Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: Vålerenga-Brann lørdag 7.5.11 kl. 16-00

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by g-maZta View Post

men!!!! flere her sier vi ikke skapte en dritt. Jeg er enig i at det ikke var fyrverkerier, men vi skapte da for pokker fler sjanser enn brann. forskjellen var at de scorer på sine og ikke vi.
    Ja helt enig, jeg ser fler og fler som påstår at vi ikke skapte en dritt. Vi skapte kanskje ikke 10 sjanser som man så i de fleste hjemmekampene i fjor, men som du sier så skapte vi fler sjanser enn brann og med "normal" uttelling så burde det ha resultert i 2 mål.
    Jeg tror at denne klagingen kommer av at vi eide kampen så og si hele 2 omgangen og store deler av første og at det gikk "for lenge" mellom hver gang vi skapte sjanser, noe som er dårlig tankegang med tanke på at vi møter et lag som legger seg i forsvar og satser på kontringer.

Comment

• Originally posted by g-maZta View Post
      Jeg er drita skuffa etter dagens match!

men!!!! flere her sier vi ikke skapte en dritt. Jeg er enig i at det ikke var fyrverkerier, men vi skapte da for pokker fler sjanser enn brann. forskjellen var at de scorer på sine og ikke vi.
      edit:leifs
      Vi hadde nok av sjangser til å åvgjøre kampen. Fellah: 1, Ogude: 2, Muri 1 og sikkert fler jeg ikke husker. Stor fremgang fra rbk-kampen.

Starte med Boa snart, Martin!?

Comment

• Originally posted by haraa1 View Post
        Dette skal man betale penger for å se på?? Kyss meg i r..a
        Man støtter laget sitt i motgang og medgang. Hvis du bare vil se god og underholdene fotball kan du evt flytte til England, Tyskland, Spania, Italia etc.
        Vålerenga Supporters

Comment

• Originally posted by way_ View Post
          Og så over til det positive:

Edwardsen! For en perle av en dommer!
          ..
          Og selv om Boa blir holdt fysisk så han ikke når ballen i 16-meteren skal han ikke ha straffe - han er jo så stor og sterk han Boa.

Ta med straffen vi fikk imot oss i Tromsø i betrakningen om situasjonene med boa, så kan du jo lure på om Edvartsen vet betydningen av ordet konsekvent.

Men uansett, når vi spiller så rævva som vi gjør for tiden så gidder jeg ikke skylde på noen andre enn oss selv. Vi får Stabæk, LSK, RBK og Brann til å se ut som gode fotballag når vi spiller så rævva som vi gjør og det er ganske skremmende.

Comment

• Reaksjoner tar vi i denne tråden.

Comment

Working...
            X