Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

RBK - VIF 25.4.11 - reaksjoner etter kampen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Null sjanser og VM i feilpasninger og individuelle feil. Denne RBK-utgave kunne vi lett slått om vi hadde vært på stasjonen da kampen starta. Men når Nordvik ikke gjør jobben sin, og Hæstad gir RBK 2-0, ja da blir det håpløst.

Det største tegnet på bekymring er at vi ikke skaper noe fremover. Hvor er råskapen og den fandenivoldske innstillingen hos gutta? Virker ikke som om de har trua på dette i det hele tatt. Mye trilling av ballen, men null fremdrift.
    Og Martin... Håvard Nielsen er 17 år gammel og bør ikke spille i kamper mot Pedersen, Kippe (forrige kamp mot LSK) og Lago, Larsen. Han blir jo spist opp. Jeg har stor sans for Nielsen, men virker ikke som om han er klar for slike oppgaver helt enda.

Nei, fytti, detta var begredelige greier... Fy f***!!!!

Comment

Originally posted by Alex Malager View Post
      Lite tilbakesteg dette, lå jo litt i korta at det skulle bli "comeback" kampen til RBK men veldig skuffende spill fra vår side uansett.

Kommer nok tilbake neste kamp.
      Får håpe vi klarer oss bedre mot 4de divisjonsmotstand ja

Comment

Originally posted by Dust View Post
        Er du rar eller ?? Bojan gjør vel sin svakeste kamp ever, fy faen så råtten han er.
        Nå tenkte jeg strengt tatt ikke på prestasjonen hans eller noen av de andre, for jevnt over var vi ræva idag. Det jeg skulle frem til var at han holdt hele kampen og det begynner å bli en stund siden.

Comment

Er du rar eller ?? Bojan gjør vel sin svakeste kamp ever, fy faen så råtten han er.
          Bojan virker bra som superinnbytter når alle andre er slitne.

Comment

Finsk fjernsynsteater
            Samtlige sesonger av Hotell Cæsar
            Male samtlige rom i leiligheten, og se på det tørke

Alle de aktivitetene hadde vært helvetes mye mer interessante å se på enn det makkverket av en kamp vi presterte idag. Feilpasninger en mas, 11 snubleføtter og en av de aller aller verste kampene jeg noensinne har sett.

Ikke et sekund idag hadde jeg trua på at vi kom til å få noe ut av denne kampen. Vi ga trønderpakket økt selvtillit på et fakkings sølvfat!
            Samtlige spillere (unntatt Lars) presterer tusen mil under pari, og ser ut som om de heller ville nyte påskesola i Oslo enn regnværet i Barteby.

TRAGISK! Skjerpings!

Comment

Forsøk på spillerbørs (1-10):

Hirschfeldt 6 - flere gode redninger

dos Santos 6 - den eneste i forsvarsfireren som har dagen, spilte seg opp fra jevnt bra til godt
              Muri 5 - helt greit
              Strandberg 3 - svak første omgang, en anelse bedre etter hvert
              Nordvik 2 - begynte fryktelig svakt på alle måter - roter det til foran 1-0, fant seg selv hakket mer etter pause, men totalinntrykket er en spiller som ikke er i form ennå

Hæstad 4 - vi vinner ikke midtbanekrigen og Hæstad fant plutselig tilbake til gamle uvaner
              Singh 4 - på det jevne

Zajic 4 - veldig variabel
              Fellah 5 - tidvis brilliant, men blir lite effektivt ut av det, positivt at han holdt hele kampen
              Shelton 4 - nesten konsekvent feilvendt i dag (mulig Lustig skal ha en del av æren for det), det er ikke der han er god, men er allikevel en av få som kunne ha fått til noe.

Nielsen 2 - dette var hakket for høyt nivå for Nielsen

--
              Boakye 3 - begynner bra, men blir ganske usynlig mot gode RBK-stoppere
              Leigh 5 - kommer inn og gjør en helt grei jobb som høyre back

Comment

flaut...

NULL skudd på mål.... MASSE pasningsfeil....

Står Martin og sier at vi spillte god fotball og dominerte kampen, eller at vi var gode i det heletatt blir jeg flau..

Nå må vi virkelig overkjøre Oldenborg på søndag for å få godfølelsen igjen, og for å vise at vi ikke bare kan holde på ballen, men også skape noen målsjanser og putte noen mål!!

Comment

Originally posted by Stingray View Post
                  Nå tenkte jeg strengt tatt ikke på prestasjonen hans eller noen av de andre, for jevnt over var vi ræva idag. Det jeg skulle frem til var at han holdt hele kampen og det begynner å bli en stund siden.
                  Enhver dust kan "holde" 90 minutter, om du tusler rundt å ser på at andre spiller ballen. De gangene han hadde ballen så mista'n eller sendte'n til feil adresse. Som alle sto han på "hæla" istedenfor det mest grunnleggende nemlig å møte ballen. Straffetrening på alle mann, jeg skammer meg over innsatsen til gutta i dag. For en flau forestilling.

Comment

Er vel ikke så mye å mase om folkens. Vi får ikke gjort noe med uansett. Møte på kamp og støtte gutta er vi kan gjøra.

Comment

Hmmmmm tankevekker

Dette var forhåentligvis et "endelig" wake-up-call til ALLE spillerne. Dette var begredelig.... Naturligvis med 2 store personlige feil - men når INGEN liksom vil ta ansvar innenfor 16-meter`n.....ja....da blir det ikke mål.

Vi var definitivt mest ballbesittende, men som Petter Myhre kommenterte dette er ingen konkurranse der man deler poeng ut etter "stil", men den som faktisk klarer å sette sjansene som blir budt....og DET ble det kan man vel si.

Totaltsett så henger vi ikke sammen, mangler kommunikasjon eller oppfatter situasjoner helt forskjellig. Vi ser vel nå at vi mangler litt "tyngde" - dvs. litt mer erfarne spillere som gjør bedre valg. Vi ser litt ut som hodeløse kyllinger, og der synes jeg kanskje Singh fremhever seg som den ypperste i dag. Eller er det bare jeg som synes det?

Nei, for øyeblikket ser vel ikke dette ut som et lag som skal kjempe i toppen i år
                      Engang østkant, alltid østkant..............

Comment

Katastrofe kamp!

Dette var triste greier. det jeg synes var ekstra trist var at det er ikke noe aggresivitet i gutta. rosenborg får lov til og spille seg til vår 16. meter og når de skal i angrep går det alt for sakte i oppbyggingsfasen. så ikke shelton Èn gang alene på kanten mot lustig. og han er en rimelig offensiv back.
                        Forsvaret var heeelt på trynet unntaget freddy.
                        og det bør komme mange bøter til botkassa siden dette var pasningspill på linje det laveste jeg har sett av enga på lang lang tid.
                        og når det ikke ser ut som vår kjære kaptein vil en gang er det på tide og grave oss ned i jorda. hvis det ikke blir skjerpings på høyt nivå kommer vi til og gå på en stor smell mot vestlands kålrabiene. siden de tapte mot et moldelag i form hvor brann hadde fortjent bedre enn det de fikk.
                        FAEN
                        Oslos stolthet VÅLERENGA. Året rundt

Comment

Forsvaret suger endetarm, og gud veit hvem som har sugd Moen, trøndelag?
                          Takk for ikke'no. På tide å tenke på å beholde plassen om dette fortsetter, så dårlige har vi ikke vært på.....eeh jo de siste ukene.
                          Bojan var god i perioden 60-80 minutter - men det var jo hele laget da. Likte gamblinga til Martin med å sette inn Dawda for Nordvik. Funka jo ok faktisk...
                          Synd vi ikke scora i den perioden for da viste vi at vi kan...

Men, men. Some you lose...

Og hvor ille var Moen egentlig? En del frispark og cornere som virka litt hjemmesnille (+ merkelig at han ikke klarte å gi gult til Skjelbreid da han felte Shelton på vei forbi på kanten. Et av de klareste gule kortene i år, men neida - bare frispark mot "fair-og-fake-play-RBK". )
                          Men Moen var ikke elendig slik som Øvrebø var det mot Stabææk. Bare litt "Lerkendal-feig".

Nåvel. Vi tapte, men vi er fortsatt 3 poeng foran bartene og de er ikke like sterke i år. Er mer redd for Tromsø.

7 poeng på 5 kamper etter et vrient program er litt som forventa, men vi MÅ heve os framover... Og det har jeg tro på at vi gjør...

Comment

Å Enga som har gull ambisjoner, dette er noe av det dårligste jeg har sett av Enga, ja ja vi kommer oss, ser den, men den morsomme og underholdene fotballen vi spilte i fjor, hvor er den???? fy faen å dårlig.. kriger ikke en gang jo, nå hadde vi sjansen til å få RBK helt ned i gjørma, flaut også å vite at lsk spilte 4-4 mot de... vi taper med 2.... forbanna,skuffa og nevnte jeg at jeg var forbanna og skuffet.. ser ingen ting etter disse 5 rundene at vi skal vinne gullet.. med så bra lønn gutta før, kan de faen meg blø for den vakre drakta vår..... tom Lars ble jo stressa tenker på situasjonen hvor han kaster ballen rett ut til en RBK spiller, det er ikke normalt for han å være, flaks at vi ikke tapte med mer.. RBK vant fortjent det er det værste!!!!!!!!!!!!
                            Ære Være Vål`Enga

Comment

Barnefotball på seksårsnivå

Dette var bare tragisk å se på!
                              Ingen plan i kampen, norgesrekord i feilpasninger og en tafatthet som vi ikke har sett på lenge. RævBK var faktisk ganske dårlige i store deler av kampen, men hva gjorde vi da? Jo da lot vi dem være hakket bedre enn oss, selv da!!!

Jeg har sagt det siden før sesongstart, jeg er nervøs for prestasjonene....

Skjerpings på ALLE plan!
                              Enga for alltid

Comment

Originally posted by jerusalem View Post
                                Forsøk på spillerbørs (1-10):

Hirschfeldt 6 - flere gode redninger

dos Santos 6 - den eneste i forsvarsfireren som har dagen, spilte seg opp fra jevnt bra til godt
                                Muri 5 - helt greit
                                Strandberg 3 - svak første omgang, en anelse bedre etter hvert
                                Nordvik 2 - begynte fryktelig svakt på alle måter - roter det til foran 1-0, fant seg selv hakket mer etter pause, men totalinntrykket er en spiller som ikke er i form ennå

Hæstad 4 - vi vinner ikke midtbanekrigen og Hæstad fant plutselig tilbake til gamle uvaner
                                Singh 4 - på det jevne

Zajic 4 - veldig variabel
                                Fellah 5 - tidvis brilliant, men blir lite effektivt ut av det, positivt at han holdt hele kampen
                                Shelton 4 - nesten konsekvent feilvendt i dag (mulig Lustig skal ha en del av æren for det), det er ikke der han er god, men er allikevel en av få som kunne ha fått til noe.

Nielsen 2 - dette var hakket for høyt nivå for Nielsen

--
                                Boakye 3 - begynner bra, men blir ganske usynlig mot gode RBK-stoppere
                                Leigh 5 - kommer inn og gjør en helt grei jobb som høyre back
                                Uenig.

Hirsch 7 - Ganske god kamp!

Dos santos 4 - Lett å se bra ut når resten av forsvaret er helt ræv
                                Muri 3 - masse rare feil.
                                Strandberg 2 - Enda fler feil.
                                Nordvik 1 - Er det mulig å spille dårligere.. ? Manglet bare rødt kort og selvmål.

Hæstad 2 - Gir rbk et mål, tar fra enga et mål. Ellers så er han ikke så håpløs.
                                Singh 3 - Hva har skjedd ? Virker langt fra i form, skaper mye frispark imot.

Zajic 3 - Elendig første, god i deler av andre.
                                Fellah 5 - Viser at han har ting på lager.
                                Shelton 5 - Blir veldig mye "nesten sjanser" ut av det han gjør, brukbar kamp.

Nielsen 2 - Hadde ikke sjans, er ikke klar for så store oppgaver enda.

Boakye 4 - Vinner en del dueller, men kommer ikke i posisjon, går alt for dypt i banen.
                                Leigh 4 - Spenstig innhopp, forsvinner dog de siste 10ish min.

Comment

Working...
                                X