Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner: Viking - Vålerenga 0-2

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Fikk ikke sett kampen i dag men resulatet er ikke desto mindre gledelig. Viktig å få en god start på serien så vi slipper å "jage etter" fra første stund, finspillet kan komme senere
    "A man is only as old as the woman he feels"

--Groucho Marx--

Comment

Spent på hva denne kampen vil bety. Kan fort vise seg at vi har tatt 3 p borte mot en madljekandidat, noe som er imponerende i alle tilfelle, men spesielt gitt den vanskelige serieforberedelsen og skadesituasjonen.

Det er fint å kjenne at vi har litt flyt i dag, det hadde vi store deler av fjorårs-sesongen, og skal vi hevde oss helt i toppen vil vi trenge den flyten.

Comment

Sånn litt på siden: var det noen som ble nektet inngang på Stavanger stadion pga. klesstil? Viking hadde jo funnet den endelige løsningen på Casuals-problematikken

Comment

Deilig med tre poeng! Her er min amatøranalyse av kampen, for de som er interessert:

http://www.supporterbloggen.no/2011/...valerenga-0-2/

Comment

For en deilig dag å stå opp på..

Fegor får mye fortjent skryt i dag. Og det skulle bare mangle. Herlige pasninger fra første stund og kompromissløse taklinger. Knall! Gleder meg til fortsettelsen.
            Også flott å se Fellah gjøre en god kamp etter skaden.
            In the beginning the Universe was created.
            This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
            - Douglas Adams

Comment

Originally posted by Feilkast View Post
              Deilig med tre poeng! Her er min amatøranalyse av kampen, for de som er interessert:

http://www.supporterbloggen.no/2011/...valerenga-0-2/
              Herlig analyse. Hvis du er interessert i å skrive flere og ønsker andre kanaler vil jeg anbefale deg å ta kontakt med Engablogg, de er garantert ute etter skribenter som deg

Comment

Jeg savner en kommentar til at Vålerenga pådro seg hele fire gule kort, tre av dem etter stygt spill. Håper ikke dette blir en trend.
                DIXI

Comment

Originally posted by michael collins View Post
                  Jeg savner en kommentar til at Vålerenga pådro seg hele fire gule kort, tre av dem etter stygt spill. Håper ikke dette blir en trend.
                  Hva vil du oppnå?

Comment

Så du kampen eller har du lest kampreferat og lager deg bilder av stygge taklinger i hodet?

Ogude: Gult for takling med strake bein. Klart gult, men heller ikke mer.
                    Sid: Gult for holding i trøya etter tapt duell midt på banen. "Kjempestygt" altså.
                    Dawda: Gult for sen involvering. Prøver å blokkere innlegg, treffer viking-fot med låret. "Grisespill" med andre ord.
                    Stoor: Forstyrrer visstnok på frispark ved å "dirigere mur".

Ja, helt klart en trend her collins.

Comment

Ajaj, jeg som trodde fantasien var best i gode gamle Akersgata.
                      "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Da får du fortsette å savne det, mens vi gleder oss over 3 deilige poeng!
                        Hele 4 gule kort faktisk

Det meste har allerede blitt sagt, så jeg gidder ikke repetere det. Men kan jo melde at det var vel like høy stemning på Bohemen igår som blant de tilreisende i Stavanger

Deilig start på årets Tippeliga-sesong!

Comment

Thanks Michael - ser ironien din - Hvis det værste man kan si om VIF i går er at de spilte stygt, så har du ikke mye å utsette på dem...

Er enig med deg - ikke mye å sette fingeren på med tanke på skadesituasjonen...
                          Panzer er gud og Vålenga min rellion

Comment

Jeg så ikke kampen, men så høydepunkter på TV 2 Sumo. Er fullstendig uenig med de som ikke synes fire gule kort på en kamp er mye. Håper Vålerenga styrer unna slikt resten av sesongen.
                            DIXI

Comment

dos Santos i TV2-studio på Zebra nå. Høres hes ut. Vet ikke om det var kulden under kampen i går, eller om det var utelivet i Stavanger som tok på...
                              +++

Comment

Jeg så ikke kampen, men så høydepunkter på TV 2 Sumo. Er fullstendig uenig med de som ikke synes fire gule kort på en kamp er mye. Håper Vålerenga styrer unna slikt resten av sesongen.
                                Du starter jo med å si det var stygt spill, noe det ikke var overhodet.
                                Ogude sitt gule kort var gult kort, ikke mer enn det.
                                Stoor sitt gule kort er jeg usikker på om alle dommere hadde gitt, da det eneste han gjør er å dirigere muren. Dette har vi sett utallige ganger, også i andre ligaer, uten at det har blitt straffa.
                                Leigh får spille minimalt iår og er ingen fare.
                                Sid får på kontoen får uerfarenhet.

Ser ingen fare med dette?
                                Dessuten har vi den bredeste stallen i år og kan unnvære spillere i gitte kamper.
                                "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Working...
                                X