Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

VIF - Brann 0-2 08.05.11 - Reaksjoner

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• madsruud
    replied
    Berre er utvilsomt viktig, men så lenge han er skadet, må vi jo bruke noen der. Jeg hadde helst sett at Bojan hadde spilt de kampene, men slik ble det ikke. Vi får bare jobbe beinhardt fremover og krige til oss de poengene vi fortjenener, og det er ikke rent få!

Leave a comment:

• Sankt Hallvard
    replied
    Originally posted by latProd View Post
    Noen som har merket at den elendige formen sammenfaller mystisk med morten berres skade? Kanskje hans tilstedeværelse på banen er viktigere enn jeg hadde forestilt meg.
    http://fotball.aftenposten.no/elites...icle200113.ece

Litt om Berres skade og betydning for laget. Utrolig viktig lagspiller som er god begge veier. Det har han vært lenge uten at alle har innsett det tydeligvis. Men at forskjellen på tap og seier er en mann er bekymringsfullt.

Syns for øvrig MA har gjort helt rett i å prøve Fellah på kant og er fortsatt for tidlig å konkludere med at det ikke har livets rett. Både Fellah og særlig Singh har en langsom formutvikling, sånn var det i hvert fall i fjor.

Leave a comment:

• Adam
    replied
    Originally posted by enga View Post
    Du skulle fått tommel for den om det var mulig! Tror dette kommer til å bli bra jeg. Nå har Boa fått enda mer kamptrening og kommer sikkert til å starte neste seriekamp.

Vi er fortsatt bare 6 poeng bak serieleder og likt med RBK, så helt svart er det selvfølgelig ikke.
    Hvis Boakye ikke starter mot FFK så skjønner jeg ikke hva i helvete Martin driver med.

Leave a comment:

• Alex Malager
    replied
    Originally posted by independent- View Post
    De sjansene vi skaper er etter dødball eller klabb og babb. Det er mulig dette er vårt offensive spill, men vi spilte ikke sånn ifjor.
    Den største sjansen i denne kampen kommer etter et angrep som starter med Muri på egen halvdel, men samma det, vi skaper ikke nok sjanser totalt sett.

Leave a comment:

• independent-
    replied
    Originally posted by Disko View Post
    Ja, folk rundt den klubben her er ekstremt dårlige til å se bak resultater. Normen er, vinner vi så er vi dritgode, taper vi så er vi helt ræva. Til tross for at tapet gjerne kan være et meget ufortjent tap og seiern kan meget heldig.

Derfor jeg også skriver årsbeste tidligere i tråden, for jeg synes at vårt offensive spill i denne kampen var betydelig bedre enn i de andre.
    Dette tapet var ikke ufortjent, det var svært fortjent, så da er det kanskje bedre å bruke eksemplet ditt når det passer inn noe bedre. Det er alltid folk som krisemaksimerer, men jeg ser ikke mye til det i denne tråden.

De sjansene vi skaper er etter dødball eller klabb og babb. Det er mulig dette er vårt offensive spill, men vi spilte ikke sånn ifjor.

Leave a comment:

• enga
    replied
    Ja, folk rundt den klubben her er ekstremt dårlige til å se bak resultater. Normen er, vinner vi så er vi dritgode, taper vi så er vi helt ræva. Til tross for at tapet gjerne kan være et meget ufortjent tap og seiern kan meget heldig.

Derfor jeg også skriver årsbeste tidligere i tråden, for jeg synes at vårt offensive spill i denne kampen var betydelig bedre enn i de andre.
    Du skulle fått tommel for den om det var mulig! Tror dette kommer til å bli bra jeg. Nå har Boa fått enda mer kamptrening og kommer sikkert til å starte neste seriekamp.

Vi er fortsatt bare 6 poeng bak serieleder og likt med RBK, så helt svart er det selvfølgelig ikke.

Leave a comment:

• Disko
    replied
    Originally posted by enga View Post
    Er helt enig. Vi spilte ikke så dårlig som nesten alle skal ha det til. Vi kunne fort ha puttet 2 mål.

Leave a comment:

• enga
    replied
    Originally posted by Sosua View Post
    Kverulant. Det nytter vel ikke men... Poenget mitt er at vi aldrig var i nærheten. Hvis ballen smeller i treverket, eller keeper gjør en fantomredning, kan man si man har litt uflaks. Men vi var ikke i nærheten, og var bare udyktige.
    Er ikke enig om at vi aldri var i nærheten, igjen muligheten til Fellah. Blir bare tull å si at den må i en stolpe eller keeper skal redde for at det skal regnes som en stor mulighet. Muligheten til Fellah var en 100% mulighet. Men kan være enig i det siste, vi er veldig udyktige i avslutningene.

Leave a comment:

• michael collins
    replied
    Originally posted by O.S.L.O. View Post
    Stemmer snart for at det blir slått ned på overstadig promille. Vært ett problem over lenger tid som ingen gjør noe som helst med. Fredrikstad 16. Mai kan jeg godt tenke meg blir fyllefest igjen. Tar meg selv noen øl før kamp. Spesielt på Lørdager eller bortekamper når det passer. Men det er stor forskjell på 3-4 og 9-10.
    Er dette et stort problem? I så fall håper jeg Klanen tar tak i det!

Leave a comment:

• wanderer
    replied
    Martin rokkerer for mye!

Problemet med denne vårsesongen er både skader, dårlig form og rokkeringer.
    Og så stoler han for lite på våre spisser som nettopp har kommet tilbake fra skader.

Problemet startet vel lenge før sesongen startet med skader på spillere som er svært viktige for oss. Når ting så ut til å bli bedre, så kom det enda flere skader.

I tillegg har Martin klart å hente småskada spillere og leid ut talentet Mos.

Når sesongen startet så har vi også fått et "problem" med at Ogude imponerte i de to første kampene våre... i Singh-rollen! Singh ble forøvrig flyttet opp i Berre-rollen. Vi skapte lite, men hadde generell defensiv trygghet og scoret på de sjansene vi hadde. Dos Santos spilte faktisk ganske godt i Nordvik sitt fravær.. han ga oss en god trygghet!

Tilbake til "problemet". Ogude var så god i begynnelsen, at vi har begynt å rokkere for mye mener jeg. Ogude på Singh sin rolle, Singh i Berre-rollen, Ogude som "nr 10", Fellah som midtspiss, Shelton som midtspiss,Håvard som midtspiss osv.

Martin har rett og slett gått vekk i fra suksessen i fjor og begynt å rullere ALT FOR MYE.. sikkert fordi Ogude var så god. Det har resultert i at både Singh og Fellah har blitt flyttet på til posisjoner som de ikke trives så godt i. I tillegg har vi hatt en Shelton ute av form pga skade, Berre helt ute pga skade, og mangel på en midtspiss.

Dessuten har Nordvik vært helt ute av det. Vi har fått mange sjanser i mot, og han legger hele venstresiden åpen når han går i angrep. Om det er 100% hans skyld, eller om det er Muri/Strandberg (usikker på hvem av dem som spiller nærmest venstre) som ikke klarer å dekke for løpene hans, aner jeg ikke.

Når alt "er på plass", så regner jeg med at vi kommer til å gjøre det godt igjen.

Jeg skjønner forøvrig ikke hvorfor Martin ikke bruker Boakye mere nå som han er relativt frisk. Han gjør det jo greit når han får sjansen, og har en litt tro på at vi faktisk får se mer av han enn av Kone den første sesongen. Dessuten så kan ikke Boakye gjøre det noe dårligere enn det angrepet har klart til nå.

Få tilbake "stammen". Det enkle er ofte det beste!

Regner med at Martin starter slik neste seriekamp.

Lars
    Stoor - Muri - Strandberg - Nordvik/Dos Santos
    Singh - Hæstad
    Fellah
    Bojan - Boakye - Shelton

Kan ikke skjønne hvorfor Martin ikke har startet slik enda, selv om Boakye har vært skadet for lenge siden og litt uten trening.

Leave a comment:

• Bondehater
    replied
    Originally posted by STHLM View Post
    Etter 6 kamper er det ingen andre enn Premier League som deler ut medaljer, og rekk opp hånda dem som bryr seg. Vi taper i dag mot et lag som gjør akkurat det de skal i 90+min, de får vingene våre til å spille feilvendt og presser oss inn i midten. I tillegg starter vi ikke matchen med en spiss. En laber forestilling, og etter 18 matcher på Ringveien var det kanskje på tide?
    Hadde Fellah putta, hadde Muri og Ogude trent litt mer spenst, det spiller ingen roll. Vi vil reise oss.
    Som en klok skade skriver lenger oppi her, vinner RBK imorgen er vi likt. Vi nullstiller oss og starter TL 2011 på nytt 16.mai. Velkommen skal dere være, og vi vil komme tilbake.
    Sutrer du nå sutrer du forgjeves.

-Sthlm med tro på edelt metall.
    Du er inne på det.

Men svarte F..... eller H..... SLUTT å snakke om Barca og Gull og DRØMMELAND, men begynn å levere på treningsfeltet, ta noen ekstra strafferunder, studer Ryan Giggs i ManU som terger livet av motstanderne i kamp etter kamp, han leverer spurter fra egen halvdel til dødlinja hos motstanderne gang på gang for å overlappe på vingen, det går ikke på teknikk men på en jævelig VILJE til å vinne.

Faan så pissed jeg var på lørdag. Så jævli pissed.

Leave a comment:

• Bondehater
    replied
    Årsbeste. Ja helt seriøst, jeg kødder ikke !

Vi skapte mer sjanser enn vi har gjort i noen annen kamp, vi hadde desidert mest possesion. Men vi kaster bort utrolig mange sjanser og har desverre en muri som ikke har dagen og taper mange dueller mot ojo.

Hadde fellah scort på sin 90% sikkert goal sjanse og muri hadde klart å få en av de 3 store sjansene til å gå innomfor målstengene så hadde stemningen vært noe helt annet.
    Hvilken kamp var du på da ???

Leave a comment:

• Alex Malager
    replied
    Originally posted by Loke View Post

hadde heller sett oss spille som RBK gjorde igår mot molde, hvis det hadde ført til at vi vant kamper. sorry folkens, dette er topp idrett: her handler det om å vinne, ikke nok å bare delta
    Gå tilbake noen uker så er det jaggu noen som klager på det også, ref kampene mot Viking og Ålesund.

Leave a comment:

• Loke
    replied
    bla,bla,bla... synes folk snakker utrolig mye om sjangsene våre her inne, sorry, er ikke godt nok for meg at vi hadde ett par små sjangser i denne kampen as... blir for teit å lese at: vi kom til sjangser men klarte ikke score, men det er ikke krise... blablabla, er noe galt når vi har gått fra å være ett av de mest aggresive laga i tippeligaen til å ende opp som en gjeng evneveike tullinger som spiller RÆVA ball.

hadde heller sett oss spille som RBK gjorde igår mot molde, hvis det hadde ført til at vi vant kamper. sorry folkens, dette er topp idrett: her handler det om å vinne, ikke nok å bare delta

Leave a comment:

• Sosua
    replied
    Kverulant. Det nytter vel ikke men... Poenget mitt er at vi aldrig var i nærheten. Hvis ballen smeller i treverket, eller keeper gjør en fantomredning, kan man si man har litt uflaks. Men vi var ikke i nærheten, og var bare udyktige.

Leave a comment:

Working...
X