Øs ut her!
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
RBK - VIF 25.4.11 - reaksjoner etter kampen
Collapse
X
-
I dag gikk det skeis for å si det pent. Vi hadde ett lyspunkt idag med at Zajic holder ut kampen, ellers var vel det meste ræva. Vi tapte midtbanen idag og vi hadde ett håpløst forsvar og vi klarte ikke og sende pasninger til medspillere. Ikke for og skylde på dommeren men Moen burde også gå i tenkeboksen og se gjennom kampen for var vel litt hjemme dømming her også. Men det er man jo vant til oppe i Trondheim, de fikk i hvert fall i straffe idag.
Comment
-
Vår dårligste kamp under Martin Andresen. Hæstad... Hva skal jeg si. Forferdelig tilbakespill og står i soleklar offside og hindrer Singh i onside i å score. Strandberg og Nordvik var ikke stort bedre. Flau på Vålerengas vegne. Hadde vi spilt mot et bedre lag enn Rosenborg idag(ja de var ikke gode de heller) så hadde sifrene blitt mye større.
Viser igjen hvor undervurdert Berre er. Vi er ikke det samme uten. Boakye spilte 15 min før han gav opp også. Ræva.
Comment
-
Vi skaper... ikke en dritt i løpet av 90 minutter!
Skal ikke henge ut spillere, men når Dos Santos er vår beste mann i forsvarsrekka så sier det litt....
Fellah vår beste, og vi kan trille ball til helvete fryser til is men det hjelper ikke noe når vi ikke klare å skape noen ting.
Comment
-
-
Perfekt. I helga dro dama ifra meg, nå må jeg resten av halvåret (spesielt denne uka) grue meg til jobben. Sleskete kollegaer kommer til å minne meg på dette lenge!
Jævlig vanskelig for meg å se lyst på livet nå!
Den holdningen Martin har gitt til spellera er patetisk: "lek og ha det gøy ut på banen", det han heller skulle sagt var: "GET THE FUCK OUT OF YOUR COMFORTZONE"... vi speller som unger idag og det svir langt inni hjerterota at mitt kjære Enga blir rævkjørt på denne måten.
Det eneste positive er at det ihvertfall ikke kan gå dårligere.
Comment
-
Originally posted by Stingray View PostI dag gikk det skeis for å si det pent. Vi hadde ett lyspunkt idag med at Zajic holder ut kampen, ellers var vel det meste ræva. Vi tapte midtbanen idag og vi hadde ett håpløst forsvar og vi klarte ikke og sende pasninger til medspillere. Ikke for og skylde på dommeren men Moen burde også gå i tenkeboksen og se gjennom kampen for var vel litt hjemme dømming her også. Men det er man jo vant til oppe i Trondheim, de fikk i hvert fall i straffe idag.
Forsvaret suger endetarm, og gud veit hvem som har sugd Moen, trøndelag?
Takk for ikke'no. På tide å tenke på å beholde plassen om dette fortsetter, så dårlige har vi ikke vært på.....eeh jo de siste ukene.
Comment
-
Ogude er ikke guden som redder verden, men jeg synes Hæstad bør ut i neste kamp. Han har ikke vært god nok de første kampene.
Forsvaret vårt bør også forbedres kraftig.
Irritert over taktikken i dag. Vi virker utrolig lette å lese og Martin har virkelig en jobb å gjøre med gutta og sin egen taktikk som er under enhver kritikk...Man må delta for å vinne
Comment
Comment