Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner: Viking - Vålerenga 0-2

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• enga14
    replied
    Originally posted by larske View Post
    Utrolig digg med 3 poeng, synes MA fortjener skryt for sine taktiske disposisjoner -nok en gang.
    Bra at han holdt hodet kaldt når det gjaldt Ogude, han kunne fort ha fått to gule kort, men hadde han blitt byttet ut kunne midtbanen vår kolapset.

Leave a comment:

• larske
    replied
    Utrolig digg med 3 poeng, synes MA fortjener skryt for sine taktiske disposisjoner -nok en gang.

Leave a comment:

• McCabre
    replied
    Originally posted by thorstein View Post
    Jeg mener at 2 av de gule kortene vi fikk aldri skulle vært det og at Viking definitivt burde hatt et til.
    Jeg kikket litt på Brann - Rbk i går og ble forundret over hvor mye dommeren tillot der i motsetning til i vår kamp.

Brann var framme med knottene i ekstremt mange tilfeller i 2.omgang og jeg ble faktisk litt forundret over at dommeren ikke ga gult kort noen av gangene. De var desperate etter å holde ledelsen og relativt skittent spill måtte til.
    De slapp unna.
    Dette er jeg helt enig med deg i Thorstein. Jeg var overraska over at Brann ikke fikk flere gule i går (var vel bare Kalvenes som fikk et fortjent et), og særlig de strake beina med knottene først. Ikke overraskende var vel Austin blant dem som skulle hatt gult minst en gang.

Når det gjelder våre synes jeg også at Dawda og Ogude sine er ok. Sid sitt er kanskje litt strengt men han holder i trøya. Stoor sitt er strengt idømt. I motsetning til Collins synes jeg vel egentlig bare Ogude sitt kan kalles stygt sjøl om jeg mener det helt klart ikke er intensjonen til Ogude når han trår til.

Håper dommerne snakker sammen etter denne runden sånn at de får lagt lista på samme nivå framover.

Leave a comment:

• Jepp
    replied
    He he, sjekk Fredrik Stoor under heiaropet i garderoben! Ser ut som han har det gøy i Enga
    http://webtv.tv2.no/webtv/?progId=504864

Leave a comment:

• thorstein
    replied
    Jeg mener at 2 av de gule kortene vi fikk aldri skulle vært det og at Viking definitivt burde hatt et til.
    Jeg kikket litt på Brann - Rbk i går og ble forundret over hvor mye dommeren tillot der i motsetning til i vår kamp.

Brann var framme med knottene i ekstremt mange tilfeller i 2.omgang og jeg ble faktisk litt forundret over at dommeren ikke ga gult kort noen av gangene. De var desperate etter å holde ledelsen og relativt skittent spill måtte til.
    De slapp unna.

Folk hyler og skriker for veldig lite innimellom, men de strake føttene er jeg ikke veldig glad i. Trodde man skulle slå ned på det i år.
    Rødt kort for tydelig filming og hands bør også ordnes.

Leave a comment:

• Caanradi
    replied
    Enga hadde vel NULL gule etter to serierunder forrige sesong.
    Mye da med 4 allerede etter første runde nå.
    Men bra vi har en bred stall.
    Har absolutt troa på gull

Ellers godt å se at RBK har evnen til å tape igjen.
    De hadde griseflaks i enkelte av de 11 uavgjort-kampene sine i fjor.
    Når Brann hadde 3 avslutninger i tverliggern, var jeg sikker på at RBK skulle få 2-2 i sluttminuttene.
    Om det var i fjor, så ville det ha skjedd.

Leave a comment:

• DonNasty
    replied
    artig

Fire gule i en kamp er ikke bra, og når Ogude var skremmende nær sitt andre så levde vi farlig.
    Egentlig fikk vi bare 3 gule pga spill. Det gule kortet til Stoor er jo det snilleste kortet som har blitt utdelt. Fikk kort for og dirigere laget (muren) før Viking frispark

Det beste med hele ruinden var at RævBK tapte, de viser at alle kan ta de i år, det lover godt, vis null respekt for de. Dette loverg odt.

Leave a comment:

• peder
    replied
    Klart det er kjipt med 4 gule, men 4 gule er et tegn på at gutta gikk i krigen for Vålenga, syns vi var de tøffeste i duellene, viking spillerene lå strødd etter oss. Earn your right to play er det noe som heter, og det syns jeg gutta i høyeste grad gjorde. kanskje 4 gule var prisen for 3 poeng, en en pris jeg syns var verdt å betale

Leave a comment:

• Bayer Frydenlund
    replied
    Originally posted by michael collins View Post
    Jeg så ikke kampen, men så høydepunkter på TV 2 Sumo. Er fullstendig uenig med de som ikke synes fire gule kort på en kamp er mye. Håper Vålerenga styrer unna slikt resten av sesongen.
    Michael Collins, din gamle purregnukk. Når du nok en gang gjentar din tåredryppende bekymring over "stygt spill", så må du prøve å pakke noen gram med kjøtt på beinet: Du har sett høydepunktene, og de fire situasjonene som ga gult kort er beskrevet flere ganger her på forumet. Vennligst gi din vurdering av de fire situasjonene, og beskriv det stygge spillet.

Takk.

Leave a comment:

• Goal´n
    replied
    Sid trenger tid, skulle bare mangle - ref. Ogude...

Ellers vil VIF bli bedre og bedre utover, banene også....

Dette kan bli skikkelig bra!

Leave a comment:

• panzerkris
    replied
    Var en klassisk arbeids seier som mange før meg har nevnt. Merket godt at vi manglet Shelton i denne kampen. Farta hans fører automatisk til at motstanderlaget må ligge dypere, og det skaper mere rom for våre midtbanespillere.

Synes som flere her at Ogude var fantastisk. Stoor, Hæstad, Hirsch, og Strandberg var også veldig gode. Synes også Dos Santos kom seg etter mange feilpasninger i starten. Hadde noen fine taklinger og kladde av han derre Delaleyelay eller no sånn.....

Minus: Singh. Makan til somlig og fomlig med ball. Ødela veldig mye synes jeg. Han må lære seg å sleppe kula tidligere. Har ikke fart til å rykke fra. I allefall ikke i denne kampen.
    Men vi vet jo hva gutten kan. Han må bare finne tilbake til slik han var forrige sesong.

Sid er heller ingen stjernespiller pr dags dato.. Langt dit...

Leave a comment:

• Eirik87
    replied
    Originally posted by Snipper View Post
    Enga vant! RBK, Molde og Viking tapte, drømmerunde!
    Manglet vel egentlig bare at TIL tapte, så hadde alle medaljekandidatene bortsett fra oss snubla. Helmaks.

Jeg så Brann-kampen med den sterkeste medfølelse for Branns supportere når det gikk rette veien, snakk om snuoperasjon av det laget - og helt elektrisk stemning på stadion. Håper det blir sånn på Ullevaal om 12 dager også!

Leave a comment:

• Snipper
    replied
    Enga vant! RBK, Molde og Viking tapte, drømmerunde!

Leave a comment:

• Feilkast
    replied
    Originally posted by 1/2VorseN View Post
    Herlig analyse. Hvis du er interessert i å skrive flere og ønsker andre kanaler vil jeg anbefale deg å ta kontakt med Engablogg, de er garantert ute etter skribenter som deg
    Takk for det. Kommer nok til å skrive lignende saker fra flere kamper, men gjør det mest for min egen del. Slenger ut en link i reaksjonstråden som nå, om det ikke strider mot noen forumregler.

Leave a comment:

• san Paolo
    replied
    Originally posted by Dorian Stefan View Post
    Det var Dawda Leigh som hadde assisten.
    Oops, så den en gang til... Da tok jeg feil...

Dawda er mannen!

Leave a comment:

Working...
X