Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner; Kjelsås - Vålerenga 2-1

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Overbetalte horunger! Spillerne burde dra hjem til hver enkelt som møtte opp på grefsen stadion å be om unnskyldning! Fy faen!
    Enga Terror Squad

Comment

• Tja

Jeg gidder ikke å få denne gjengen med uproffesjonelle og feige spillere inn på tomta.. MEN: Jeg syns jaggu de burde male sin egen tifo og komme marsjerende inn på Fredrikstad stadion, bærende på denne. Og det skal stå, med store bokstaver: UNNSKYLD ALLE SAMMEN. Et eller annet må jo skje.

Jeg sitter ennå i sofaen med drakta på etter denne forferdelige opplevelsen oppe i Grefsenåsen. Skjønner ikke hva som skjedde. Nekter å tro det.
      Ikke syt - syng!

Comment

• Hehe.Skal man le eller grine? Værste av allt er at jeg er på ingen måte sjokkert over dette,men jeg hadde håpet på at vi hadde vist noe forbedring etter Brann kampen.Men neida,ta lønna fra spillerne til de begynner å prestere igjen.

Men sammtidig er jeg forundret over Martin`s taktiske valg og ikke minst bruk av spillerne,virker som han er desperat og prøver det som prøves kan for å løse floka uten å finne noen løsning så langt.

Her må alle bare gå grundig grundig i seg selv..eneste måten detta problemet kan løses med er hardt arbeid.

Vi har vært her før og fixa det da og det kan vi gjøre igjen.La oss støtte gutta!

Comment

• kampen: Flaut, stusslig,ræva etc.
          Meg som supporter: Sint, forbanna, oppgitt, og ikke minst lei meg.
          Nok om kampen.

Tror dere Reka vil ta over her hvis han får et tilbud nå? Jeg savner den mannen ass. Savner'n som et barn savner farsfigur. Vi trenger en trener med baller nå. En som forteller gutta hvor skapet skal stå. Rekdal er mannen!
          MA har gjort en grei innsats, men det funket desverre ikke. Så takk for innsatsen MA, men du rakk desverre ikke helt opp.
          Jeg vil ha Rekdal tilbake i Enga. Hører dere det der borte på Valle?
          Hater,hater,hater bergen by!!!

Comment

• Originally posted by panzerkris View Post
            kampen: Flaut, stusslig,ræva etc.
            Nok om kampen.

Tror dere Reka vil ta over her hvis han får et tilbud nå? Jeg savner den mannen ass. Savner'n som et barn savner farsfigur. Vi trenger en trener med baller nå. En som forteller gutta hvor skapet skal stå. Rekdal er mannen!
            MA har gjort en grei innsats, men det funket desverre ikke. Så takk for innsatsen MA, men du rakk desverre ikke helt opp.
            Syntes det er tidlig å rope etter ny trener! Tror martin har mye igjen å vise! Han kommer til å bli en STOR trener... og det for VIF. Blir bare dumt å rope etter å gi han sparken!

Vil heller gi spillerne ett spark i rævva!! prestér for F*EN!!!
            Stolthet, tradisjon og religion kan ikke kjøpes!

Comment

kampen: Flaut, stusslig,ræva etc.
              Nok om kampen.

ikke drit deg ut´a!

HUSKER du i det hele tatt hvordan vi spilte under reka? 1 god sesong, resten var valium, opium og morfin-fotball.
              Den kjedeligste fotballen enga noen gang har spilt var under Reka.

Men vi vant et seriegull, ja det gjorde vi.
              Det tror jeg martin kan få til også, men da må gutta skjerpe seg!
              Vi hadde nøyaktig det samme problemet under rekdal, som endte med hans legendariske "I gidd ikkje reise norge rundt for å bli pissa på!".

Ok, de fleste av spillerne fra den gang, er long gone, men Enga-syndromet er blitt værende. Etter bra følger ditto rævva.
              Og det virker for meg som om det HVER gang handler om innsatsen på banen. Ikke ferdigheter, ikke trenere, ikke penger eller support. Bare innsats!

Hvor er faenivoldskeheten?
              Hvor er vinnerinnstinktet?
              Hvor faen er viljen?!?

At vi er i dårlig for og taper, ja det tåler vi. Som Enga supporter, er det tape jeg er vant med. Men jeg er (eller var) også vant med at spillere blødde for drakta. At de ga alt, selv om vi var spådd nord og ned.

Å bytte trener er noe av det dummeste vi kan gjøre. Vi så i fjor hva Martin kan oppnå, og han revolusjonerte spillestilen i klubben (ikke bare a-laget).
              Vi må fortsette å trene på det vi skal gjøre på banen. Vi må øve for å bli bedre. Bytter vi trener, kan det henne vi får en umiddelbar effekt, men etter å ha fulgt laget lenge nok, skjønner jeg at det i så fall bare ville være midlertidig.
              Midlertidig før vi igjen river ned det vi har bygget opp, og skriker om trenerbytte igjen.

Jeg har 100% tro på Martin og det han holder på med. Det jeg ikke er like sikker på er guttas vilje til å bli gode fotballspillere.
              Proffdrømmene deres kan dere skrinlegge med en eneste gang gutter, hører dere???
              Selv om også de store, store driter skikkelig på draget en sjelden gang i blandt, så ville ingen av dem NOENSINNE under noen ostendiheter, tapt mot et norsk 2.div-lag.
              Altså, unnskyld meg, men 2.laget vårt spiller i 2.div!

Jeg tenkte under førsteomgangen i går at "Hm.. Kjelsås spiller jo faktisk som et 1.div lag... men det gjør faen meg vi og!"

På tide å gå i seg sjæl gutter. Samling i bånn og alt det der.
              Vi tapte et slag, men krigen er langt fra over.
              Men om dere ikke plukker opp våpnene snart så er den nettopp det.

I øyeblikket ligger vi a poeng med RBK i serien, og godt er det. Jeg mistenker jeg er godt fornøyd om vi gjør det også om 10-20 runder.
              Jeg er 100% sikker på at vi finner formen utover i sesongen, men jeg er ikke sikker på om vi klarer det i tide.

Det som er så jævla synd når vi åpner på den måten vi har gjort i år, er at vi skremmer bort publikum. At dere begynner å plukke poeng i August holder ikke. Oslo-publikumet er kresent og kun det beste er godt nok.
              Se på tilskuertallene i fjor. Vi spilte som guder, men folk uteble, fordi seriegulet allerede var tapt. Begynn bra, så følger publikum sesongen igjennom. Da har man allerede plantet håpet.
              Nå tar dere håpet fra folk FØR serien er skikkelig i gang, og da er det mange som uteblir.
              Man kan si at disse er medgangs, ja, men hva er vitsen med å spille bra dersom det ikke kommer mer folk? Det er jo liksom poenget, eller?

Nå har jeg fått sove på det, og jeg våkna i dag, like forbanna som jeg la meg i går. Jeg har den dårligste dagen på lang, lang tid. Og det er mye takket være dere gutter!

Husk at blandt oss enga supportere, så er det mange som sliter med mye her i livet, og dere er en fattig trøst i en ellers grå og hard hverdag.
              Mange av oss jobber og sliter, og får det faen ikke til å gå rundt. Da er det ekstra provosernde å se priviligerte drittunger, som lever av det vi alle elsker mest av alt, ikke gidde, ikke orke, ikke ville!

Dere skulle prøvd et år som vanlig low-life-arbeider. Ikke ha nok til alle regningene, ikke ha råd til å kjøpe egen bolig eller bil, ikke ha mat på bordet siste uka før lønning, fordi man brukte de siste penga på å se enga(drite seg ut mot Brann).

Respektløst.

Har allerede sagt det, men tillater meg å repetere:

FFK 16.mai. - Her skal vi ha en innsats av ekstreme dimensjoner! Jeg vil huske denne kampen som den kampen da enga la ned et stykke arbeid som mangler historisk sidestykke! Om vi vinner eller ei, er underorndet!
              INNSATS, INNSATS, INNSATS!

takk.

Comment

• Tenk positivt - tenkt fremover!!

Folkens, her var det mye negative greier og eder og gale.

Slutt med det, tenkt postitivt, se fremover til 2011-sesongen.
                DEN blir bra den!

Vi reiser land og strand rundt og knuser alt og alle, både 3 og 4, kanskj endog 5 målsseire! Vi kommer regelrett til å herje i serien!

Toppen på kransekaka blir når vi slår ut Liin i kvalifiseringen til cupen, og rykker opp igjen til Tippeliagen!

Comment

• g-maZta: Jeg har holdt med Enga i 25 år, så jeg vet alt om hvordan det er å elske denne klubben også i motgang.
                  Men det du sier om Reka stemmer ikke helt. 1 god sesong? Tok da både sølv og gull+ cup triumf, og bronsje året etter under Myhre(Rekdals fortjeneste). I tillegg kan jeg i farten ikke komme på mange bedre kamper av Enga enn da vi rævknulla rbk på lerkendal med Rekdal som sjef.

Men er forsåvidt enig at MA ikke bør få fyken helt enda. Men er bare det at jeg ikke helt klarer å se hvordan han skal snu skuta. Vi er liksom bare daue i alt vi foretar oss.

Men er generelt veldig enig med deg. Spillera må snart våkne opp og forstå at de må jobbe for poengene. Makan til kølleløse spellere har jeg sjeldent sett....

Comment

• Originally posted by eiks View Post
                    Tror martin har mye igjen å vise!
                    Hvis du tror Martin har mye igjen å vise har du ikke sett mye. Han har ufattelig mye igjen å vise.

Om han evner det er en annen sak.
                    Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

g-maZta: Jeg har holdt med Enga i 25 år, så jeg vet alt om hvordan det er å elske denne klubben også i motgang.
                      Men det du sier om Reka stemmer ikke helt. 1 god sesong? Tok da både sølv og gull+ cup triumf, og bronsje året etter under Myhre(Rekdals fortjeneste). I tillegg kan jeg i farten ikke komme på mange bedre kamper av Enga enn da vi rævknulla rbk på lerkendal med Rekdal som sjef.

Men er forsåvidt enig at MA ikke bør få fyken helt enda. Men er bare det at jeg ikke helt klarer å se hvordan han skal snu skuta. Vi er liksom bare daue i alt vi foretar oss.

Men er generelt veldig enig med deg. Spillera må snart våkne opp og forstå at de må jobbe for poengene. Makan til kølleløse spellere har jeg sjeldent sett....
                      Martin snudde vell også skuta før? Han klarer det helt sikkert igjen.

Comment

• Originally posted by ArntP View Post
                        Folkens, her var det mye negative greier og eder og gale.

Slutt med det, tenkt postitivt, se fremover til 2011-sesongen.
                        DEN blir bra den!

Vi reiser land og strand rundt og knuser alt og alle, både 3 og 4, kanskj endog 5 målsseire! Vi kommer regelrett til å herje i serien!

Toppen på kransekaka blir når vi slår ut Liin i kvalifiseringen til cupen, og rykker opp igjen til Tippeliagen!
                        Regner med at du sikter til 2012-sesongen (i og med at vi er i 2011) og at vi da skal herje i Adecco?
                        Heldigvis for oss er det andre lag i tippeligaen som er enda dåreligere enn oss,så rykke ned gjør vi ikke. Tipper vi får en "hederlig" 7-8 plass.... Og det er langt ifra bra nok.

Comment

Regner med at du sikter til 2012-sesongen (i og med at vi er i 2011) og at vi da skal herje i Adecco?
                          Heldigvis for oss er det andre lag i tippeligaen som er enda dåreligere enn oss,så rykke ned gjør vi ikke. Tipper vi får en "hederlig" 7-8 plass.... Og det er langt ifra bra nok.
                          Så sant, skrev feil år. Innlegget er ment som ironisk. Dersom noen ikke skulle skjønne det.

Comment

g-maZta: Jeg har holdt med Enga i 25 år, så jeg vet alt om hvordan det er å elske denne klubben også i motgang.

den ene gode sesongen jeg sikter til er sølvsesongen.
                            Gullsesongen var jo egentlig tragisk... Eneste grunnen til at vi vant var at RBK floppa og havnet på 7.
                            Husker Start og VIF konkurrerte om å tape seg til seriegull.
                            Vi spilte dørgende kjedelig fotball. Med unntak av 2004-sesongen.
                            Uenig?Ja,da er vi uenige, da.

Comment

• Originally posted by g-maZta View Post
                              den ene gode sesongen jeg sikter til er sølvsesongen.
                              Gullsesongen var jo egentlig tragisk... Eneste grunnen til at vi vant var at RBK floppa og havnet på 7.
                              Husker Start og VIF konkurrerte om å tape seg til seriegull.
                              Vi spilte dørgende kjedelig fotball. Med unntak av 2004-sesongen.
                              Uenig?Ja,da er vi uenige, da.
                              Da er vi enige om å være uenige Enig i det at vi ikke spillte champis fotball i gull sesongen. Men fy feite så gøy det var
                              Mulig det er fordi jeg som Enga supporter i 25 år var sultefora på titler....

Comment

Da er vi enige om å være uenige Enig i det at vi ikke spillte champis fotball i gull sesongen. Men fy feite så gøy det var
                                Mulig det er fordi jeg som Enga supporter i 25 år var sultefora på titler....
                                ja, det er alltid morsommere å vinne enn å tape =)

men det må ikke overskygge det faktum at det vi holder på med nå, kanskje, kan sette oss i en særstilling i norsk fotball.
                                Vi lar prosjektet rulle og gå noen sesonger til, og om det fremdeles ikke bærer frukter, ja da er nok tida inne for å prøve noe annet.

kanskje hente inn rekdal igjen for oss sultefora stakkarer

og bare for å gjøre det klinkende klart:
                                Rekdal er gud også i min verden! (men spillestilen hans suger eselrasshøl)

Comment

Working...
                                X