Du besøker forumet som gjest. For å skrive innlegg og delta i debatten må du være registrert.Registrer ny bruker her.
Guest, er du en av de som bruker Facebook? Nå kan du koble sammen Facebookkontoen din med Klansforumet, og på den måten dele innholdet mye enklere med dine venner.
Klikk på knappen "Facebook Connect" mens du er logget inn på forumet og Facebook, og resten går av seg selv. Liker du tråder, kommer det på veggen din, og når du skriver i en tråd kan du huke av for at svaret skal gå direkte på din Facebookvegg.
Hvis alle er flinke til å bruke dette vil forumet få mer trafikk, og Vålerenga får mer penger!
Jeg vet ikke helt hva definisjonen av en profil er. Blir litt vanskelig å liste opp.
Det jeg vet er hvem som er landslagsspillere pr september 2012.
Så det er slik at man må være norsk u21 eller norsk a-landslagsspiller for å være en profil i Tippeligaen(TL)? Da må jeg være 100% uenig! Største profilene i TL er og har vært utlendinger. Kan begynne å ramse opp de største profilene: Kara Mbodj, Ondrasek, Prica, Barrantes, Angan, Risku,Gatt, Ojo..før disse kan jeg nevne Austin, Mame Diouff, balleklypern... Våre egne u23 Fellah og Thomassen. U23 bør telle mer enn u21. I tillegg har vi Lars og Ogude. Gonzales, Diamanka kan bli veldig toneangivende..
Comment