Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

VPN i dag 22.august

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: VPN i dag 22.august

> Dette har vi vært gjennom en del ganger. Klanens talsmenn (kanskje litt mer p.c. å skrive "talspersoner"?) har mandat til å uttale seg på vegne av Klanen i kraft av generalforsamlingens beslutning (les: valg). Er du misfornøyd med personen(e), kan du stemme på noen andre neste gang. Men det hjelper i alle fall ikke å skrike ut i et diskusjonsforum om hvor lite god jobb du synes de gjør. Du var med på å bestemme hvem som sitter med vervet.

------------------

Alle som har vært på en generalforsamling vet at det er tull fra ende til annen. Eventuelle kristiske spørsmål blir latterliggjort, og alt blir klappa igjennom av en gjeng idioter som bare synes det er kult å være med på hva som helst så lenge det er i Enga-sammenheng.

Comment

> Hvilke majestetsfornærmelser er du sikter til klansstyret har kommet med. I vg (Kjell Henning) og i Aftenposten (Kjell) synes jeg de kommer godt ut av det begge to. Kjell som har vært realtivt klar i sin skepsis mot Rekdal hevder sågar at han kan forlate klubben med hevet hodet.

----------------------------

Det er jo lett å takke for jobben når målet til disse personene er nådd. Spesielt Kjell har jo jobbet for å dreie opinionen mot Rekdal helt siden kvalik-kampen i 2003.

Comment

Sitat: Den tir, 22 august 2006 13:08 skrev Brandy:

> nå skal det jo sies at dagboka ikke alltid har farva reka i noen god farge heller da! at man er etterpåklok i dag, får stå for dems regning! men, som det står i dagboka, er det også uenighet innad i vpn om rekas stilling i klubben.. og sånn bør det også være! ingen tvil om at reka har vært stor i enga, men det er bare å innse fakta - lyset har brent ut! det bør alle som har fulgt med det siste året ha sett!!

>

> terje

Synes VPN har vært ganske konsekvente, selv om det sikkert er intern uenighet der og. VPN har ikke bare vært positiv til Rekdal, som du sier, men man hadde likevel ønsket et trenerskifte mellom sesongene, ikke midt i en sesong. VPN har også vært sterkt kritisk til hvordan seriegullet fra 2005 ble forvaltet, og en kritikken går på hele klubben. Dagens dagbok ber oss vel bare ikke glemme at det er mye mer som må rettes på, og at Rekdals avgang midt i sesongen er en uheldig måte å angripe disse forandringene på.

Poenget er vel at den som tror problemene nå er over bør tenke om igjen. Spillerne må også gå i seg selv, de kan til en viss grad skylde på at samarbeidet med Rekdal ikke har fungert slik det skulle, men de må nå vise at de ikke er problemet, men løsningen. Det vil vise seg på søndag. Alt annet enn spillernes blod på drakta søndag er helt uakseptabelt.

Klubben må komme seg på beina igjen, både med trenerteam og administrasjon. Det er ingen ideell situasjon å stå uten direktør og hovedtrener, for å si det forsiktig. Og klubben med sine investorer må gå i seg selv og finne ut av hvordan man klarte å kaste bort de mulighetene seriegullet ga oss. I år er det seriegullet null verdt!

Comment

Stusser litt over at det ikke nevnes med et pip på Klanens websider at Reka har gått, ikke en jævla takk, hva er det??

Comment

Sitat: Den tir, 22 august 2006 15:32 skrev grefsen:

> Stusser litt over at det ikke nevnes med et pip på Klanens websider at Reka har gått, ikke en jævla takk, hva er det??

Da er vi to som stusser....

Comment

Sitat: Den tir, 22 august 2006 15:21 skrev skog:

> Det er jo lett å takke for jobben når målet til disse personene er nådd. Spesielt Kjell har jo jobbet for å dreie opinionen mot Rekdal helt siden kvalik-kampen i 2003.

Og derfor svarer de vel som de gjør. Med hva som etter mitt skjønn ikke kan sies å være annet enn høflig og respektfullt.

Det virker på endel av sutremafiaen her inne som om de skulle ha danset fulle og glade nedover Karl Johan og sunget "endelig"

Comment

Hva i alle dager er galt med det talmennene har sagt, da?

Rekdal har gjort mye bra. Han, sammen med Siem, har vært kjernen i å rydde opp internt. Ingen tvil om at Rekdal ruver i klubben. Avgangen er vel fotball-Norges ryddigste, og det er jo omtrent null støy. Hvis ikke det er en bedrift i ypperste klasse så vet ikke jeg... Det har begge talsmennene gitt han kredit for.

Samtidig skjønner jeg ikke at supportere kan være fornøyde med spillet det siste året. Eller lenger enn det, egentlig. Mye har skurret etter hvert. En del av det som skurrer har det vært mulig å se tegn til fra 2003-sesongen i det minste.

Talmennene har talt for meg også, så vi er i hvert fall tre... Dagboka gjør det så absolutt ikke. Jeg aner ikke hvem den anonyme dagbokskribenten er, men hadde jeg visst det og møtt ham(?), hadde jeg også lurt på hvorfor de var så lite kritiske. Det er ikke så rart at de bare hører det fra noen få, for å si det sånn. Jeg har derimot hørt ganske klart og greit hva innvendingen mot Rekdal har vært, så det er litt pussig hvis dagbokskribenten ikke har hørt noe lignende. Strengt tatt, å slenge ut "På tildels usmakelig vis kommenterer talsmannen avgangen med fornøyd mine i flere medier. Hva med å vente litt til liket er kaldt?" er mye mindre ærlig og ryddig enn det talsmennene har gjort. Anonym, sur personkritikk er sjelden redelig. Vi snakker uansett ikke akkurat om et dødsfall...

Det går an å holde to tanker i hodet samtidig. I dette tilfelle både hvor mye Reka har gjort for klubben, hvor mye han har betydd, hvor mye vi har å takke han for og samtidig være enig i hans beslutning i å trekke seg. Igjen, på imponerende vis.
                Every great man nowadays has his disciples, and it is always Judas who writes his biography. -Oscar Wilde

Comment

Sitat: Den tir, 22 august 2006 15:18 skrev skog:

>

> Alle som har vært på en generalforsamling vet at det er tull fra ende til annen. Eventuelle kristiske spørsmål blir latterliggjort, og alt blir klappa igjennom av en gjeng idioter som bare synes det er kult å være med på hva som helst så lenge det er i Enga-sammenheng.

>

Du var åpenbart ikke på siste årsmøte.

Ikke så vanlig at valgkomiteens forslag til styremedlemmer (antall styremedlemmer) blir endret ved votering etter nokså heftige, men fair diskusjoner.

Takk for at du kaller meg og de andre som faktisk gidder å møte opp for å påvirke, for idioter.

Comment

Sitat: Den tir, 22 august 2006 15:34 skrev Snipper:

> Sitat: Den tir, 22 august 2006 15:32 skrev grefsen:

>

> > Stusser litt over at det ikke nevnes med et pip på Klanens websider at Reka har gått, ikke en jævla takk, hva er det??

>

>

>

> ***

> Da er vi to som stusser....

Det er vel fordi klanen.no er driftet på at folk gjør en dugnadsjobb og ett døgn har ikke mer enn 24 timer. Men sender dere ett innlegg med takk for alt Kjetil Rekdal så er jeg sikker på at det blir lagt ut.

Talsgutta i Klanen gjør en utmerket jobb, ikke alle som er like glade i å bli oppringt døgnet rundt for at media skal og andre skal ha sitt....Kanskje det nå blir enda flere på neste årsmøtet til Klanen??

Mikkel

Comment

Stusser litt over at det ikke nevnes med et pip på Klanens websider at Reka har gått, ikke en jævla takk, hva er det??

------------------

Det er jo lagt ut er artikkel kl.13.48

http://www.klanen.no/alle_artikler/det_eneste_riktige

Bra skrevet

Blårøde brødre

Comment

Sitat: Den tir, 22 august 2006 20:19 skrev ThomasEnga:

> Stusser litt over at det ikke nevnes med et pip på Klanens websider at Reka har gått, ikke en jævla takk, hva er det??

> ------------------

> Det er jo lagt ut er artikkel kl.13.48

>

> http://www.klanen.no/alle_artikler/det_eneste_riktige

>

> Bra skrevet

>

>

>

>

Den lå ikke der 13:48.

Mulig den ble lagt ut på noen av undersidene.

Og teksten var litt små barnslig, hevne seg på vpn, herregud.

Comment

jeg sjekket jo før jeg skrev det men den er der nå, greit, men den er jo ikke akkurat noen takk for alt, men det er vel på tide og se fremover selv om jeg ikke føler meg i samme båt som klansstyret

Comment

Veldig bra skrevet av Kjell G. på klanens side, skjønner ikke hva som er gærnt med det han skriver der, jeg er i hvertfall 100% enig. Tipper forresten at astrofysikern i VPN også vile vært enig med Kjell, har i hvertfall fått et veldig godt inntrykk av han gjennom dagbøkene.

Comment

Working...
                            X