Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Enga spiss søkes. Kontakt Martin

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Enga spiss søkes. Kontakt Martin

Gode forslag. Ring Martin
    På Engatur aldri sur.

Originally posted by storoy View Post
    Gode forslag. Ring Martin
    Kanskje gi Konè litt mer enn 15 min , før man skriker etter ny spiss - igjen !! Tror man skal se på laget i helhet, ikke bare klage på spissene..
    engaman
    -----------
    Ære Være Enga!!!

Comment

Nå skaper ikke laget noen sjangser. Skapte noen i 2 omgang i dag da. Så da kan man ikke klage på spissene. Spissene skal da ikke skape mulighetene aleine.

Comment

En god idee å få inn Boa fra start

Comment

Med boa shelton kone foran litt mer samlet som tre spisser, med berre hæstad og f.eks fellah på midten er det jo bare å få ballen fremover fort. Rett frem, chipen over i bakrom, curl rundt sia.
          Jeg syns det bør være et større "mål" å score flere mål enn å ha ballen mest mulig i laget. Sålenge midtbanen og forsvaret er gode på gjenvinning får man også store kontringssjanser når man eventuelt mislykkes på et angrep og det blir utspill fra mål. Det virker som om det er litt muskler i de to nye, og med farta til shelton på venstre kant kan det bli mye mål hvis man ikke gjør det for komplisert. Mange ganger kan det bli enorme rom og alene med keeper-situasjoner bare ved en enkel chip over én forsvarer. Kanskje noe å trene på?
          Martin fikk kanskje ikke med seg den lærdommen fra Ajax, hehe.
          ( De har jo hatt noen fantastiske spillere med gode chip/lob-ferdigheter, som Litmanen, van Basten, Cruijff, Krol, Sneijder etc. )

Comment

Om bare problemet hadde vært så enkelt som mangelen på en god spiss på topp. Dog tror jeg det ligger et tannhjul et sted på Ullevaalmatta som har falt ut av Vålerengamaskineriet, kan jo kontakte Martin om noen skulle finne det.

Comment

Working...
            X