Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner: Vålerenga - Lillestrøm 1-1

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Reaksjoner: Vålerenga - Lillestrøm 1-1

Uavgjort mot bøfla. Etter min mening var Singh ruvende i dag, stor forbedring fra kampene hans på kanten. Trist med gult til Fegor, men han spilte også en dårlig kamp.

jeg lover dere, en vakker dag så skal jeg inn blant lillestrømfansen og ta den jævla tromma og tre over hue på han jævlen som står der!

sier sitt når pippipene må stå med en tromme for å lage lyd... Nei, skyt kanari med kanon sier nå jeg
    Elsker Bergen By

Comment

Håper vi kan legge alle diskusjoner om å utelate Singh fra laget død. Singh skal spille der han er best, punktum. Fegor Ogude er dårlig i dag, og illustrerer det jeg har ment hele tiden, han er god på sitt beste defensivt, men også hovedgrunnen til at det ikke skapes mer offensivt. Det hjelper ikke at han vinner ballen (noe han siter med i dag) når han senker tempoet ved hver eneste invollvering, spiller støtte hver gang og slår den bort de få gangene han passer fremover i banen.

Comment

Jeg deler ikke oppfattningen deres angående singh, jeg synes han hadde masse feilpassninger og farlige balltap. Men det er selvfølgelig mange nivåer over kantkampene hans som var helt tragiske.

Comment

Originally posted by Disko View Post
          Jeg deler ikke oppfattningen deres angående singh, jeg synes han hadde masse feilpassninger og farlige balltap. Men det er selvfølgelig mange nivåer over kantkampene hans som var helt tragiske.
          Jeg er enig med du. Både han og Fellah gjorde mye rart i dag. Nielsen var helt borte. Freddy varierte mellom kjempebra og kjempedårlig. Ogude var dessverre lik som han var mot Stabæk - ikke som mot Viking og Aalesund. Nå får han uansett hvile mot RBK i neste kamp.

Deilig med scoring. Synd vi forsøker på småpasninger innafor et tett befolka 16-meter.

Men fremfor alt: Takk Gud for at jeg holder med et FOTBALLAG og ikke en uebtydelig kick-and-run-småklubb som LSK.

Comment

Singh hadde utrolig mye feilpasninger ja, og av det enkle slaget. Ser på bevegelser og løp at han trives mye bedre der riktignok.

Boakye minner fryktelig mye om Bengt, selv om headingen hans ikke akkurat var Bengt-kvalitet.

Og digg å ha shelton tilbake! Gir en ekstra dimensjon!
            negativ optimist!

Comment

Originally posted by Pagge View Post
              Singh hadde utrolig mye feilpasninger ja, og av det enkle slaget. Ser på bevegelser og løp at han trives mye bedre der riktignok.

Boakye minner fryktelig mye om Bengt, selv om headingen hans ikke akkurat var Bengt-kvalitet.

Og digg å ha shelton tilbake! Gir en ekstra dimensjon!
              Bokaye har virkelig noe å tilføre laget offansivt, må si at jeg faen ikke skjønner et "pipp" av hva martin tenker ved å starte med fellah som midtspiss, gutte har ikke noe i den rollen å gjøre... hade vært bedre å startet med bokaye som midtspiss spørr du meg og fellah i en rolle bak han igjen som servitør til bokaye,shelton og nielsen... synes ikke dette var kampen hvor vi skule "prøve ut" nye ting... sorry, men uavgjort mot lillestøm er ikke godt nok for meg
              "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

Originally posted by Loke View Post
                Bokaye har virkelig noe å tilføre laget offansivt, må si at jeg faen ikke skjønner et "pipp" av hva martin tenker ved å starte med fellah som midtspiss, gutte har ikke noe i den rollen å gjøre... hade vært bedre å startet med bokaye som midtspiss spørr du meg og fellah i en rolle bak han igjen som servitør til bokaye,shelton og nielsen... synes ikke dette var kampen hvor vi skule "prøve ut" nye ting... sorry, men uavgjort mot lillestøm er ikke godt nok for meg
                Hadde du vært på en trening ville du sett at dette funka som faen. Jeg var positiv til Fellah på topp, men det funka ikke. Boa har knapt nok spilt fotball de siste månedene og det vil ta tid å få han i matchform. Men bare vent, mot RBK starter han nok.

Comment

Syns vi gjør vår dårligste kamp i år, men heldigvis får vi med oss ett poeng. Begge lag har en del sjanser og vi fikk ikke akkurat hjelp av dommern. En ting er å spille destruktivt som i defensivt, men at lillestrøm ikke får kort for å bruke et halvt min på samtlige utspill, ligge nede ett min hver gang de faller og dra oss ned hver gang vi har en overgansmulighet er for drøyt. Dette tar mye av rytmen ut av spillet vårt og gjør at vi ikke klarerer å male på som vi skal gjøre. Gode skudd fra fellah sing og luton gjorde at det så lovende ut innledningsvis, men etterhvert slipper vi bønda til på alt for mange kontringer. Blir litt naivt å stå med bakerste mann på deres halvdel når de har sånne motbydelige lynvinger. Håper vi får se boa som spiss neste gang og ikke sing/fellah/doffen/ogude eller andre midtbanespillere. Å slå høyt opp på fellah er dødfødt.
                  Denne kampen kunne vippa begge veier og sånne kamper vant vi ifjor, men vi har fortsatt fått en god start på sesongen og etterhvert som kone er tilbake og boa blir vant til spillestilen vil få tilbake flyten fra i fjor og da blir det gull.

Comment

Basert på dagens kamp håper jeg vi får følgende lag mot RBK:

Stoor - Muri - Strandberg - Nordvik

Singh - Hæstad

Fellah

Zagic - Boa - Shelton

Comment

Originally posted by FrankO View Post
                      Boa har knapt nok spilt fotball de siste månedene og det vil ta tid å få han i matchform. Men bare vent, mot RBK starter han nok.
                      I følge tv2 så hinter også konè til at han fort kan sitte på benken mot rbk.

Comment

Fellah var katastrofe i dag..Skjønner at han skal spilles i form, men han har vært elendig. Blir spennende å se han sammen med Singh i riktig posisjon neste helg, da Ogude fikk sitt 3. gule. Strandberg stod veldig høyt da vi fikk målet imot, og viser hvor risikabelt det er i forhold til balltap.

Er det noen som vet hvorfor Stoor ble bytta? OG er det bare jeg som synes at dette er den dårligste dommerprestasjonen jeghar sett på veldig lenge?
                        Var sent ute med billett i dag, og ble sittende på Post Øvre.. Konge oversikt, på stadions kanskje beste plasser etter min mening. Kippe skulle hatt sitt andre gule, det er hvertfall helt sikkert.

Comment

Originally posted by ehby View Post
                          ippe skulle hatt sitt andre gule, det er hvertfall helt sikkert.
                          Er greit at han slipper unna når han aldri skulle hatt sitt første

Comment

enig i mye som blir sagt! Synes personlig freddy og stoor var motbydelige dårlige i 1. når det skal sies skjerpa freddy seg betraktelig i 2. kult og se boa komme med et frisk innhopp. Men største problemet i dag etter min menig var at det rett og slett gikk for sakte i oppbygnings fasen. i forhold til i fjor da det ble maks 2 toucher blir gutta stående lenge med ball slik at motstanderen klarer og stabilisere seg bakover. Det hjelper ikke og slå kula til hverandre uten tempo, da kan slå pasninger i en halv time uten at noe skjer BOOF får motstanderen kula kontrer og lager Store sjanser.
                            men synes det problemet ble løst ok når bojan kom inn i fellah rollen og singh på fjorårsposisjonen.
                            Singh må få spille der han er best! kan ikke kaste bort slike spillere på kant blir for dumt, synes dessverre fegor må ut av laget på ullevaal. singh= Tempo med kreative tidvis fantastiske pasninger, Fegor= sinnsykt god defansivt ikke rå på pasningspill
                            Oslos stolthet VÅLERENGA. Året rundt

Comment

Typisk LSK kamp men vi kunne fint ha hatt mer besluttsomhet rundt 16. Godt å se det bor en spiss i Boa.

Og minn meg på at jeg aldri parkerer på Q-park igjen...

Comment

Working...
                              X