Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

RBK - VIF 25.4.11 - reaksjoner etter kampen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Fordi vi hadde samme juniorlag ifjor og var i toppen. Tippeligaen har blitt dårligere og et annet "juniorlag" i Strømsgodset topper tabellen. Det er få lag I TL som har fått en god seriestart. Alle slår alle, og da føles det dårlig for de fleste klubber.

Comment

Slapp av. Vi er Vålenga og vi er bortskjemte når det gjelder skuffelser.

Det lå i kortene at vi kom til å slite i år. Vi overpresterte i fjor og i tillegg har vi hatt enorme skadeproblemer i oppkjøringa.

At vi taper 3-0 på Lerkendal er vell ingen skandale? Har jo ikke vunnet der siden vi vant 4-1 (?) under Reka.

Comment

Nå tapte vi riktignok "bare" 2-0, men kunne jo fort blitt mye mer med det gavmilde forsvaret vi har....
        Hater,hater,hater bergen by!!!

Comment

Kampen var skuffende, men jeg synes ikke det var riktig så ille som mange her inne vil ha det til. Vi prøvde å føre kampen men møtte et kynisk og agressivt RBK med kniven på strupen. De lyktes godt med sin taktikk og vi lyktes tilsvarende dårlig. Når vi i tillegg mangler sentrale spillere, har et utall personlige feil og uflaks i sentrale situasjoner blir det tap.

I slike kamper hadde jeg gjerne sett at vi gikk ut mer forsiktig og ikke spilte med så høy risiko som i går - gjerne litt mer som Vikingkampen. Tror det hadde økt sannsynligheten for poeng. Uansett kan man ikke forvente å vinne på Lerkendal, så det er ingen grunn til å grave seg ned.

Comment

Originally posted by maefteda View Post
            Fordi vi hadde samme juniorlag ifjor og var i toppen. Tippeligaen har blitt dårligere og et annet "juniorlag" i Strømsgodset topper tabellen. Det er få lag I TL som har fått en god seriestart. Alle slår alle, og da føles det dårlig for de fleste klubber.
            Åh?
            Hadde vi Nielsen, Sid, Fellah, Singh, Nordvik og Strandberg på banen i fjor?
            Minns vi hadde Bengt Sæternes, Berre, Moa og Madsen.

Comment

Kan vel bare slenge meg på hylekoret her inne. Enga gjør en pisselendig kamp og vi ville ryket ut av cupen igår. Noen poenger jeg vil trekke fram.

1) Strandberg. Tilbake på sitt elendige nivå, gud bedre så liten han ble mot Prica. Jeg ser folk trekker fram Nordvik på 1-0 scoringa, jeg mener Strandberg har hovedansvaret. Det skal ikke være lov å la Prica få stusse fritt på den måten, da blir det enkelt farlig. Har sagt det ørten ganger her inne og jeg sier det igjen, Strandberg er ikke god nok. Han har ikke hevet seg fra ifjor og jeg lurer på hvor lenge vi skal holde på med dette tullet. Jeg vil ha inn en kvalitetstopper, ikke 3 forskjellige spisser fra Afrika.

2) Midtbanen vår. Blir voldtatt av Henriksen/Skjelbred/Winsnes. Flaut. Ja, tidvis klarer vi å holde på ball, men det hjelper ikke når vi taper andreballer i 90 jævla minutter. Innsatsen er mange hakk under det vi burde forvente. Idag savnet jeg virkelig Ogude, som kanskje har vært vår bestemann totalt i de 4 første kampene. De fikk mye mellomrom der, og det minnet meg mye om 2009-sesongen da motstanderen hadde fritt spillerom her. Fellah er tidvis god, men det blir så smått i det store og hele. Han er en del av det laget som overhode ikke funka igår.

3) Martin. Nå må vi faktisk lære at det å bruke en tynn flis alene på topp mot Rosenborg ikke funker. Faen heller. Vi misbrukte Shelton så til de grader ifjor og vi går i samme fella nå med Nielsen. Det er misbruk og idioti, intet annet. Jeg syns Isaac fint kunne spilt de første 45-60 minuttene, og ikke komme inn på slutten når vi allerede i realiteten har tapt. Når Martin bytter ut Nielsen i pausen, så skjønner jeg ikke helt hva han forventet? Skulle Nielsen sette på plass Lago og Larsen i duellspillet? Bojan på høyre er heller ikke optimalt, men der ser jeg at alternativene var færre.
              Synd med Stoor, jeg visste det kom til å bli negativt for oss. Jeg tror Freddy kunne avverget 1-0 scoringen (på venstreback-plass), han hadde ligget på rett side av Jamtfall med 1-2 meter og han hadde ikke kommet løs. Det er jeg nesten sikker på.

Comment

Originally posted by Ronny La Rock View Post
                Åh?
                Hvilke kamper spilte madsen? Moa var jo borte før vi fikk snudd oss...
                Syng for fulle hals, Vål\'enga..

Comment

Jeg ser ikke noe svar? :

Comment

Originally posted by Ronny La Rock View Post
                    Åh?
                    Da satser vi på at du ikke skriver årboka for 2010...

Comment

• Fordi Berre, Bengt og Birger ikke var hos oss i 2010?

Comment

• Originally posted by Ronny La Rock View Post
                        Fordi Berre, Bengt og Birger ikke var hos oss i 2010?
                        Hvor vil du?

Comment

• Scroll opp du gaza så kan du se.
                          Svar på spørsmålet såklart.

Comment

• Ja, vi hadde Nielsen, Fellah, Singh, Nordvik og Strandberg på banen i fjor?

"Minns vi hadde Bengt Sæternes, Berre, Moa og Madsen"

Hva mener du her?

Comment

• Originally posted by Ronny La Rock View Post
                              Jeg ser ikke noe svar? :

Sid var ikke her. Nielsen skrev proff kontrakt i år vel? men resten av de nevnte + en mos og en nouri var vel på banen samtidig ja!
                              Oslos stolthet VÅLERENGA. Året rundt

Comment

• Originally posted by Henriksen View Post
                                At vi taper 3-0 på Lerkendal er vell ingen skandale? Har jo ikke vunnet der siden vi vant 4-1 (?) under Reka.
                                Det var i 2004. I 2005 vant vi 2-3 i Trondheim.
                                mvh

Ogni M

Comment

Working...
                                X