Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Isaac Boakye klar for VIF

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Isaac Boakye klar for VIF

Vålerenga har signert ny spiss.

Originally posted by Nico 8 View Post
    Velkommen skal du være
    (Litt skeptisk merker jeg....)
    Men velkommen
    In the beginning the Universe was created.
    This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
    - Douglas Adams

Comment

Lurer på hvor god han egentlig er..men blir spennende å se hvor god han er!

Velkommen skal du være

Comment

Intervju klart på VIFTV

Comment

Sjarmbombe det der. Kjenner jeg er litt skeptisk, men forhåpentligvis blir jeg motbevist.

Merkelig at alle elsket Kone-overgangen, og er skeptisk til denne mannen. Jeg ser ikke for meg noen av disse to som 15+ mål i tippeligaen. Tvert imot virker det som to spisser som jobber hardt for resten av laget, så da er det jo bra vi har noen målkåte unggutter på midtbanen iallfall.

Comment

Originally posted by bLANCO View Post
            Sjarmbombe det der. Kjenner jeg er litt skeptisk, men forhåpentligvis blir jeg motbevist.

Merkelig at alle elsket Kone-overgangen, og er skeptisk til denne mannen. Jeg ser ikke for meg noen av disse to som 15+ mål i tippeligaen. Tvert imot virker det som to spisser som jobber hardt for resten av laget, så da er det jo bra vi har noen målkåte unggutter på midtbanen iallfall.
            Vi har spillere i alle posisjoner som scorer mål. Ingen ren storscorer men mange som gjør en del mål hver: Shelton, Berre, Fellah, Nielsen, Bojan.(Ingen av disse vil få FÆRRE enn 4 mål hver!) I tillegg kommer det garantert flere fra: Singh, Ogude, Stoor, Hæstad, Haidar, Muri, Strandberg. (Ingen av disse vil være uten nettkjenning i november!)

Syns MA og gutta har gjort mye bra så langt, slanket stallen uten at vi har noen åpenbare svakheter. Eneste er at Kones skade tar lengre tid enn antatt og at vi ikke har noe soleklart 3.valg på stopperplass. Jeg er kanskje skeptisk til denne nye karen, men ikke skeptisk til den større planen. Gull 2011! Og enn mere: Gull 2012 også!

Comment

Fra Wikipedia
              Constant Injury Worries

Boakye was named in Ghana’s 2004 Olympic Team[15] but got injured in the Pre-Tournament training Camp in Faro, Portugal.[16] That started a long costly battle with knee troubles that has seen him spend more time under the knife and on the sidelines than on the pitch. He has played only one International game[17] for Ghana in the past three years.

Boakye missed all the major Tournaments that Ghana played during that time including the 2004 Olympic Games, 2006 African Cup of Nations and the 2006 FIFA World Cup.

He was down on his luck when he recently joined the Wolves from Bundesliga rivals Arminia Bielefeld during the summer break. First of all, he contracted a virus while on holiday, and then he sustained a knee injury, which meant that he could only partially train at the training camp in Saalfelden, Austria. Boakye is happy at the way he has been welcomed to his new club, and he cannot wait to get started after he regains full fitness. Added Boakye who then said: “The most important thing is that I become healthy and fit, then my chance will come.”[18]

On 28 February 2007, Ghana coach Claude Le Roy announced that Boakye will no longer play for the “Black Stars” for persistently turning down call-ups to the national team. Boakye, who plays for German Bundesliga side Wolfsburg, has not featured in the Black Stars squad since September 2005 after falling out with previous coach Ratomir Dujkovic.
              http://en.wikipedia.org/wiki/Isaac_Boakye
              You tried your best and failed miserably. The lesson is never to try

Comment

Boakye

Har lett litt rundt på nettet etter info om han, og for de som er stødige i tysk diskuteres hans opphold fra prøvespill til avsluttet kontrakt i FC Nurenberg her:

http://fcnforum.de/frauenfussball/is...e-19-t389.html
                Stolt eier av "sjefskommentaren" 1 april 08. RIP Maya.

Comment

Det jeg liker med signeringene til Enga for tida er at det er MYE MINDRE økonomisk risiko involvert enn en del av de ræva kjøpene vi har gjort før.

Usikker på om Isaac slår til, men jeg tror han er hentet inn som en korttidsløsning. Og da er det helt kurant imo.

Velkommen til Enga!

Comment

Er i utgangspunktet positiv til Boakye. Mange år i Bundes borger klart for kvalitet, ingen tvil om det. Slitt lenge med skade, men er vel klar for kamp så og si imorgen...?

Vi får se, dette kan klart være bra. Vederlagsfritt og ikke skyhøy lønn kan jeg tenke meg.

Comment

Welcome Isaac.

Make us proud
                      EVIG VIF

Comment

Originally posted by dreadedbyfew View Post
                        Usikker på om Isaac slår til, men jeg tror han er hentet inn som en korttidsløsning. Og da er det helt kurant imo.
                        Tja, usikker. Virker som alt som har blitt gjort i det siste har hatt et langsiktig perspektiv så da ville denne Isaac i så fall være unntaket?

EDIT: Står at han har signert for ETT år på hjemmesidene nå.

Comment

Glemte at det nok kom en slik tråd, så har feilpostet noen innlegg.
                          Regner med at de blir flyttet hit etterhvert.

Uansett, velkommen! =)
                          Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

Fint at ingen andre medier plukket opp dette før det ble publisert på vif.no, ihvertfall av det jeg fikk med meg. Ting gjøres riktig for tiden.

Comment

Originally posted by Sankt Hallvard View Post
                              Tja, usikker. Virker som alt som har blitt gjort i det siste har hatt et langsiktig perspektiv så da ville denne Isaac i så fall være unntaket?

EDIT: Står at han har signert for ETT år på hjemmesidene nå.
                              Har man signert for ett år, så er vel det bortimot erke-definisjonen på en korttidsløsning imho

Og ingen regler uten unntak!

Comment

Working...
                              X