Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner: Viking - Vålerenga 0-2

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by FrodeAS View Post
    dos Santos i TV2-studio på Zebra nå. Høres hes ut. Vet ikke om det var kulden under kampen i går, eller om det var utelivet i Stavanger som tok på...
    Jeg snakka med Freddy på flyplassen i Stavanger rett før klokka ett i dag. Det var ingenting som tydet på at han var verken forkjøla eller hadde vært tungt på fylla. Han var selvsagt veldig happy med kampen i går, spesielt på Håvard Nilsens vegne.

Comment

Originally posted by michael collins View Post
      Jeg så ikke kampen, men så høydepunkter på TV 2 Sumo. Er fullstendig uenig med de som ikke synes fire gule kort på en kamp er mye. Håper Vålerenga styrer unna slikt resten av sesongen.
      50 minutter før egen seriepremiere er du inn på Vålerenga sitt forum og diskuterer gule kort.
      Skjønn det den som kan

Laget ditt står for den mest destruktive og den største knokkelfotballen i Norge så jeg ville ha vært litt mer ydmyk om jeg hadde vært deg.
      EVIG VIF

Comment

Originally posted by Bojan View Post
        50 minutter før egen seriepremiere er du inn på Vålerenga sitt forum og diskuterer gule kort.
        Skjønn det den som kan

Laget ditt står for den mest destruktive og den største knokkelfotballen i Norge så jeg ville ha vært litt mer ydmyk om jeg hadde vært deg.
        Vil nå påstå at LSK spiller den klart verste 'knokkelfotballen' Norge. (Men dem har også Ujah!...) Men med tradisjon for nettopp det og med en "levende knokkel" som trener, så må det vel bli slik...

Skjønner da at MC er her før TIL sin kamp - en grei måte å roe nervene på.
        ....

Er ellers nylig kommet tilbake til Oslo etter første besøk på Viking stadion. WOW!
        Henger meg på skrytet av Ogude. NÅ skjønner jeg hvorfor vi prøvde å hente han allerede i 09!
        Sid kunne blitt stående med en målgivende i går - om Bojan hadde klart å omsette pasningen som han fikk fra Sid på 0-2... Bojan fortjener også skryt - så kald som han er v. 2-0 scoringa, er det få som er!

Glimrende bytter av Martin. Selv med skader hadde vi en joker å sette inn i Bojan. Smart å la Fellah starte og spille så lenge han orka...

Watttne i TV2 er inne på noe i studio i dag når han sier at VÅlerenga trolig hadde mye lavere skuldre inn i kampen enn Viking:

VIF hadde mange skada + Shelton ute rett i forkant:
        - Ok, da får vi bare gjøre det beste ut av det...

Viking hadde nylig imponert mot RBK og er tippa høyt av "alle":
        - Må bevise, må bevise!

Ellers: Seff altfor tidlig å bedømme Sid etter mindre enn én kamp. Men pasninga hans til Bojan var et pluss på en dag med lite støtte...
        Last edited by san Paolo; 20.03.2011, 18:08. Reason: flere småfeil...

Comment

Originally posted by michael collins View Post
          Jeg savner en kommentar til at Vålerenga pådro seg hele fire gule kort, tre av dem etter stygt spill. Håper ikke dette blir en trend.
          Jeg savner en kommentar fra Tromsø på hvorfor Kara kommer for seint inn i taklingen og pådrar seg gult kort. Håper ikke dette blir en trend.
          Vålerenga, klubben for alle (også ‘Team Drammen’)
          -‘-‘- Neste år tar vi alt -‘-‘-

Comment

Er det noen bilder fra kampen?

Comment

Originally posted by san Paolo View Post
              Ellers: Seff altfor tidlig å bedømme Sid etter mindre enn én kamp. Men pasninga hans til Bojan var et pluss på en dag med lite støtte...
              Quoter meg sjøl her:

Har nettopp sett høydepunkter fra kampen på vifoppaldåttenno...
              Det var jo Sid som hadde pasninga til Bojan foran 2-0 målet!
              (Nå gjorde jo Bojan max ut av den ballen - som ikke så ut til å skulle bli en umiddelbar målsjanse, men alikevel) Men da har Sid en assist.

Comment

Quoter meg sjøl her:

(Nå gjorde jo Bojan max ut av den ballen - som ikke så ut til å skulle bli en umiddelbar målsjanse, men alikevel) Men da har vel Sid en assist.
                Det var Dawda Leigh som hadde assisten.
                *****KREPP ARMY*****
                DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
                Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Quoter meg sjøl her:

(Nå gjorde jo Bojan max ut av den ballen - som ikke så ut til å skulle bli en umiddelbar målsjanse, men alikevel) Men da har vel Sid en assist.
                  Såvidt jeg så var det Dawda som spilte fram Bojan.

http://webtv.tv2.no/webtv/?progId=50...acyPlayer=true
                  EVIG VIF

Comment

Quoter meg sjøl her:

Har nettopp sett høydepunkter fra kampen på vifoppaldåttenno...
                    (Nå gjorde jo Bojan max ut av den ballen - som ikke så ut til å skulle bli en umiddelbar målsjanse, men alikevel) Men da har Sid en assist.
                    Det er nok Dawda som har den assisten

Comment

Originally posted by Stingray View Post
                      Fegor kampens beste spiller. og bare etter og ha trent 4 dager. Får også skryt av MA
                      Meget bra etter så lite spilling, og baller av MA for da og bruke han. Har nok vist noe på trening som tyder påat han kunne brukes. På en annen måte håper jeg han ikke blir brukt så mye, av den grunna t jeg ikke vil at vi skal spille defansivt. På en annen side tror jeg han kan utfordre Singh om plassen.

For Singh på kanten var totalt bortkasta, han fikk ikke gjort noe, kun litt defansivt arbeid. Så jeg håper de har en plan frem til Shelton er tilbake. Mulig Bojan tar den rollen? Eller ny tillit til Håvard?

Nå forstår jeg godt at Mos ikke ble i laget i år, for Håvard er bedre, og Sid viser tendenser og Kone på vei, dette virker lovende

Grattis gutter, you rocks!!!
                      enga4ever

Comment

Originally posted by Dorian Stefan View Post
                        Det var Dawda Leigh som hadde assisten.
                        Oops, så den en gang til... Da tok jeg feil...

Dawda er mannen!

Comment

Originally posted by 1/2VorseN View Post
                          Herlig analyse. Hvis du er interessert i å skrive flere og ønsker andre kanaler vil jeg anbefale deg å ta kontakt med Engablogg, de er garantert ute etter skribenter som deg
                          Takk for det. Kommer nok til å skrive lignende saker fra flere kamper, men gjør det mest for min egen del. Slenger ut en link i reaksjonstråden som nå, om det ikke strider mot noen forumregler.

Comment

Enga vant! RBK, Molde og Viking tapte, drømmerunde!

Comment

Originally posted by Snipper View Post
                              Enga vant! RBK, Molde og Viking tapte, drømmerunde!
                              Manglet vel egentlig bare at TIL tapte, så hadde alle medaljekandidatene bortsett fra oss snubla. Helmaks.

Jeg så Brann-kampen med den sterkeste medfølelse for Branns supportere når det gikk rette veien, snakk om snuoperasjon av det laget - og helt elektrisk stemning på stadion. Håper det blir sånn på Ullevaal om 12 dager også!

Comment

Var en klassisk arbeids seier som mange før meg har nevnt. Merket godt at vi manglet Shelton i denne kampen. Farta hans fører automatisk til at motstanderlaget må ligge dypere, og det skaper mere rom for våre midtbanespillere.

Synes som flere her at Ogude var fantastisk. Stoor, Hæstad, Hirsch, og Strandberg var også veldig gode. Synes også Dos Santos kom seg etter mange feilpasninger i starten. Hadde noen fine taklinger og kladde av han derre Delaleyelay eller no sånn.....

Minus: Singh. Makan til somlig og fomlig med ball. Ødela veldig mye synes jeg. Han må lære seg å sleppe kula tidligere. Har ikke fart til å rykke fra. I allefall ikke i denne kampen.
                                Men vi vet jo hva gutten kan. Han må bare finne tilbake til slik han var forrige sesong.

Sid er heller ingen stjernespiller pr dags dato.. Langt dit...
                                Hater,hater,hater bergen by!!!

Comment

Working...
                                X