Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Oldenborg-VIF Søndag 1. mai kl. 18 (1.runde NM)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kamptråd Oldenborg-VIF Søndag 1. mai kl. 18 (1.runde NM)

Trenger en ny KAMPtråd å lese i nå.

Og neste kamp er cupens 1. runde - Søndag 1. mai klokka 18 mot Oldenborg.

(Veit at det er en annen tråd i forumetr, men etter min mening bør en kamptråd-overskrift alltid inneholde kampTID og motstander... Dessuten skriver en i tråden at kampen skal spilles 2. mai. Dette stemmer ikke iflg. Oldenborg sine sider - og det er jo de som skal arrangere kampen...)
    Link her (kamptidspunkt litt nedover på sida):
    http://oldenborg1.blogspot.com/2011/...tisk-info.html

Det er jo tradisjon for å sette innpå noen juniorer og benkeslitere til slike kamper. (Jfr. Qaka og Nielsen i fjor mot Oppsal) Sjøl håper jeg at vi stiller med slike på Søndag. Fx. trenger Boakye og Nordvik kamptrening - (Og kanskje Kone er klar for affal én omgang?) Ser gjerne også Nouri utpå, men bortsett fra dem håper jeg vi kjører toppa lag.

De faste trenger en god kamp-opplevelse nå før kampen mot Brann. 1 poeng på de siste tre er ikke bra for selvtilliten. La en tilnærma første-11'er starte!
    Last edited by san Paolo; 25.04.2011, 23:02. Reason: staveflei

For det første synes jeg det er idiotisk og sette opp en slik kamp i en helg og utsette TL i 2 uker, denne kunne fint blitt spillt på en onsdag.
    Og siden NFF skriker så høyt med at TL skal starte serien tidlig pga mange kamper, virker det for meg idiotisk at en slik kamp skal spilles i en helg. 4 div vs 1 HALLO!

Det positive er at vi nå får to uker til og forsøke og få til et spill mot Brann, noe jeg tror, for stort sett dårligere en det vi gjorde mot RævBK er vel ikke mulig.
    Det andre er at nå kan vi glede os over en seier
    enga4ever

Comment

Her er spillerstallen til Oldenborg... (Første gang jeg har sett en spillerstall presentert på Youtube, men why not?)

http://www.youtube.com/watch?v=rddUVKXy5Y4

Comment

Forventer minst 4 - 0, ellers har jeg lite å si om kampen.

Comment

Jeg er nervøs... Redd for å gå på en smell. Det kan vel ikke skje? Eller kan det det? Tenk om vi blir så omstendelige som vi var i går, skaper null og niks, og så scorer Oldenborg på overtid? Skrekk og gru...

Men det skjer jo neppe!!!

Eller...?

Comment

Håper Konè føler seg såpass fit for fight at han kanskje kan spille 1 omg, hadde vært fint å fått han i gang nå
            engaman
            -----------
            Ære Være Enga!!!

Comment

Originally posted by engaman View Post
              Håper Konè føler seg såpass fit for fight at han kanskje kan spille 1 omg, hadde vært fint å fått han i gang nå
              enig!! skal det bli gull må han komme i form fort som fæn

Comment

Litt info til cupkampen:
                Portene åpner 16.30 og billettsalget starter litt før. ca 10 min. Vålerenga supportere skal inn hovedinngangen (mot middeltunsgate), og vil stå på murtribunen. Ved denne inngangen vil det bli 2 billettutsalgssteder med bankterminal + at en del billettselgere vil gå og selge til folk mot cash. Miniklanenmedlemmer har inngang sammen med Oldenborg sine supportere på motsatt side, mot Frognerbadet (det går en bilvei inn der fra Kirkeveien (ring 2)).

Det er kun 3900 plasser på stadion, da dette er maks og det er førstemann til mølla. Er det 3900 innenfor portene så kommer du dessverre ikke inn. Så kom tidlig hvis du vil være sikker på å komme inn. Hvis det blir utsolgt så er dette nesten dobbelt så mange som Lyn hadde i fjor, og en rekord som kommer til å bli stående på deres hjemmebane lenge

Comment

Aner et aldri så lite snev av støvsugerselger og slikens med denne hintinga om Lyn og muligheter for å slå rekorder osv. Så dere får fyllt opp kassa deres ekstra med mynt. Jaja. Kommer helt sikkert mange av oss. Kanskje for mange, kanskje ikke. Men man kommer for å se Vålerenga.

Vil ellers minne alle om ganske fin sikt fra vollen og gjerdet rundt nesten hele banen, sånn hvis man skulle bli forsinka og kapasiteten er sprengt ...

Mitt tips er 1-1 etter full tid. Neida.

Comment

Selvfølgelig er det for å se Vålerenga spille at dere kommer på kampen. Grunnen til at jeg skrev dette er at vi har fått flere spørsmål fra Vålerenga fans om kapasiteten blir større en Lyn sin rekord. Så tydeligvis så er det noen som bryr seg om dette, og da ser på dette som en bonus...

Comment

Originally posted by Oldenborg View Post
                      Så tydeligvis så er det noen som bryr seg om dette, og da ser på dette som en bonus...
                      Skriver under på det, skader aldri å slå vestkantsvina uansett hvor ubetydelig seieren måtte være

Håper vi stiller med så og si toppa mannskap, hvert fall offensivt, slik at vi scorer på oss selvtillit og godfølelse før brannkampen. Dette er en bra anledning til å få målmaskineriet i gang, og det trenger vi nå! Får heller spare i de bakre rekkene, ha Kongshavn i buret og putte inn på unggutta pluss Koné(?) mot slutten.

Comment

Flott at noen har lagt ut dette på vif-fotball.no. Men det hadde vært fint om det ble sagt at vi helst ser at folk tar med cash. Det vil bli flere billettselgere som tar cash enn disse to billettutsalgene med kortautomat. Så det vil bli mindre kø hvis du tar med cash.

Comment

Snublet over denne...

Oldenborg utfordrer Vålerenga!
                          Da er det bare å ikle seg blått og hvitt og dra på fotballkamp. Søndag 1. mai spiller Oldenborg (et lag som er tidligere behørig presentert i Blå Kors-magasinet Rusfri) første runde i cupen mot Vålerenga. Med andre ord: HEIA OLDENBORG!

http://www.blakors.no/?ItemID=2380
                          https://m.youtube.com/watch?v=jkhpZoPOfZI

Comment

Originally posted by Oldenborg View Post
                            Flott at noen har lagt ut dette på vif-fotball.no. Men det hadde vært fint om det ble sagt at vi helst ser at folk tar med cash. Det vil bli flere billettselgere som tar cash enn disse to billettutsalgene med kortautomat. Så det vil bli mindre kø hvis du tar med cash.
                            Greit å ta med cash, men har ikke funnet hva billettene koster.
                            Året rundt med Vål`enga!

Comment

Originally posted by KimAlexander View Post
                              Greit å ta med cash, men har ikke funnet hva billettene koster.
                              100,- for voksne og 50,- for barn. Står litt lengre opp, og i artikkelen på vif-fotball.no

Comment

Working...
                              X