Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

VIF - Brann 0-2 08.05.11 - Reaksjoner

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Håper forresten dette ble siste gangen vi missbruker spillere på feil posisjoner.
    Singh er helt ute å kjøre nå så han bør få en plass på benken mot FFK.
    Da har vi fint plass til ogude, fellah og doffen på midten.

Comment

Ser ingen grunn til å analysere kampen. Det er ikke én ting man kan peke på. Spillere må tørre å slippe seg løs!!

Comment

Jeg tror og håper det er så enkelt som at formen til mange ikke er på topp, du ser de sliter med mye teknikk og ting de pleier og være gode på, da er ikke veien lang fra beina og opp i huet hvor problemene forplanter seg.

Bojan, Sing og Fellah f.eks er langt unna den ballbehandlingen vi vet de kan.

Så forhåpentligvis vil det komme med god trening.

Og det gjør ikke noe om Berre snart er fit igjen heller...

Comment

Originally posted by EngaForAlltid View Post
          Det aller verste er at DETTE var revansjen våres fra Rosenborg-tapet. Forresten har jeg hørt at Kjelsås er i form for tiden, blir nok tap der også.

Men vi vil alltid værra her! skal prøve å skulke litt av jobben for å møte opp på en av treninga, gutta trenger mest støtte i motgang!
          Noen som ønsker å sette opp en dag hvor vi kan få noen klansmedlemmer på en av treningene?
          Jeg blir lett med på trening for å støtte gutta, det er faktisk noe vi kan gjøre som hjelper gutta. Det er detta vi har ansvar for som Klanen mener nå jeg. Bare å si ifra.

Comment

Vet ikke om noen har lagt merke til det men vi ligger fremdeles kun 6 poeng bak førsteplassen utrolig nok Litt flaks i de neste rundene med et par seirer og vips vi er med igjen men da kan vi ikke spille så ræva som nå.

Comment

Vi kommer til å få rundjuling i Fredrikstad sånn som vi spiller nå. Forventer at Martin tar til vettet og spiller mer kynisk i denne kampen.
              I en gal verden er bare klovnen normal.

Comment

Originally posted by Jepp View Post
                Vi kommer til å få rundjuling i Fredrikstad sånn som vi spiller nå. Forventer at Martin tar til vettet og spiller mer kynisk i denne kampen.
                Håper det. I siste intervjuet er han heller ikke avvisende til å endre på taktikken.

Comment

Det er greit at vi skal være ballbesittende og alt det der, men det er da bare forsvaret vårt som har ballen. Vi spiller så sinnssykt mange pasninger i vårt bakre ledd, så går ballen til Stoor som er den eneste som ønsker å gå fremover. Når han deretter prøver å gå fremover blir han stående med ballen fordi det er NULL bevegelse! Dette skjedde gang etter gang etter gang. Jeg synes forøvrig Stoor var god i går.

Det er rett og slett ingen plan på angrepspillet vårt. Hele laget er stillestående. Jeg forventer at Martin Andresen går ut og forteller at vi har en plan, for det ser faen ikke sånn ut.

Comment

Tilbake i Bergen. Gruer meg til å gå på jobb i morgen...

Kampen var bare skikkelig frustrerende. Null glød, null vilje, null entusiasme, null skudd på mål, null poeng...

Jeg tror vi må forstå at motstandern nå skjønner hvordan vi spiller og taktikken deres er å ødelegge for oss og kjøre kontringer på oss. Hvordan slo vi Ålesund hjemme? Jo, med en fantastisk innsats og en helt RÅ gjenvinning. Gjenvinningen var fraværende mot Brann. Vi slo ikke Ålesund med finspill. Finspillet kan heller komme når vi leder. Ingen lag kommer til Ullevål for å spille sexy fotball. Vi spiller for naivt. Alt gjennom midten og selv når det ikke fungerer, så fortsetter vi med det samme. Og hva skjer med touchen til gutta? Klarte jo ikke å motta en pasning uten å spille den en meter foran seg. Var så mange elementære feil i denne kampen at man jo begynner å lure...

Men joda, vi kommer nok i form etter ferien.............

Satser på at Kjelsås får bank på onsdag!!

Comment

behøver ikke være rakettforsker

Man behøver ikke være rakettforsker for å se dette, vi spiller for trangt. I de siste kampene har vi spillt trangt og gjør det vanskelig for oss selv, som enga skriver "spillt for mye fiva a side". Og for mye boks/firkant på trening (ref blogg og andre).
                      Så i denne kampen tengte jeg at nå har vi lært, men neida, hva er det vi gjør. Vi setter Shelton som spiss den eneste vi har som kan åpne forsvaret og få bredde i spillet, og spiller enda trangere og tregere en før, WTF er det Martin tenker på?

Som andre skriver, det spiller ingen rolle om vi hadde hatt spiss i verdensklasse, vi klarer ikke og trenge igjennom, det går for tregt. Vi spiller på tvers og bakover, se på de som spillte i dag i TL. De spiller fremover, på siden og hurtig.
                      Jeg synes Martin er helt ute og kjører med laguttak. I fjor vannt vi ved og bruke e fast 11. I år gjør vi det stikk motsatte, ja jeg vet at vi har hatt litt skader, men hvorfor flytte å spillere i uvante posisjoner av den grunn?

Det mest positive i går var at nå endelig ble Singh byttet ut
                      enga4ever

Comment

Sært, men sant

Noen som har merket at den elendige formen sammenfaller mystisk med morten berres skade? Kanskje hans tilstedeværelse på banen er viktigere enn jeg hadde forestilt meg. Frekk, fintesterk, jobber hardt, inspirerer andre med rutine og kløkt... Rask er han steike meg fortsatt. Han gir forsvarerne mer å forholde seg til, slik at andre får mer rom. Vi trenger spillere som han. De andre laga har gjort leksa si, og jeg registrerte at mange av spillerne våre er fryktelig lette å lese.
                        Håper han er klar for action snart, og at muri og fellah finner formen. Sentrallinja vår har vært fraværende så langt i år.

Comment

Jeg vet ikke om alt henger sammen med Berres fravær men at han er en veldig viktig spiller for oss er det ingen tvil om, snakker vi Norges svar på Giggs snart? (eller i det minste en verdig arvtaker til Roar Strand?)

Jeg står slik til på Ullevaal at jeg alltid kan nyte og registrere Berres raid nedover høyrekanten når han er på banen, det gresset skriker etter å bli tråkka på nå for å si det sånn.

Comment

Treningstider

Her er jaffal treningstidene:

Mandag 9. mai: kl. 10.30 og 13.00 (basis) / VIF2 - Skeid kl. 19.00
                            Tirsdag 10. mai: kl. 10.30
                            Onsdag 11. mai: Kjelsås - Vålerenga kl. 18.00
                            Torsdag 12. mai: Egentrening
                            Fredag 13. mai: kl. 10.30 og 13.00 (basis)
                            Lørdag 14. mai: kl. 10.00
                            Søndag 15. mai: kl. 10.00

Tar en tur opp nå i dag for å kikke litt.
                            -Bergen består stort sett av folk fra Sogn, som enten var for dumme eller for fulle til å komme på Amerikabåten-

Comment

Gleder meg til Berre er tilbake etter skade jeg, for det er jo tydelig at det er Morten som utgjør forskjellen på fjoråret og årets sesong.
                              Hvilke andre endringer er gjort?

Skuffet... :-(
                              Ære være Vålenga

Comment

Berre er en kantspiller i ordets rette forstand, og med det mener jeg at han vet å holde bredden i spillet. Hvis Shelton holder seg endre bredere enn han gjør nå, og Berre kommer tilbake, skal vi nok se at det blir vanskeligere å forsvare seg, gitt. Shelton må også fortsette å ta gjennomløpene sine, og de må gjerne komme hyppigere. Jeg ser positivt på det, vi er jo tross alt Norges beste lag med Norges beste supportere!

Comment

Working...
                                X