Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Om "Åpent leserbrev til Erlend Nesje"

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Om "Åpent leserbrev til Erlend Nesje"

Dritbra!

Tenkte akkurat det samme da jeg leste aftenposten.
    Makan til idiot.
    Jeg sa det i lunsjen på jobben også "Han skriver jo her at - jeg er ingen hockeyekspert- Nei så hvorfor i helvete uttaler du deg om det i avisa da???"

Det er rett og slett sjokkerende hvordan alt og alle kan få spalteplass i landets aviser, bare innholdet passer den politisk korrekte barnehagementaliteten til rådene styresmakter.

Takk for at du gadd å skrive et svar til ham. Jeg lot meg nelig provosere FOR mye, og hadde aldri klart å holde meg saklig.

Yes!
    Bra og saklig skrevet. Kan ikke fatte at Nesje fikk seg til å ta jobben med å mene noe om en sport han ikke har peiling på. Vurderer å skrive noen ord til han

Og å begynne å preike om 'blind vold' .... Hallo?!
    Såvidt jeg har forstått av reaksjonene på hockey-forumet, så er Koivu et slags hockey-svar på Eirik Bakke/Vinnie Jones... Det er trolig heller provokasjonene til Koivu som er (lettere/sleipere utgaver av) blind vold. Koivu 'had it coming' ville amerikanere ha sagt. Hadde ikke Thoresen klinka han ned, ville det sannsynligvis ha blitt en annen.

Når det er sagt: Seff var det uakseptabelt og langt over grensa det Thoresen gjorde. Og jeg er glad for at Koivu klarte seg såpass bra at han kunne spille igjen på Torsdag.

Jeg syns at Aftenposten viser igjen en viss nervøs avstand til Vålerenga (og østkanten). Men de fleste i sports-redaksjonen der er jo bønder Og kjerne-leserne til Aftenposten er jo på vestkanten.

Vurderer å si opp blekka igjen....

PS: Men denne tråden hører vel hjemme i hockeyforum...

Comment

Det åpne leserbrevet til Erlend Nesje er på vpn - evt. leses her:

http://www.vpn.no/index.php/content/view/full/61574

Comment

Takk!! Som for mange andre var Nesjes kommentar som å svelge en kastestjerne. For en tulling! Og ja, jeg var på Jordal med jentungen i dag morges og det er ny kamp i morra, fullstendig uten betenkeligheter. Så får heller Nesje og unga hans ta på seg hjelmer og ta plass ved Bridgebordet.
        Vi er Vål'enga!!

Comment

Send den til debattredaksjonen, da vel! Flere enn de som leser vpn bør få sjansen til å lese det.

Comment

Working...
          X