 10'ern og Nielsen er på topp.

Comment

etter å ha lest live updates, så virker det som om vi presser mye.. Men mangler siste finishen.. Frykter seriestarten, hvis det ikke løsner idag...
                        Stolthet, tradisjon og religion kan ikke kjøpes!

Comment

Det er ikke kampen da det er viktigst om det blir stang inne eller ut. Ser vi har hatt en par i treverket allerede og vi pleier vel å mørne motstandarene utover kampen og derfor skåre mest på slutten. Glem heller ikke at Follo spiller med en klassestopper ved navn solli. Tror forøvrig at vi har et vesentlig sterkere lag om en uke når alle de små skada er med og kjemper igjen. Spent på viking kampen, har som mange andre her inne ikke de største forventningene til de første seriekampene, men tror at en seier der kan vekke litt av forum-entusiasmen igjen etter at den forsvant litt med alle skadene på slutten av oppkjøringa og det overraskende utlånet av Mos.

Comment

Spiller Solli for Follo i dag, eller er det en navnebror?

Comment

Originally posted by Mathias Krogstad View Post
                              Spiller Solli for Follo i dag, eller er det en navnebror?
                              han spiller der ja. De fikk en skade og da fant man ut at det var bedre at vår solli fikk spille for dem enn at de skulle bruke en junior. En ekstra bonus det så ser man hvordan han klarer seg mot tippeligaens antatt sterkeste lag.

Comment

Solli spiller for Follo, er helt ok. Sjuke sjanser til Vålerenga, to i metallet, redning på streken etc. Follo skaper lite.

Ser ut som vi spiller uten høyreving, men Singh og Berre i tiern. Litt bedre touch så bør både Shelton og Nielsen score.

Comment

Working...
                                X