Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

RBK - VIF 25.4.11 - reaksjoner etter kampen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Uten en etablert og målfarlig spiss, så blir vi jo bare stående og trille ball på midten. Synes ikke vi har vært gode i hele år, men håpet det kom etter hvert. Så langt har det bare blitt dårligere og dårligere.

Vi har hatt mange skader i oppkjøringa til sesongen. Det får ta litt av skylda. Men vi må spille ballen mer i lengderetningen. Vil ikke hakke på Håvard Nielsen, han er et stort talent. Men han er uerfaren og ujevn. Det blir feil å la han bære ansvar for scoringer, det burde en mer etablert spiller gjøre.

Forhåpentligvis er Konè og Boa snart i matchform. Shelton og. Vi trenger mer trøkk på topp, for uten det er det veldig lett å drepe vårt småspill.

Når det gjelder dagens kamp så kunne fort det gått annerledes dersom RBK ikke scoret på sin første sjanse. Men det ville i så fall vært et ran og skapt en falsk trygghetsfølelse. Vi har scoret et mål på tre kamper. Da sier det seg selv hvor skoen trykker. I fjor gjorde Moa jobben for oss. Men han er ikke her i år.

Comment

spiss

vi trenger virkelig en målfarlig spiss... Shelton og Håvard kommer rundt på kanten (av og til) men er jo ingen i boksen... Håvard fungerer virkelig ikke som midtspiss...hvertfall ikke mot en motstander som rbk.

Comment

Originally posted by san Paolo View Post
        Bojan var god i perioden 60-80 minutter - men det var jo hele laget da. Likte gamblinga til Martin med å sette inn Dawda for Nordvik. Funka jo ok faktisk...
        Synd vi ikke scora i den perioden for da viste vi at vi kan...

Men, men. Some you lose...

Og hvor ille var Moen egentlig? En del frispark og cornere som virka litt hjemmesnille (+ merkelig at han ikke klarte å gi gult til Skjelbreid da han felte Shelton på vei forbi på kanten. Et av de klareste gule kortene i år, men neida - bare frispark mot "fair-og-fake-play-RBK". )
        Men Moen var ikke elendig slik som Øvrebø var det mot Stabææk. Bare litt "Lerkendal-feig".

Nåvel. Vi tapte, men vi er fortsatt 3 poeng foran bartene og de er ikke like sterke i år. Er mer redd for Tromsø.

7 poeng på 5 kamper etter et vrient program er litt som forventa, men vi MÅ heve os framover... Og det har jeg tro på at vi gjør...
        Jammen tar du lett på ting, når vi ble pissa på av både rbk og dommer'n. Som forøvrig dømte i mot oss i helt like situasjoner som rbk fikk for, sekunder/minutter tidligere.
        Så mener du at et sted mellom 60 og 80 minutter så traff Bojan med en pasning eller to?, wow liksom.
        Heve oss? ja det er faens så sikkert at vi må. Samling i bånn, se på hva vi gjorde riktig i fjor, finne igjen det sporet og følge det!
        La gutta gjerne starte med å lese forum og avisa i morra, så kan de få en annen tanke i hodet sitt enn det media har sagt i hele år om at vi kan leke oss til gullet for det er jo vårt alt. NOT!

Comment

Dette er en kamp hvor spillerne skal SKAMME SEG! Faen for en totalt rævva kamp, totalt blottet for vilje og innsats! Vi blir KNUST av et forbanna trønderlag som FÅR alle scoringene gratis av oss. Og de burde hatt mange mange flere, også endel gavepakker fra oss.

Vi skaper jo IKKE EN ENESTE SJANSE!!!! Men det er kanskje ikke så rart når vi er det laget som skaper MINST i år!! Skammelig!!

Takk Nordvik for at du spiller ENDA EN rævva kamp og er IGJEN skyld i en scoring. (0-1 mot LSK og 1-0 mot Rbk). Dette gjør at vi må jage, jage, jage og jage. Og så kommer vår kaptein med en fantastisk gjennombruddspasning til Prica hvor han enkelt spaserer forbi et par skilpadder i midtforsvaret vårt blottet for alt som heter fart, og enkelt setter i mål.

Jeg tror jeg aldri har sett så mange feilpasninger i en og samme kamp før! Nordvik og Bojan blir dagens dårligste spillere med terningkast EN. Hvorfor Bojan får fullføre er et mysterium....... Han er unøyaktig i alt.. ALT!

Jeg har gledet meg til denne kampen i mange dager og har reist helt fra Manchester, via Amsterdam, for å prøve å rekke denne kampen.. Pga treige norske arbeidere som tok seg pauser hele tiden da de skulle slenge kofferten på båndet, så rakk jeg ikke kampen og måtte se den i opptak i stedet... Og dette var alt jeg fikk se..

Oppsummert:
          - Rævva
          - Sjeleløst
          - Gavepakker
          - Blottet for innsats
          - Ingen vilje
          - SKAM DERE!!!!!

- Puste ut -

Jeg er rett og slett småkvalm pga dette spillet de viste i dag!

Fellah, Boakye (hvorfor ikke denne mannen får starte når vi er det laget som skaper ALLER MINST i TL er et mysterium. Han kan da ikke være dårligere enn det vi har allerede!!!!!) og Dawda er de eneste som får godkjent med terningkast 4 eller 5. Resten gir jeg gladelig 2 og 3.

Gratulerer til gode trøndere som pisser på Vål'enga!
          Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

Originally posted by Dust View Post
            Jammen tar du lett på ting, når vi ble pissa på av både rbk og dommer'n. Som forøvrig dømte i mot oss i helt like situasjoner som rbk fikk for, sekunder/minutter tidligere.
            Så mener du at et sted mellom 60 og 80 minutter så traff Bojan med en pasning eller to?, wow liksom.
            Heve oss? ja det er faens så sikkert at vi må. Samling i bånn, se på hva vi gjorde riktig i fjor, finne igjen det sporet og følge det!!
            Ja for har man spilt et par dårlige kamper så er det jo umulig å heve seg, bare se hvordan RBK sliter... ehhh..nei hvordan var det igjen

Comment

Ambisjonene er i hvertfall for høye. Fortsetter vi slik skal det gå i å kjempe på nedre halvdel. Hvor mye er det mulig å miste siden i fjor? Vi spiller oss ikke til sjanser, vi skyter ikke og vi skal prøve det umulige. Vi har spilt helt latterlig i innledningen og har hatt flaks at vi står med 7 poeng etter 5 kamper. Forsvaret holder ikke, gutta er ikke gira og jeg har liten tro på at Kone skal kunne endre alt dette alene. Han er ingen messias.

Vi får håpe vi ikke går på en smell mot Oldenborg, men det skulle ikke forundre meg når vi ikke skyter eller skaper sjanser overhodet.

Comment

Originally posted by Vål'enga View Post
                Ambisjonene er i hvertfall for høye. Fortsetter vi slik skal det gå i å kjempe på nedre halvdel. Hvor mye er det mulig å miste siden i fjor? Vi spiller oss ikke til sjanser, vi skyter ikke og vi skal prøve det umulige. Vi har spilt helt latterlig i innledningen og har hatt flaks at vi står med 7 poeng etter 5 kamper. Forsvaret holder ikke, gutta er ikke gira og jeg har liten tro på at Kone skal kunne endre alt dette alene. Han er ingen messias.

Vi får håpe vi ikke går på en smell mot Oldenborg, men det skulle ikke forundre meg når vi ikke skyter eller skaper sjanser overhodet.
                Skal ikke undervurdere Oldenborg, man husker jo fortsatt Tønsberg i fjor... hard motstand må jeg si...

Har innsett at jeg forventet mye av Enga etter fjorår sesongen, hvor vi var farlige på alle måter, og ikke minst gode. Er for meg et under hvor mye ett lag som nesten ikke har solgt spillerer men kun "forsterket" laget sitt kan forfalle så mye som det vi har gjort i vinter.

Egentlig så vil jeg høre fra gutta på Valle/Martin jeg, lurer fælt på hva faen de driver med, det laget jeg har sett de 3 siste kampene er langt ifra en gullkandidat... Så LSK kampen på TV idag, og må si at per dags dato så minner de mere om Enga anno 2010 enn det vårt eget forbanna lag gjør...
                "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

Originally posted by Alex Malager View Post
                  Ja for har man spilt et par dårlige kamper så er det jo umulig å heve seg, bare se hvordan RBK sliter... ehhh..nei hvordan var det igjen
                  Prøv å men noe sjøl, istedenfor å ironisere over andres innlegg din gnom. Det er stort sett det du driver med her, har du null meninger så hold gjerne kjeft for min del.
                  Det betyr i klartekst at du kan fremføre det du har å si uten å quote meg i alle fall. Comprende?

Comment

Originally posted by Loke View Post
                    Skal ikke undervurdere Oldenborg, man husker jo fortsatt Tønsberg i fjor... hard motstand må jeg si...

Har innsett at jeg forventet mye av Enga etter fjorår sesongen, hvor vi var farlige på alle måter, og ikke minst gode. Er for meg et under hvor mye ett lag som nesten ikke har solgt spillerer men kun "forsterket" laget sitt kan forfalle så mye som det vi har gjort i vinter.
                    Ser poenget ditt, men vi har jo ikke noe spisser heller. Kone er tilbake i trening, Berre er ute med skade og Boyake er langt unna kampform. Shelton er også tilbake etter skade. Sikker på om vi hadde stilt med skadefritt lag fra starten av, så hadde vi nok vært i toppen nå.

Comment

Bare ett dekkende ord. ELENDIG
                      Jeg som trodde at denne sesongen skulle bli så bra.
                      Så langt har det nesten bare vært skuffelser.
                      Vi har vel til sammen i år skapt like mange målsjanser
                      som vi gjorde på en kamp på det beste ifjor. Fortsetter dette så er det
                      bare å vinke farvel til medaljer i år, for dette rbk laget er vel noe av det svakeste vi har sett. Det må da gå an å prøve å avslutte noen angrep!!!!!!!!!!!!!. Det virker som gnisten fra i fjor er helt borte.
                      4.divisjonsmotstand neste (Oldenborg), grøss.

Comment

Utrolig triste saker, var ikke RBK som var gode, men vi var antagelig det dårligste laget de har møtt igår.
                        Virker som Martin har feil fokus. Bare masse småspill på midtbanen, som knappt fører til et par småsjanser. Finnes jo ingen gjennombrudds hissighet, eller vilje til å gå i bakrom. Forsvaret virker jo helt utrent i - nettop - forsvarsspill.
                        Jevnt over dårlig av alle utespillerne, hele forsvaret, totalt tragisk. Til dere som mener Freddy ikke var så dårlig, han hadde en haug med tabber vi fort kunne blitt straffa for, men Nodvik var jo den aller dårligste da.
                        Framover var det ikke stort bedre. Kunn korte glimt av Fellah og Shelton.

Comment

For en katastrofe av en kamp,allt går galt.Gjør allt av hva man ikke skal gjøre.Hva er det som foregår i det laget her? Eneste jeg kan se positive ut av denne kampen er at detta må være en stor vekker i en og hver !

Hva som beskymrer meg mest er ikke det at vi taper men åssen vi taper.

Comment

http://www.vif-fotball.no/article3137622.ece

DOFFEN: jeg tar alt på min kappe. virker som om gutten er langt nede!
                            Oslos stolthet VÅLERENGA. Året rundt

Comment

Mange som revner fullstendig her og greit vi har grunn til å være skuffa. MEN vi mangler ogude som har vært vår kanskje beste i år. Vi mangler Kone som så definitivt er den spissen vi bør forvente mest av. Vi mangler Berre som har vært vår viktigste spiss i år. Vi mista Stoor på oppvarminga og det er ikke den beste oppladningen Nordvik kan få (og ja jeg er enig i at han ikke leverte). I tillegg har Boa mye igjen før han er i toppform det samme har Fellah og Shelton. Med 4 førstelagsspillere ute og med 3 som ikke er helt klare for kamp enda så blir det vanskelig. Nei vi har ikke noen super bred stall der to er omtrent like gode i alle posisjoner, da hadde vi ikke satt i dawda som back.
                              Matta var dårlig i dag (den så bra ut men spillerne falt konstant og så ut som de løp med skøyter) og selvsagt får man ikke hjelp av dommern på lerkendal.

De fleste av oss frykta en tung start på sesongen og at de andre gull utfordrerne skulle få stor luke, det har kun tromsø fått av lagene jeg er redd for (rbk viking molde).

Mest synd er det fordi vi hadde muligheten til å parkere rbk, nå tror jeg de vil vinne og være med der oppe allikevel. Vi får mobilisere mot neste serie kamp. Og forhåpentligvis vil vi prestere bedre undre press framover.

Vi står sammen kjemper og vinner serien til slutt.

Comment

Originally posted by engaboy View Post
                                http://www.vif-fotball.no/article3137622.ece

DOFFEN: jeg tar alt på min kappe. virker som om gutten er langt nede!
                                Først Strandberg og nå Doffen. Enga liker å dele ut gaver i år.

Comment

Working...
                                X