Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

RBK - VIF 25.4.11 - reaksjoner etter kampen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by DonNasty View Post
    Jeg tror Boa blir en bedre spiss en Moa, og jeg har mer tro på han en Kone'
    Men hva gjør MA da begge er i form, Boa og Kone'?
    Kan en av de spille kant, så vi får Shelton, Kone og Boa, det hadde vært angreps rekke det hadde stått respakt av

jeg svartmalert ikke sesongen, jeg tror det går bra, men jeg svartmaler kampen (om man kan kalle det en kamp) vs RævBK, for det var rett og slett tragisk, rett og slett amatørmessig dårlig
    Og Hestad behøver ikek ta på seg skylden her, for her var det et kollektivt svik. Shelton og Lars bør dog holdes utenfor.
    Boa spiller hvertfall ikke kant, det er jeg sikker på.

Comment

• Originally posted by enga14 View Post
      Boa spiller hvertfall ikke kant, det er jeg sikker på.
      Da kan jeg informere om at Boa har spilt kant i flere i flere kamper i sine tidligere klubber og med den arbeidsinnsatsen han legger for dagen når han er på banen er det ikke sikkert det er så dumt.
      Han liker selv dog, etter eget utsagn, best å spille på topp.
      Man må delta for å vinne

Comment

• Originally posted by thorstein View Post
        Da kan jeg informere om at Boa har spilt kant i flere i flere kamper i sine tidligere klubber og med den arbeidsinnsatsen han legger for dagen når han er på banen er det ikke sikkert det er så dumt.
        Han liker selv dog, etter eget utsagn, best å spille på topp.
        Men det gjorde jo Shelton og... Men han er jo blitt en GOD kantspiller..
        Stolthet, tradisjon og religion kan ikke kjøpes!

Comment

• Jeg mener Boa er for ''stor og sterk'' til å spille på kant i vår formasjon. På kanten trenger vi noen med god fart og teknikk. Boa er mer en ''kraftspiller''.

Comment

• Øh,....

kanskje på tide å lukke denne tråden - og ta diskusjoner om spilleres kvaliteter i andre tråder?

Comment

Working...
            X