Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

VPN i dag 22.august

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• VPN i dag 22.august

Hyll,hyll til en bra dagbok som nok en gang tar tyren ved hornene(les,klansstyret)

Går det ann å velge VPN som talsmenn ?hehe
    -Bergen består stort sett av folk fra Sogn, som enten var for dumme eller for fulle til å komme på Amerikabåten-

Re: VPN i dag 22.august

Måten Klanens "talsmenn" uttaler seg til media er jo ikke helt vettug. Trekke på skuldrene etter at Rekdal trekker som trener etter 6 år i klubben. Spennende holdning til en av de mer meritterte spillere/trenere i Norge.

Man må delta for å vinne

Comment

Ord opp..

Thon er i min bok en talsklovn, milevis unna talsmann that is.

Hva med å se hva I har prestert i løpet av disse 6 årene?

Det er moralen i spillergruppa det er noe galt med, ikke Rekdal.

Håper folk kjenner sin besøkelsestid, og møter opp den 10 september og henger seg på klubbens hyllest.

----------------
      Pilsner og slagsmål.
      Ille tilredte agronomer.

Comment

Sitat: Den tir, 22 august 2006 12:08 skrev Lord Of The Dusk:

> Thon er i min bok en talsklovn, milevis unna talsmann that is.

Dette har vi vært gjennom en del ganger. Klanens talsmenn (kanskje litt mer p.c. å skrive "talspersoner"?) har mandat til å uttale seg på vegne av Klanen i kraft av generalforsamlingens beslutning (les: valg). Er du misfornøyd med personen(e), kan du stemme på noen andre neste gang. Men det hjelper i alle fall ikke å skrike ut i et diskusjonsforum om hvor lite god jobb du synes de gjør. Du var med på å bestemme hvem som sitter med vervet.

mvh

Ogni M

Comment

Sant nok.

Det jeg er misfornøyd med er ikke alltid meningene som blir fremsatt, men måten de blir fremsatt på.
          ----------------
          Pilsner og slagsmål.
          Ille tilredte agronomer.

Comment

nå skal det jo sies at dagboka ikke alltid har farva reka i noen god farge heller da! at man er etterpåklok i dag, får stå for dems regning! men, som det står i dagboka, er det også uenighet innad i vpn om rekas stilling i klubben.. og sånn bør det også være! ingen tvil om at reka har vært stor i enga, men det er bare å innse fakta - lyset har brent ut! det bør alle som har fulgt med det siste året ha sett!!

terje

Comment

Jeg likte dagboka som ga et ballespark til flere ja!

Hyll hyll!

Comment

Sitat: Den tir, 22 august 2006 13:08 skrev Brandy:

> nå skal det jo sies at dagboka ikke alltid har farva reka i noen god farge heller da! at man er etterpåklok i dag, får stå for dems regning! men, som det står i dagboka, er det også uenighet innad i vpn om rekas stilling i klubben.. og sånn bør det også være! ingen tvil om at reka har vært stor i enga, men det er bare å innse fakta - lyset har brent ut! det bør alle som har fulgt med det siste året ha sett!!

>

> terje

---------------------------------------------------------------

poenget er vel ikke om hva man mener om Reka eller har ment om han...men når han når sier opp...så fortjener han en takk og bli hyllet som den legenden han er. og at han er faktisk selvkritisk nok til å gå når han føler at han ikke har mer å gi.

Reka vil bli husket, og det er vel riktig av enhvert talsmann å fokusere på det istedet for alt det negative det siste året.

Comment

Sitat: Den tir, 22 august 2006 13:28 skrev Blackster:

> Reka vil bli husket, og det er vel riktig av enhvert talsmann å fokusere på det istedet for alt det negative det siste året.

Er vel ikke helt enig i det. En talsmann for Klanen skal vel aller helst være den som ser framover i stedet for å dvele ved det som har vært. Det er vel og bra, og helt riktig, at det brukes mye krefter her inne på å takke Rekdal, og han burde få en skikkelig hyllest den 10/9, men jeg er i og for seg enig i at talsmannen for Klanen har rett når han peker på at sesongen i år har vært for dårlig, og at det er noe som Rekdal skal ha sin del av ansvaret for. Det er jo strengt tatt også derfor han har sagt opp stillingen sin.

Det er viktig å understreke at Rekdal ikke gikk fordi Klanen var kritiske, eller krefter i Vålerenga ville ha ham vekk. Han valgte selv å fratre av de samme grunnene som talsmannen påpeker.

Comment

Sitat: Den tir, 22 august 2006 12:28 skrev Blackster:

> Reka vil bli husket, og det er vel riktig av enhvert talsmann å fokusere på det istedet for alt det negative det siste året.

>

-------------------------------------------------------------

Det er nok dessverre for mye forlangt å håpe at disse folka skulle ha anstendighet til å la sin latterlige agenda mot Rekdal ligge.

I er sjef.

Comment

Sitat: Den tir, 22 august 2006 13:35 skrev expat:

> Det er nok dessverre for mye forlangt å håpe at disse folka skulle ha anstendighet til å la sin latterlige agenda mot Rekdal ligge.

Jeg skjønner ikke helt kritikken av "disse folka". To sitater fra vg.no:

"- Han har gjort ufattelig mye bra for Vålerenga. Nå har det imidlertid stagnert en stund. Jeg er ikke veldig lei meg for at han drar, men jeg er veldig glad for at han kom, sier talsmannen til VG Nett mandag kveld."

"- Kjetil er ufattelig stor i klubben. Han kommer blant topp fem på en liste fra klubben ble etablert og frem til i dag."

Comment

Sitat: Den tir, 22 august 2006 13:28 skrev Blackster:

> Sitat: Den tir, 22 august 2006 13:08 skrev Brandy:

>

> > nå skal det jo sies at dagboka ikke alltid har farva reka i noen god farge heller da! at man er etterpåklok i dag, får stå for dems regning! men, som det står i dagboka, er det også uenighet innad i vpn om rekas stilling i klubben.. og sånn bør det også være! ingen tvil om at reka har vært stor i enga, men det er bare å innse fakta - lyset har brent ut! det bør alle som har fulgt med det siste året ha sett!!

> >

> > terje

>

> ---------------------------------------------------------------

>

> poenget er vel ikke om hva man mener om Reka eller har ment om han...men når han når sier opp...så fortjener han en takk og bli hyllet som den legenden han er. og at han er faktisk selvkritisk nok til å gå når han føler at han ikke har mer å gi.

>

>

>

------------------------------------

og jeg syns absolutt han fortjener all hyllesten han får! jeg hyller kjetil rekdal sjøl jeg! viktigheten av arbeidet han har lagt i klubben kan ikke beskrives med ord! han har vært gud hos oss i 5-6 år nå (sammen med siem), men nå er er ære over.. og da må det være lov å se tilbake på det siste året med litt kritiske øyne, eller?? kanskje du/dere har vært fornøyd med det dere har sett? det er ikke jeg, og jeg krever å få si min mening uten at jeg er en del av et hylekor mot rekdal for det!! unnskyld meg for at jeg kun ønsker meg det beste for Vålerenga!

bare en kjapt spørsmål; hvor ofte har du gått fornøyd hjem etter kamp det siste året??

terje

Comment

Sitat: Den tir, 22 august 2006 14:01 skrev Brandy:

> Sitat: Den tir, 22 august 2006 13:28 skrev Blackster:

>

> > Sitat: Den tir, 22 august 2006 13:08 skrev Brandy:

> >

> > > nå skal det jo sies at dagboka ikke alltid har farva reka i noen god farge heller da! at man er etterpåklok i dag, får stå for dems regning! men, som det står i dagboka, er det også uenighet innad i vpn om rekas stilling i klubben.. og sånn bør det også være! ingen tvil om at reka har vært stor i enga, men det er bare å innse fakta - lyset har brent ut! det bør alle som har fulgt med det siste året ha sett!!

> > >

> > > terje

> >

> > ---------------------------------------------------------------

> >

> > poenget er vel ikke om hva man mener om Reka eller har ment om han...men når han når sier opp...så fortjener han en takk og bli hyllet som den legenden han er. og at han er faktisk selvkritisk nok til å gå når han føler at han ikke har mer å gi.

> >

> > Reka vil bli husket, og det er vel riktig av enhvert talsmann å fokusere på det istedet for alt det negative det siste året.

> >

> >

>

> ------------------------------------

>

> og jeg syns absolutt han fortjener all hyllesten han får! jeg hyller kjetil rekdal sjøl jeg! viktigheten av arbeidet han har lagt i klubben kan ikke beskrives med ord! han har vært gud hos oss i 5-6 år nå (sammen med siem), men nå er er ære over.. og da må det være lov å se tilbake på det siste året med litt kritiske øyne, eller?? kanskje du/dere har vært fornøyd med det dere har sett? det er ikke jeg, og jeg krever å få si min mening uten at jeg er en del av et hylekor mot rekdal for det!! unnskyld meg for at jeg kun ønsker meg det beste for Vålerenga!

>

> bare en kjapt spørsmål; hvor ofte har du gått fornøyd hjem etter kamp det siste året??

>

> terje

>

>

----------------------------------------------------------------

jeg skjønner hvor du vil hen...men dette blir liksom hvis en person dør...så går man ikke og bruker tid på å tenke hvor drittsekk den personen var...men heller det positive...

og når en trener velger å gå..så trenger man ikke å være negativ og si at det var vel egentlig likeså greit......hvis man ser vekk fra ett 12 måneders perspektiv...så er han fortsatt en legende..og jeg synes at man skal fokusere på det..

Jeg synes det er trist at Rekdal gir seg, om jeg synes det er riktig eller galt....spiller liten rolle, selv om vi vinner alle kampene resten av sesongen vil jeg fortsatt være trist for at Rekdal dro....fordi han er den som har ført vålerenga til det dem har vært idag. Jeg har nok tenkt tanken men jeg hadde nok håpet at han ble ut sesongen ihvertfall.

vi har hele tiden sagt..hva er alternativene til rekdal, det er eneeste grunnen til at jeg ønsket han er fortsatt. Vi har ingen gode alternativer. akkurat nå sitter jeg her og gruer meg til resten av sesongen. Det er noe jeg ikke har gjort siden rekdal kom, for dette kan han.

vi kan jo gi han støtte istedet for å vise han ryggen...takk Reka, og lykke til videre, vi støtter din beslutning. Istedet for ja ja det var greit at han dro, men godt han kom.....se på hvordan det faktisk oppfattes....vi virker som en gjeng med utakknemlige idioter hvis vi skal framstilles sånn...og det er jo det som blir gjort når Talsmennene går sånn ut i media.

men men det er nok mer min personlige mening

Comment

Sitat: Den tir, 22 august 2006 13:35 skrev expat:

> Det er nok dessverre for mye forlangt å håpe at disse folka skulle ha anstendighet til å la sin latterlige agenda mot Rekdal ligge.

Hvilke majestetsfornærmelser er du sikter til klansstyret har kommet med. I vg (Kjell Henning) og i Aftenposten (Kjell) synes jeg de kommer godt ut av det begge to. Kjell som har vært realtivt klar i sin skepsis mot Rekdal hevder sågar at han kan forlate klubben med hevet hodet. Kjell Henning sier han ikke er negativ til at Rekdal forsvinner men er jævlig glad for at han kom. Dette er da underforstått en hyllest til det han har gjort og tilført klubben samtidig som det er en klar påpekning at tingenes tilstand ikke har vært akseptable det siste året og en støtte til Rekdals avgjørelse.

Jeg vil snu hele denne debatten på hodet og heller være stolt av måten en slik delikat sak som dette har blitt håndtert av klubb, klan og ikke minst Rekdal selv.

C.

Comment

Synes de kommer ut av det bra i avisene jeg. Sier vel det samme som mange av oss har sagt her inne lenge. Rekdal har gjort en kjempejobb med enga, men han er ikke riktig type til å lede klubben videre.

Comment

Working...
                              X