Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

VIF - Brann 0-2 08.05.11 - Reaksjoner

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Gidder ikke klage mer nå ettersom vinduet for spillere er stengt. Har sagt mitt om hva som trengs.

Men når det er 1.min stillhet før kamp. Hvorfor klarer da folk ikke gi den respekt som fortjenes. Hadde 4-5 godt voksne mannfolk forran meg på felt 228 samt en skravlesjuk kjerring. Gutta sto å lo, pratet og dyttet hverandre med ølboksen i handa. Damen lo å pratet så godt hun kunne i mobilen sin. Tenk dere om litt! Uspiselig oppførsel. En skam!!!

Stemmer snart for at det blir slått ned på overstadig promille. Vært ett problem over lenger tid som ingen gjør noe som helst med. Fredrikstad 16. Mai kan jeg godt tenke meg blir fyllefest igjen. Tar meg selv noen øl før kamp. Spesielt på Lørdager eller bortekamper når det passer. Men det er stor forskjell på 3-4 og 9-10.

Comment

Originally posted by O.S.L.O. View Post
      Gidder ikke klage mer nå ettersom vinduet for spillere er stengt. Har sagt mitt om hva som trengs.

Men når det er 1.min stillhet før kamp. Hvorfor klarer da folk ikke gi den respekt som fortjenes. Hadde 4-5 godt voksne mannfolk forran meg på felt 228 samt en skravlesjuk kjerring. Gutta sto å lo, pratet og dyttet hverandre med ølboksen i handa. Damen lo å pratet så godt hun kunne i mobilen sin. Tenk dere om litt! Uspiselig oppførsel. En skam!!!

Stemmer snart for at det blir slått ned på overstadig promille. Vært ett problem over lenger tid som ingen gjør noe som helst med. Fredrikstad 16. Mai kan jeg godt tenke meg blir fyllefest igjen. Tar meg selv noen øl før kamp. Spesielt på Lørdager eller bortekamper når det passer. Men det er stor forskjell på 3-4 og 9-10.
      Dette med alkohol er jeg helt enig i! Det er helt greit og ta seg noen pils/cider og være litt små brisen men det for finnes grenser. Du skal ikke dra på kamp for og bli full. Er alt for mange som tar fotballkampen som en unnskyldning for og feste og er sørpe hver kamp. De er ikke på kampen for og støtte laget og da blir det litt feil og kalle seg supporter mener nå jeg. Det er selvfølgelig også lov og bomme litt på alkohol inntaket en gang i blandt, men ikke hver eneste gang. Du må kunne gå på kamper også uten og være helt pære... Litt OT men men...

Kampen synes jeg ikke var så ille som alle skal ha det til. Men det blir fryktelig tregt med ball og vi blir bare stående og dutte småpasninger på tvers og bakover. Dette skyldes til altfor stor grad bevegelse uten ball, eller mangel på sådant. Vi må løpe mye mer i bakrom for og skape strekk i motstander laget og dermed få større rom og utøve noe konstruktivt i.

Men neste kamp

Comment

Originally posted by engagutt1986 View Post
        Jeg tror vi må forstå at motstandern nå skjønner hvordan vi spiller og taktikken deres er å ødelegge for oss og kjøre kontringer på oss. Hvordan slo vi Ålesund hjemme? Jo, med en fantastisk innsats og en helt RÅ gjenvinning. Gjenvinningen var fraværende mot Brann. Vi slo ikke Ålesund med finspill. Finspillet kan heller komme når vi leder. Ingen lag kommer til Ullevål for å spille sexy fotball. Vi spiller for naivt.
        Satser på at Kjelsås får bank på onsdag!!

Amen til det!

Comment

Så kampen i går kveld i opptak.

Vel vitende om resultatet på forhånd og etter å ha lest litt her ganske positivt overrasket av å se kampen. Var ikke så svart som mange skal ha det til. Mangler bevegelse foran ballfører og kantspill ja, og Strandberg misser markeringen på corneren og Muri blir lurt av et fantastisk medtak, men vi skapte tross alt endel.

Med helhjertet innsats så kommer dette spillet seg, var hvertfall en mye bedre kamp enn kampen mot trøndera.

Comment

Originally posted by henrig View Post
            Så kampen i går kveld i opptak.

Vel vitende om resultatet på forhånd og etter å ha lest litt her ganske positivt overrasket av å se kampen. Var ikke så svart som mange skal ha det til. Mangler bevegelse foran ballfører og kantspill ja, og Strandberg misser markeringen på corneren og Muri blir lurt av et fantastisk medtak, men vi skapte tross alt endel.

Med helhjertet innsats så kommer dette spillet seg, var hvertfall en mye bedre kamp enn kampen mot trøndera.
            Er helt enig. Vi spilte ikke så dårlig som nesten alle skal ha det til. Vi kunne fort ha puttet 2 mål.

Comment

Originally posted by Disko View Post
              Hadde rosenborg vært sitt vanlige seg og ligget med dobbelt så mange poeng som oss etter denne runden så ja. Men når rosenborg i værste tilfelle vil ligge likt med oss så har vi fremdeles gode muligheter. Godset holder ikke 30 runder, start spiller alltid bra om våren og tromsø er en outsider, men de pleier ikke å holde hele veien de heller. Brann er maksimalt ustabile og med en skade på f.eks ojo så er sesongen deres over. LSK har bare overprestert og "lurt" alle med sin lyn taktikk.
              Bare gi RBK ett par kamper til så er de 9 poeng forran oss, de har snudd trenden nå, ikke vi, og det er det som kjennetegner vinner mentalitet! Det er greit at vi har hatt endel skader på visse spillere, men den kjøper jeg ikke helt. Hvor var Vålerengas speidere/Truls Haakonsen når Ojo ble kjøpt av Brann? Vet man så lite om hva som skjer innafor norges grenser? Han kan ikke ha vært dyr (det har ikke brann råd til) så man må vel kalle det et røverkjøp. Og er det riktig og tviholde på ett visst system når vi ikke har spillere/er i form til å spille det. Hva med plan B iår, kunne ikke det være å ligge sånn som mot Viking å ta 3 poeng? Det må da være bedre for selvtilliten til spillerene?
              Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Originally posted by enga View Post
                Er helt enig. Vi spilte ikke så dårlig som nesten alle skal ha det til. Vi kunne fort ha puttet 2 mål.
                Det kunne da Brann også?

Comment

Originally posted by independent- View Post
                  Det kunne da Brann også?
                  Joa, men de hadde en grei uttelling på sjanse/mål, det hadde ikke vi.

edit: Vg har 4-3 i sjanser til oss btw

Comment

Originally posted by henrig View Post
                    Joa, men de hadde en grei uttelling på sjanse/mål, det hadde ikke vi.

edit: Vg har 4-3 i sjanser til oss btw
                    VG melder også at Sveits' keeper Stephan fortsatt står i mål for Dallas, noe han ikke har gjort siden 2009.
                    Greit nok å holde ballen i laget slik de laga martin har inspirasjon fra gjør, men den vesentlige forskjellen er at de gjør det på sin egen banehalvdel, for så å ha to tre mann i kjappe løp fremover. Så en lang stikker, høy eller kort, oppover. Ved å la motstanderlaget flytte seg høyere, gir det desto større bakrom. Og med spillere som Shelton, Berre og Koné skjønner jeg ikke hvorfor ikke det blir utnyttet mer.
                    Shelton får ikke brukt farta si de siste 3/4 av banen. Så lynrask som han er har det ikke noe å si å være stasjonert på hjørnet ved motstanderens 16.
                    "Possession football" betyr da ikke at vi må spille sikk-sakk fremover.

Comment

Originally posted by independent- View Post
                      Det kunne da Brann også?
                      Dem puttet 2, men ja kunne ha fått ett til aleine med keeper. Men jeg mener at vi ikke var så dårlig som alle skal ha det til. Vi er langt unna det vi presterte forrige sesong, men vi skapte noe på lørdag.

Comment

Målsjanser

Andre omgang er noe av det verre jeg har sett. Men utrolig nok klarte vi å skape noen målsjanser da, mer på tross av enn på grunn av spillet synes jeg.

Nå er vi inne i en vond sirkel, det eneste som nytter nå er hardt arbeid. Du ser det i øynene på spillerne har de har mista litt av trua, dessverre. Mange sier at det er det offensive som er dårlig nå. Jeg mener at vi sliter vel så mye defensivt. På lørdag var det tendenser til at mange av spillerne ikke gadd å jobbe etter at de hadde mista ballen, dette gjaldt særlig Singh og Strandberg, men også Fellah. Skuffer meg veldig med Singh, har trodd (og tror vel egentlig fortsatt) at han har holdningene som skal til for å nå langt. Håper at to bortekamper kan gjøre susen nå.

Comment

Originally posted by Wild Touch View Post
                          Bare gi RBK ett par kamper til så er de 9 poeng forran oss
                          9 poeng på 2 kamper, den var ny Er det sånn egen RbK regel?
                          Vålerenga, klubben for alle (også ‘Team Drammen’)
                          -‘-‘- Neste år tar vi alt -‘-‘-

Comment

Vi putta ikke disse 2 målene, fordi vi var totalt ufarlige, og har manglende ferdigheter.
                            Hvis du sammenligner med Molde, som også tapte 0 -2 , så hadde de 2 i treverket, og banens beste, Rosenborgkeeperen hadde noen kjemperedninger.
                            I vår kamp derimot, hadde vi ingen i treverket, og Brann keeperen var banens dårligste, uten en kvalifisert redning.

Comment

Originally posted by Sosua View Post
                              Vi putta ikke disse 2 målene, fordi vi var totalt ufarlige, og har manglende ferdigheter.
                              Hvis du sammenligner med Molde, som også tapte 0 -2 , så hadde de 2 i treverket, og banens beste, Rosenborgkeeperen hadde noen kjemperedninger.
                              I vår kamp derimot, hadde vi ingen i treverket, og Brann keeperen var banens dårligste, uten en kvalifisert redning.
                              Stemmer at vi ikke puttet. Men vi hadde da flere store muligheter. Fellah aleine med keeper, Ogude aleine på 5 meter på hodet. Muri på corner. At vi var ufarlige er bare tøv.

Comment

Stemmer at vi ikke puttet. Men vi hadde da flere store muligheter. Fellah aleine med keeper, Ogude aleine på 5 meter på hodet. Muri på corner. At vi var ufarlige er bare tøv.
                                Les hva jeg skriver, vi hadde noen sjanser, men var totalt ufarlige, ingen i treverket, ingen test av banens dårligste (Brann keeperen med såpehanskene), bare skudd og headinger tildels langt over, eller til side for mål. Rett og slett udyktighet.

Comment

Working...
                                X