Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner; Kjelsås - Vålerenga 2-1

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• g-maZta
    replied
    Originally posted by Dragsnes View Post
    Det er i motgang Vål'enga må stå sammen. At brorparten av supporterne velger å hoppe fra skuta, gjør meg direkte kvalm. Vi skal liksom være norges best supportere?

Oppførselen til enkelte i denne tråden er rett og slett forkastelig. Vi har opplevd motgang før, og da har vi jaggu meg snudd den dårlige trenden.
    Regner med at de du sikter til (nå vet jeg ikke hvor du setter grensa og hvem du mener) bare trenger å blåse ut. Det mener jeg de er i sin fulle rett til å gjøre.
    Om man ikke vil lese slikt, er det en relativt dårlig idé å klikke seg inn på "reaksjoner etter kampen"-tråden etter et 2-1 tap for et 2.divisjonslag.
    Det ligger i sakens natur at det vil være, nettopp en del reaksjoner her.

Jeg innbiller meg at de færreste faktisk svikter, selv om det til tider kan virke fristende.
    Hadde det vært tilfelle, ville Enga vært ferdig for lenge sida.

Er det en ting man veit som Engamann så er det at:
    Vi står sammen og kjemper og vinner til slutt!

Leave a comment:

• Waldemar
    replied
    Takk Vålerenga, pga gårsdagens kamp så er jeg blitt innlagt på psykiatrisk igjen.

Leave a comment:

• g-maZta
    replied
    Originally posted by thorstein View Post
    Fremdeles skikkelig sur gitt...

...men dette hjalp litt. http://www.vif-fotball.no/article3149586.ece

Skulle bare ønske det var flere enn Doffen som ville brette opp ermene.

Takk skal dere ha gutter!

Slikt varmer en supporters hjerte!
    Nå gjenstår bare å følge opp på banen, så skal vi gjøre vårt fra tribunen!

Kom igjen Enga!

Leave a comment:

• FeiteF
    replied
    Straffelesing

Ser på klubbens hjemmesider at Kristofer sier unnskyld på vegne av spillergruppa. Martin vil kjøre trening i dag, og godt er det, for vi må trene på å spille fotball. Det klarer vi jo ikke om dagen. Men det burde legges inn straff på Valle i dag, ikke straffetrening men straffelesing. En etter en av spillerne som var med mot Brann og Kjelsås burde tvangslese alle reaksjonene her på forumet. På den måten vil det kanskje gå opp for dem at Vålerenga er mer enn en arbeidsgiver, for mange er det en livsledsager og ledestjerne. Da skjønner de kanskje at de ikke skal være mest skuffet over mistet cupbonus, men de skal få dårlig samvittighet over å være direkte årsak til samlivsbrudd og personlige dype depresjoner.

Jeg leser med trist sinn her inne om folk som vil forlate skuta, selge sesongkort osv. Jeg regner med at dette er skrevet i et øyeblikk av mental "black-out". Hvis det ikke er tilfelle og dere seriøst mener dette, da er vi i ferd med å bli bergensere (gud forby).

Jeg er også skuffa, sjokkert og pinlig berørt. Men sesongkortet mitt blir med meg i årene fremover, uansett om vi spiller Tippeliga eller Addecco.

Leave a comment:

• Hjesus
    replied
    Originally posted by ArntP View Post
    Så sant, skrev feil år. Innlegget er ment som ironisk. Dersom noen ikke skulle skjønne det.
    Litt om kampen også i gjetordet på Sotahjørnet. Det er trist, trist, trist og atter trist.

Leave a comment:

• Deliverium
    replied
    Gutta virka triste og helt tafatte på banen, og jeg nekter å tro at dette er det beste de kan for tida, som Martin sier. Selvom det tekniske og samspillet kanskje ikke sitter, så kan man uansett jobbe knallhardt.

Man kan alltid vinne andreballer, smelle til i dueller og taklinger og vinne midtbanen. Det går bare på motivasjon, og det er det som har svikta. Veit ikke om det har vært problemer innad nylig, eller hvorfor de virker så totalt umotiverte, men jeg syns uansett det er lite profft.

Så lavt som nivået er i Norge, så vinner du kamper om du kjemper og gir 100%. At norske fotballspillere da gidder å gå ut med en cocky innstilling før kamp er helt utrolig, når de veit de vinner hvis de bare gidder. Mot Brann skulle man tro vi leda 3-0 når kampen starta, de spilte ialfall sånn.

På tide at gutta gir alt nå, og ikke småjogger rundt på banen. Nytter ikke å prate om det i etterkant, når man gir totalt faen på banen.

Leave a comment:

• Dragsnes
    replied
    Motgang

Det er i motgang Vål'enga må stå sammen. At brorparten av supporterne velger å hoppe fra skuta, gjør meg direkte kvalm. Vi skal liksom være norges best supportere?

Oppførselen til enkelte i denne tråden er rett og slett forkastelig. Vi har opplevd motgang før, og da har vi jaggu meg snudd den dårlige trenden.

Mot Fredrikstad må vi synge enda høyere, stille sterke, og ikke minst stå sammen. Tror spillerne vil blø ekstra for drakta om de merker en enorm støtte i tunge stunder!

Nå må vi i Klanen vise at vi er best og flest. Vi må synge bøndene ut av Plankebyen, og hjelpe laget fram til en etterlengtet trepoenger.

At gårsdagens kamp var en trist affære, er hevet over enhver tvil. Likevel er det ingen grunn til å svartmale situasjonen helt. Vi skal reise oss, vi har gjort det før.

Husk, sultne ulver jager best!

SYNG HØYT, SYNG VÅLERENGA!

Ære være.

Leave a comment:

• thorstein
    replied
    Originally posted by Nils_de-Noia View Post
    Han skriver jo på vegne av spillergruppa.
    Ja, han har uttalt seg på vegne av spillergruppa før han, men stort sett er det få som følger opp uttalelsene hans.

Det er på tide at f.eks. Fellah, Singh, Shelton, Nordvik eller andre viser seg som voksne menn og møter pressen. Savner at en av unggutta tar skikkelig tak i tillegg til Doffen. Det er ikke lett å være kaptein når du har en gjeng subbegutter med capsen bakfram som ikke skjønner det du sier.

Hæstad og Muri må stå fram som klippene de var i fjor og noen av unggutta må snu capsen og ønske å gå foran som forbilder. Skjer ikke det har ikke dette brevet noen verdi!

Leave a comment:

• Nils_de-Noia
    replied
    Han skriver jo på vegne av spillergruppa.

Leave a comment:

• thorstein
    replied
    Fremdeles skikkelig sur gitt...

...men dette hjalp litt. http://www.vif-fotball.no/article3149586.ece

Skulle bare ønske det var flere enn Doffen som ville brette opp ermene.

Leave a comment:

• Darth
    replied
    Eder, Galle etc.

Etter dette syns jeg Martin bør ta tak i klagingen på treningen som kom frem nå. Kjør en ekstra økt kl 0600, ingen har vondt av å komme seg opp om morran. De som ikke yter maksimalt på treningene bør sendes i garderoben og vente der til de som gidder å yte noe på jobben er ferdige. Tydelig at gutta har fått Brann-syken og vunnet seriegull i februar. Pisk dem i gang igjen og hvis hvem som er sjefen. De kommer til å takke deg for det i etterkant selvom det sikkert er et par verdensmestere som vil klage litt i starten.

Leave a comment:

• EngaForAlltid
    replied
    Er selvsagt kjempeskuffa. Men vi har vært igjennom detta før, og vi kommer opp igjen!
    Martin har allerede uttalt at vi ikke kommer til å sjerpe oss før sommeren. Vi kommer garrantert til å bli mer pissa på. Men jeg skal ihvertfall stå her med dere i medgang og motgang, enten i lykkerus eller skam.

Vi vil aldri værra utro mot deg, uansett hvor dumt du farer på din vei, du kan banne på at vi går aldri lei!
    VÅL'ENGA - VÅRT VÅL'ENGA - VI SVIKTER DEG ALDRI VÅL'ENGA!

Leave a comment:

• g-maZta
    replied
    Originally posted by panzerkris View Post
    Da er vi enige om å være uenige Enig i det at vi ikke spillte champis fotball i gull sesongen. Men fy feite så gøy det var
    Mulig det er fordi jeg som Enga supporter i 25 år var sultefora på titler....
    ja, det er alltid morsommere å vinne enn å tape =)

men det må ikke overskygge det faktum at det vi holder på med nå, kanskje, kan sette oss i en særstilling i norsk fotball.
    Vi lar prosjektet rulle og gå noen sesonger til, og om det fremdeles ikke bærer frukter, ja da er nok tida inne for å prøve noe annet.

kanskje hente inn rekdal igjen for oss sultefora stakkarer

og bare for å gjøre det klinkende klart:
    Rekdal er gud også i min verden! (men spillestilen hans suger eselrasshøl)

Leave a comment:

• panzerkris
    replied
    Originally posted by g-maZta View Post
    den ene gode sesongen jeg sikter til er sølvsesongen.
    Gullsesongen var jo egentlig tragisk... Eneste grunnen til at vi vant var at RBK floppa og havnet på 7.
    Husker Start og VIF konkurrerte om å tape seg til seriegull.
    Vi spilte dørgende kjedelig fotball. Med unntak av 2004-sesongen.
    Uenig?Ja,da er vi uenige, da.
    Da er vi enige om å være uenige Enig i det at vi ikke spillte champis fotball i gull sesongen. Men fy feite så gøy det var
    Mulig det er fordi jeg som Enga supporter i 25 år var sultefora på titler....

Leave a comment:

• g-maZta
    replied
    Originally posted by panzerkris View Post
    g-maZta: Jeg har holdt med Enga i 25 år, så jeg vet alt om hvordan det er å elske denne klubben også i motgang.
    Men det du sier om Reka stemmer ikke helt. 1 god sesong? Tok da både sølv og gull+ cup triumf, og bronsje året etter under Myhre(Rekdals fortjeneste). I tillegg kan jeg i farten ikke komme på mange bedre kamper av Enga enn da vi rævknulla rbk på lerkendal med Rekdal som sjef.

Men er forsåvidt enig at MA ikke bør få fyken helt enda. Men er bare det at jeg ikke helt klarer å se hvordan han skal snu skuta. Vi er liksom bare daue i alt vi foretar oss.

Men er generelt veldig enig med deg. Spillera må snart våkne opp og forstå at de må jobbe for poengene. Makan til kølleløse spellere har jeg sjeldent sett....

den ene gode sesongen jeg sikter til er sølvsesongen.
    Gullsesongen var jo egentlig tragisk... Eneste grunnen til at vi vant var at RBK floppa og havnet på 7.
    Husker Start og VIF konkurrerte om å tape seg til seriegull.
    Vi spilte dørgende kjedelig fotball. Med unntak av 2004-sesongen.
    Uenig?Ja,da er vi uenige, da.

Leave a comment:

Working...
X