Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner: Stabæk - Vålerenga 1-0.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by GazaFG View Post
    Dette gjør vondt. Tror Bokaye blir bra, måten han måka til fitta på etter 73 var pur klasse.
    Jeg foretrekker at spillerene scorer, at han gir en motspiller en liten dask kommer i andre rekke for meg
    You tried your best and failed miserably. The lesson is never to try

Comment

Originally posted by loco View Post
      Ja, alltid klasse over idiotiske ting som kunne gitt oss en utligning og ett poeng...

-jørn-
      Jeg hørte fløyta lenge før ballen gikk i mål, så noe fra situasjonen må jeg vel få lov til å glede meg over.

Comment

Originally posted by McCabre View Post
        Jeg synes det var et greit tap. Vi spiller stort sett svakt offensivt.
        Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor vi velger å (i utgangspunktet) bruke tre spillere i posisjoner de ikke er best i. Berre er og blir ikke god nok som midtspiss. Dawda er bedre på høyrekant og bør spille der når han får sjansen. Singh fungere ikke som kant, så vi bør egentlig bare slutte å bruke ham der.
        Dette sammen med at Fellah ikke er i form gjør at vi ikke får igang noe særlig offensivt. Det var ikke mye spillende i stopperspillet i dag. Stabæk er vesentlig bedre enn kampen mot LSK viste, og i sum gjør dette at vi taper i dag.
        Litt drøyt å klage på Berre i og med at han ikke spilte, med midre du mener tribunen er en posisjon Berre ikke er særlig god i
        Vi er Vål'enga!!

Comment

Originally posted by maestro View Post
          Litt drøyt å klage på Berre i og med at han ikke spilte, med midre du mener tribunen er en posisjon Berre ikke er særlig god i
          Kan jo hende at han blandet Nielsen og Berre? Slående likhet der!

Nielsen gjorde en god jobb og kommer til å bli en mann for fremtiden, hadde ballen gått på insiden av stolpen hadde kampbildet sett helt annerledes ut. Spørs hvor lenge Stabæk kan leve på disse marginene!?

Comment

Ingen grunn til å grave seg ned folkens, vi eide den kampen frem til selvmålet, stabæk skapte ingenting. I 2.omgang var stæbak gode i forsvar og de hadde dommern på sin side. Vi skaper litt for lite og det er for dårlig trøkk inn i 16-metern, men med Berre og Shelton på plass igjen så blir nok dette bra. Håvard jobbet bra i dag og var kun marginer fra å gi oss ledelsen.
            Kjipt med 0 poeng men ikke vi som har fått en ræva start.

Comment

Synes ikke det er så mørkt som det fremstilles her, vi hadde rimelig god kontroll på kampen før Strandberg var uheldig. Så mister vi litt grepet, noe som er naturlig dessverre. Mest skuffa over kroppsspråket til Martin i dag, det virka om han ikke hadde trua på laget og sånt er ikke bra. I tillegg så har vi folk på litt uvante plasser som enten skyldes skader eller et luksusproblem.
              Synes vi fortjente uavgjort, men seier hadde vært best siden de satans journalistene forsøker å "bygge opp" en slags ny liin historie igjen, jeeezes.
              Det er fortsatt tidlig...

Comment

Litt uheldig.....

Av Strandberg i dag.....stakars.....

Ingen lett start 11`er idag. De er ikke helt etablert sammen, litt nye rollefordelinger etc., men vi spilte da bra i første omgang?!. Tempo falt i andre inntil Isac kom på banen. Da ble det litt liv og røre..... Gleder meg til å se hvordan han og Shelton kan fungere sammen. Kan bli moro fremover! Håper løper`n vår er klar til å lage litt Fuglemat :-).

Vi hadde noen veldig gode sjanser i første....så egentlig burde resultatet fra innegym`en i dag vært annerledes......

Håper på noen friskmeldinger snart fra de skadeutsatte spillerne våre - så vinner vi neste!
                Engang østkant, alltid østkant..............

Comment

Ok,vi taper en kamp som vi strengt talt skulle hatt minst 1 poeng i.

Vi mangler i utgangspunktet våre 3 beste alternativer på topp i Shelton,Kone og Berre.
                  Det hadde alle lag merket.

Bærum er uten sjel og bare plast.
                  Sånn.

Nå retter jeg fokuset mot neste helgs kamp mot bøfla.
                  EVIG VIF

Comment

Vi fortjente seieren idag ift banespill, men jeg blir veldig usikker på hvor gode vi egentlig er??

Kanskje vi må komme litt ned på jorda!
                    I en gal verden er bare klovnen normal.

Comment

Skjønner Dawda er venstre og Singh høyre/sentralt for at Stoor skal bli med frem, men det måtte da være mye bedre å bruke en høyreving på høyresiden, samt Singh som kan veksle på å holde bredde venstre og trekke inn. Også lettere å få skutt inn fra venstre for Singh.
                      negativ optimist!

Comment

Originally posted by Dust View Post
                        men seier hadde vært best siden de satans journalistene forsøker å "bygge opp" en slags ny liin historie igjen, jeeezes.
                        Enig, akkurat DET blir patetisk når vi oftest vinner på hjemmebane.

++ Håvard Nielsen - Kjempekamp, stolpeskudd og kunne fort fått straffe. Veldig gode takter!
                        + Boa - Gjorde akkurat det vi håpet han skulle, bortsett fra den totalt unødvendige dytten når han var igjennom. Her er en spiller som kan bli viktig i vår, han gikk jo inn og styrte angrepet vårt mot slutten, og pga ham turte Stoor plutselig å legge innlegg, ble noen farligheter på det.
                        + Stoor - gjorde vingbackjobben på en tilfredsstillende måte, og Fegor og Haidar ryddet opp de få gangene Stabæk prøvde å kontre inn i hullet Stoor etterlater seg. Forsvarets beste.

- Fegor; ikke venn med ballen og var litt seint oppi Stabæk-spillerne i noen situasjoner. Forstår godt at han måtte vike plassen, men bra at han ikke fikk gult!
                        - Muri og Strandberg gjorde for mye tull offensivt. Defensivt var de stødige, og maks utur og litt lite rutine resulterte i selvmålet.

Resten står til litt under godkjent i min bok, resultatet ble en under godkjent kamp.

Comment

Originally posted by GazaFG View Post
                          (.....) Det som gjør vondt verre, er at samtlige på hjemmelaget er solariumsbrune kjerringer med dritstygge hårsveiser og Jan Thomas lepper. Paradise Hotel skulle dem vært, med ansiktsmasker og varm voks på ballene for å få bukt med all forurensningen....
                          Right on!
                          Den egentlige grunnen til at Stabææk må spille hjemmekampene sine inne under tak, er at 11x sånne typer + de på benken representerer en seriøs trussel mot luftkvaliteten i nærmiljøet...

Og grunnene til at drifta av Telenor er så dyr, er at rensinga av lufta etter Stabææk sine kamper og treninger er bare ugly dyr...

......

Litt mer seriøst: Stabææk hadde max uflaks i første kamp. Gode porsjoner med flax i de to neste. Men jeg kan ikke se dem som medaljekandidater...

Vi: veldig bra uttelling på sjansenen våre i de to første, men jeg syns dog at vi skaper mer i dag, selv om vi taper. Etter min mening er det alt i alt spillemessig framgang...
                          Tapet i dag er surt, men ikke et tap jeg depper over - for jeg ser tendenser til bedre spill.

Er ellers glad for at Øvrebø er dommer i Oslo Fotballkrets. Da slipper vi han i så og si alle kampene - bortsett fra slike som i dag... Hvordan slapp han igjennom dommertesten til NFF? I wonder...

Og Boakye ser ut som alt annet enn et panikk-kjøp. Han bare kommer til å putte!

Comment

Smårar kamp.

- Vi har én i stolpa.
                            - Vi blir snytt for scoring ved Boa.
                            - Vi blir snytt for straffe ved Nielsen.

STABÆK har 0 sjanser i 1. omgang, men jaggu fikk de scoring på deres éne corner - som endte med selvmål.

Comment

Originally posted by McCabre View Post
                              Berre er og blir ikke god nok som midtspiss.
                              Dette var en av Berres dårligste kamper noensinne etter min mening. Var omtrent usynlig gjennom hele kampen.

Comment

Berre spilte ikke...

Comment

Working...
                                X