Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner; Kjelsås - Vålerenga 2-1

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by oPsL View Post
    de har en psykolog, husker ikke navn nå, men det var en blond dame, hu var bl.a med til den cuppen i pre-season
    Ja, men når var det hun ble hyra inn? Var ikke det i vinter en gang? Jeg mener jeg så henne på tv'n før seriestart, og jeg fikk ikke et godt inntrykk, gitt. Alle svar hun ga var unnvikende, uten substans og repetisjon av spørsmålet...
    Er det ikke skremmende hvor lett fakta kan ødelegge argumenter?

Comment

Originally posted by GazaFG View Post
      "Aktive brukere akkurat nå: 552 (90 medlemmer og 462 gjester)"

Norge ler av oss. Håper dere får fittenekt resten av måneden!
      skadefryd må man regne med. bønder med mindreverdighetskomplekser koser seg nå mens de venter på Ellos katalogen
      I en gal verden er bare klovnen normal.

Comment

Originally posted by lewis View Post
        Er det Kjelsås som pisser på Vålerenga eller er det spellerne våre som pisser på oss?

FK Tønsberg, Nybergsund/Trysil, og Bærum har jo alle også slått oss i cupen siden 2004.
        ikke glem skeid. (eller var det lenger sida?)

Comment

Originally posted by RaiNKhaN View Post
          SKAM dere som spillte idag! MA trenger psykologer til klubben, for problemet ligger ikke i beina på disse spillerne men huet! Sommer, varme, lettkledde damer, pils, sol har ikke gjort disse gutta noe godt. LÅS DEM INN!
          Nei, ikke flere psykologer. Virker som om den ene de har skaffa seg har fucka så mye med huene på gutta at de, som jo kan sammenligne seg med Barcelona, er livredde for ikke å prestere 100%. Så da gidder dem ikke ta i heller, for stjernespillere skal jo bare lunte rundt som rusa bjørner og slå upresise støttepasninger.
          Vi er Vål'enga!!

Comment

Skandale! Cupen var det eneste vi hadde sjansen på iår, siden vi roter bort gavepakken vi har fått fra RBK i serien. Jeg har ikke annet å si en at det er bare og begynne å se nedover på tabellen, vi kan bare glemme toppplassering + at jeg gruer meg stort til vi skal ut i Europa..

Skjerpings gutta!!

Comment

Spark alt av "mentale trenere". Makan til pampering, skal toppspillere pakkes inn i mentalt bomull og pleies og dulles med til de har litt sånn passe lyst til å "prestere" ? Sett folk rett faen ut av laget, jobb hardt på trening, terp på de tinga som mangler, kjeft, smell, gjør alt som skal til for å få disse gutta til å blø for drakta. Men ALDRI legg opp til at de har en unnskyldning til å underprestere. En gigantisk taktisk feil av MA å lire av seg det "gode til høsten" pisset. Det er så feigt og defensivt, og gir spillerne en hvilepute. Når du er så priviligert som toppspillere faktisk er så forventes det at du skal klare å takle litt stress og press og ikke hulke deg hele veien til en hjernekrymper med klapp på skuldra og kjærlighet på pinne. Nå får det være nok. Gå i kjellern gutta, GÅ I KJELLERN!!!

Comment

Jeg skal uansett på neste hjemmekamp - for å synge og heie på laget i mitt hjerte, Vålerenga.

Som flere skriver: Det er NÅ gutta trenger støtte!

Comment

Originally posted by maefteda View Post
                  Hirschfeld
                  Stoor - Muri - Strandberg - Dos Santos
                  Ogude - Hæstad
                  Fellah
                  Singh - Boakye - Shelton

Det funket hvertfall greit i starten, bare med Shelton og Boakye framfor Nielsen og Berre nå da. Hva er grunnen til at den ene sesongen hvor Freddy spiller bra, er når Martin finner ut at han ikke skal ha klippekort lenger? Nordvik duger ikke.
                  Singh på kant har aldri fungert.

Comment

Originally posted by san Paolo View Post
                    Jeg skal uansett på neste hjemmekamp - for å synge og heie på laget i mitt hjerte, Vålerenga.

Jada, dette kom noen med etter Brann-kampen også. Og hvis vi taper mot Fredrikstad, så må de hvertfall ha støtte kampen etter. Ærlig talt, dette handler ikke om oss, men om innstillingen til gutta. Selvsagt skal vi støtte Enga 110% hele tiden, men ikke lat som om dette er avgjørende i nåværende situasjon. De burde prestere om så 0 dukker opp neste kamp.

Comment

Er det i år vi skal merke tapet av Bengt og Moa, en skadd Berre og 3-4 nye spillere, ukjente for spillergruppa.
                      I tillegg til å spille med et rimelig ungt mannskap?
                      Enkelte sier "er man god nok er man gammel nok", men jeg har mine tvil.

Comment

Det er ikke gutaa som trenger støtte. det er faen meg VI som trenger støtte!
                        Jeg takler ihvertfall ikke detta stort lenger!

Gutta derimot trenger litt god gammaldags JULING!

Comment

Originally posted by Stian96 View Post
                          Skandale! Cupen var det eneste vi hadde sjansen på iår, siden vi roter bort gavepakken vi har fått fra RBK i serien. Jeg har ikke annet å si en at det er bare og begynne å se nedover på tabellen, vi kan bare glemme toppplassering + at jeg gruer meg stort til vi skal ut i Europa..

Skjerpings gutta!!
                          Slapp av, europacupen blir nok ikke en langvarig pine det heller.

Comment

Originally posted by Skrible View Post
                            Ja, men når var det hun ble hyra inn? Var ikke det i vinter en gang? Jeg mener jeg så henne på tv'n før seriestart, og jeg fikk ikke et godt inntrykk, gitt. Alle svar hun ga var unnvikende, uten substans og repetisjon av spørsmålet...
                            http://fotball.aftenposten.no/elites...icle191503.ece har du hu der....
                            flink hu

Comment

klubben taklet ikke forventningspresset etter ifjor, syns jeg så litt tendenser i de 2 første kampene. folk tok lett på ting.

jeg vil ha eye of the tiger og sulten tilbake som i rocky 3
                              I en gal verden er bare klovnen normal.

Comment

Når kjerringa di har vært utro og pissa på deg, er det da du mener det er på sin plass til å gi hu støtte?

Comment

Working...
                                X