Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner: Stabæk - Vålerenga 1-0.

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Reaksjoner: Stabæk - Vålerenga 1-0.

Møkk.

Må glemmes fortest mulig. Fugler på menyen neste helg, fokus der.

-jørn-
    (*´ェ`*)

Dawda er ræva, det samme var Øvrebø.
    Singh burde spille sentralt, Fellah mangler en del på toppformen.
    Eller så håper jeg Nielsen får mye spilletid fremover, og jeg kan nesten ikke vente på at Nordvik, Shelton og Kone er tilbake fra skade
    You tried your best and failed miserably. The lesson is never to try

Comment

Dommeren stinker forferdelig vondt. Gule kort til Enga for småting og Stabæk slipper unna det meste. Skjønsberg skal ha straffe imot da Håvard er på vei inn i feltet mot ball. Skjønsberg konsentrer seg kun om Håvard og går utover i feltet rett i Vålerengaspilleren.

Vi er for dårlige de siste 20 meterne og med såpass temposvake vinger er det bedre med 442 for å få større trykk den siste biten av banen. Litt dårlig taktisk av Andresen der altså.
      Man må delta for å vinne

Comment

Alt for mange angrep ender i lambre langskudd, er jo ikke i nærheten! Singh bør IKKE spille ving, har ikke hurtigheten som trengs, han spiller mye bedre sentralt. Mye sløve pasninger fra midtstopperne våre i dag, unødvendig. Denne kampen kunne like greit endt 0-0

Comment

Vi eide jo banen frem til målet, etter det ramler vi litt sammen. Kanskje ikke mentalt forberedt på at noen scorer på oss? ;-)

Ellers så ser det nesten ut som vi har pusteproblemer i gymsalen fortsatt.

Comment

Vi spiller Stabæk lave store deler av kampen, og de har mer enn nok med å ligge bakpå og forsvare seg. Jeg savner enda mer trykk. Første omgang er meget bra, men vi mister naturlig nok litt piffen når Strandberg header i eget nett. Stabæk skaper null og niks i første omgang, men går allikevel til pause med 1-0. Utrolig surt...

Synd at Boakye må bruke hånda i brystet/trynet på han Stabæk-spillern. Tror ikke han hadde behov for det, for han var vel foran uansett...

Syns også vi blir snytt for straffe, men intet å få gjort med det gitt. Skjønsberg er KUN opptatt av mann og meier ned Nielsen... Huff... Jaja... Skuffa...

Tar pip-pip neste helg!!!

Comment

Originally posted by KampenUltras View Post
              Dawda er ræva, det samme var Øvrebø.
              Singh burde spille sentralt, Fellah mangler en del på toppformen.
              Eller så håper jeg Nielsen får mye spilletid fremover, og jeg kan nesten ikke vente på at Nordvik, Shelton og Kone er tilbake fra skade
              Nå så jeg bare 1 omgang og kan da ikke være enig om at Dawda var ræva! Synes han spilte en god 1 omgang, så da må han ha gjort seg bort i 2?

Comment

Originally posted by Alex Malager View Post
                Vi eide jo banen frem til målet, etter det ramler vi litt sammen. Kanskje ikke mentalt forberedt på at noen scorer på oss? ;-)
                De scoret ikke på oss, det der klarte vi da utmerket godt selv..

-jørn-
                (*´ェ`*)

Comment

forbanna møkka kamp, er mye å plukke på her... martins passivitet fra benken synes jeg var mest sjokkerende, strandberg sitt gjennomførte ræva spill hele kampen... det kollektive forfallet laget hadde etter selvmålet og som de faen ikke klarte å nullstille seg etter, den skittenne hånd til isaac som ikke helt har skjønt at han spiller i kokkosligaen og ikke hadde trengt å gjøre det... mye jeg kan ramse opp her, en uke med helvete til neste helg... faen!
                  "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

Veldig uheldige i 1 omgang, snytt for straffe i 2. Men alt i alt "ok" at vi taper, et mer riktig resultat hadde nok vært uavgjort. Vi gjør det heller aldri bra borte mot stabæk.

Singh viste for 3 av 3 mulige kamper at han blir missbrukt på kanten, heldigvis så er stoor på et helt annet nivå enn de andre backene våre og gjør en god jobb som ekstra ving når singh trekker innover.

Forsvaret vårt roter det litt til og vi gir stabæk noen gratissjanser og vi er uheldige med selvmålet til strandberg, men slikt skjer.
                    Ellers så til tross for den antatte svakeste første 11'ern i år så synes jeg vi gjør en brukbar jobb med unntak av noen perioder i andre omgang som ikke er bra og slutten av første.

Vi vil garantert etter serierunden er ferdig ligge minst 3 poeng foran RBK og vi har shelton, konè, nordvik og berre ute av de sentrale spillerne. Spesielt shelton og konè er spillere som kan bety forskjell på tap og seier ! Om vi klarer å holde oss i nærheten av rbk (eller foran!) til de kommer tilbake så har vi en meget god sjanse på seriegull, jeg er positiv til tross for tap.

Comment

Håpløst

Bare tre ting å si: ræva, ræva, RÆVA!!! Ok, litt mer å si: et gufs fra fortida. Null kreativitet, så godt som ingen helhjertede forsøk på åkomme seg inn i 16-metern til Stabæk,null fart, ikkeno' sisu. Helvete!!! Luton: Get well fucking soon!!! Til neste helg skal svina fra LSK BLØ!! Og forresten: Nei til fredagskamper: helga blir ødelagt!
                      Vi er Vål'enga!!

Comment

Dette er ingenting å grave seg ned for, vi ligger fortsatt 6 poeng foran rosenborg!

Synes vi spilte en brukbar kamp, vi hadde marginene imot og dommeravgjørelsene gikk dessverre ikke våres vei idag. Helhetlig styrte vi kampen og Stabæk var passive på hjemmebane mot oss.
                        Det buttet litt imot rundt 16-meteren, men vi fikk til noen gode løp når Stoor prøvde seg offensivt.

Vi fortjente minst 1 poeng i denne kampen, vi spilte bedre enn Stabæk i store deler av kampen og Stabæk fikk vel bare 3 målsjanser? Det blir vanskelig å utligne når Stabæk spiller kynisk defensiv fotball den siste halvtimen.
                        Men vi kom ut av kampen uten å drite oss ut, etter kampen har vi nå fått vist at vi er større og bedre enn Stabæk og at smurfene ikke klarer å score sine egne mål.
                        Dommerne har gitt 6 poeng til Stabæk i kampene mot Rosenborg og Vålerenga, og det er den eneste måten de klarer å vinne kamper på!
                        Snakkes på Ullevaal neste runde, da blir det fuglemat på middagsbordet!

Comment

Dette gjør vondt. Tror Bokaye blir bra, måten han måka til fitta på etter 73 var pur klasse. Det som gjør vondt verre, er at samtlige på hjemmelaget er solariumsbrune kjerringer med dritstygge hårsveiser og Jan Thomas lepper. Paradise Hotel skulle dem vært, med ansiktsmasker og varm voks på ballene for å få bukt med all forurensningen.

Neste match skal vi ta Lillestrøm, et lag og supportere totalt blotta for sjel. Med Shelton og Nordvik tilbake så vinner vi 8-0!

Comment

Originally posted by GazaFG View Post
                            Tror Bokaye blir bra, måten han måka til fitta på etter 73 var pur klasse.
                            Ja, alltid klasse over idiotiske ting som kunne gitt oss en utligning og ett poeng...

-jørn-
                            (*´ェ`*)

Comment

Jeg synes det var et greit tap. Vi spiller stort sett svakt offensivt.
                              Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor vi velger å (i utgangspunktet) bruke tre spillere i posisjoner de ikke er best i. Berre er og blir ikke god nok som midtspiss. Dawda er bedre på høyrekant og bør spille der når han får sjansen. Singh fungere ikke som kant, så vi bør egentlig bare slutte å bruke ham der.
                              Dette sammen med at Fellah ikke er i form gjør at vi ikke får igang noe særlig offensivt. Det var ikke mye spillende i stopperspillet i dag. Stabæk er vesentlig bedre enn kampen mot LSK viste, og i sum gjør dette at vi taper i dag.

Comment

Working...
                              X