Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner; Kjelsås - Vålerenga 2-1

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• VTS
    replied
    Når skal folket på Valle og støtte gutta? Lørdag eller søndag klokka?
    Nå må ikke vi drite oss ut, holder at spillerene har gjort det.

Vi møter opp alle sammen og viser at vi bryr oss! Det er det eneste riktige i situasjonen vi er i nå. Det er ingenting gutta trenger mer nå enn støtte fra oss!!! Kom igjen!!!!!!!!

Leave a comment:

• Loke
    replied
    Originally posted by Adam View Post
    Jeg trodde kampen mot RBK skulle bli en skikkelig wake-up call for oss. Så tenkte jeg at om den ikke er det, MÅ Brann kampen bli det, grunnet den ræva innsatsen og lite bevegelse. Hvis dette ikke er wake-up callen så skal man ikke se bort for at man rykker ned. Hva mer trenger man for å skjerpe seg? Kanskje å tape 6-0 for FFK?

Tja, blir nok ikke noe wakeup i vålerenga før vi endelig er gjennforent med lyn igjen, mest sannsynlig i 2 eller 3 divisjon... virker ihvertfall ikke sånn, synes ikke spillerne og apparatet rundt har gjort noe annet enn å beklage seg selv siden stabæk kampen jeg... SLUTT Å KLAG!!! BEGYNN Å GJØR NOE FOR FAEN!!!

Leave a comment:

• Adam
    replied
    Jeg trodde kampen mot RBK skulle bli en skikkelig wake-up call for oss. Så tenkte jeg at om den ikke er det, MÅ Brann kampen bli det, grunnet den ræva innsatsen og lite bevegelse. Hvis dette ikke er wake-up callen så skal man ikke se bort for at man rykker ned. Hva mer trenger man for å skjerpe seg? Kanskje å tape 6-0 for FFK?

Leave a comment:

• maestro
    replied
    Jeg håper de av dere som ikke har jobb/ikke jobber på da'n, tar en tur opp på feltet i morra, og pisker dem til innsats på treninga.
    .[/QUOTE]

Å, så de trener altså. Virket ikke som de hadde sett hverandre før, skjønner du. De burde gå på J12-treninga på Velodromen i morgen. Enkle pasningsøvelser og mye vekt på bevegelse og ikke minst innsats!! Dog er det ingen psykolog som kan "hjelpe" dem, men det er masse ros å få om du gjør det du skal.

Leave a comment:

• Ronny La Rock
    replied
    Ja det er enda godt vi ikke har cup i hockey også..
    Nei, for å sitere min mor: Skandale og en skam for klubben.

Leave a comment:

• marius
    replied
    Originally posted by Carez View Post
    VIF.. You're dead to me....

VIF er mer enn et fotball-lag. Ikke angrip klubben. Det makes no sense.

Leave a comment:

• g-maZta
    replied
    Dette handler om holdninger!

Hæstad mener det ikke står på innsatsen. Ne-hei?
    som vi har nevnt tidligere, har vi siden 2003 røket ut mot:

skeid
    nybergsund/trysil
    bærum
    tønsberg
    kjelsås

med andre ord: På 9 forsøk har vi 5 ganger blitt slått ut av lag fra lavere divisjoner.
    Lærer vi aldri?

Dette er skikkelig, skikkelig uprofesjonelt, og totalt uakseptabel oppførsel.
    Når det går igjen på denne måten, holder det ikke å skylde på noe annet enn ELENDIGE holdninger i klubben.
    På tide å gjørra noe med det?

teller vi fra 2002, har vi på 10 år, også VUNNET 2 ganger(!). Burde man ikke da vite hva som skal til?

så kan man også argumentere for at det er bedre å drite seg ut 8 ganger og vinne 2, enn det er å komme passe langt hvert år...

men at slike kamper holder mål? ikke faen! og ikke faen om jeg mener vi på noen måte skal godta det.

Jeg håper de av dere som ikke har jobb/ikke jobber på da'n, tar en tur opp på feltet i morra, og pisker dem til innsats på treninga.
    Vis dem at dem blir ikke kvitt oss, samma hvor hardt dem prøver!
    for det må jo være det de driver med? Bygger oss opp i én sesong for så å bryte oss ned over tre.
    Jævla lusent egentlig.

PS!. de siste linjene er ment å ha et snev av galgenhumor. just saying, i tilfelle noen er tregere enn andre.

Leave a comment:

• Mølla
    replied
    Flaut. Ping. Patetisk. Overbetalte mannfolk blir pissa på av amatører. Jeg kunne fortsatt til evig tid. Men det er ikke vits i å nevne det noe mer nå, alle veit det.

Det fine med fotballen er at det alltid kommer en ny kamp. Nå er det bare å drite i denne elendige kampen og komme seg videre og gjøre seg klar til kamp mot Fredrikstad. Denne gangen er det ikke Vålerenga`s trener som kommer til å føle seg pissa på som Rekdal så fint sa det.

DREP DEM VÅLENGA DREP DEM!

Leave a comment:

• san Paolo
    replied
    Originally posted by Bløtkakemannen View Post
    Vålerengas lag mot Kjelsås: Lars Hirscfeldt - En svimmel and - Gåse Våse - Gasse Vasse - En liten bunt med gulrøtter knyttet sammen med en rosa sløyfe - En Tex Hawaiiburger med ekstra ost - Et populistisk utspill fra Abid Raja - En svimmel and til - Patrice Lumumba - Knut Borges mops - Maud Angelica Behn. På benken: Slobodan Milosevic - En rimipose med tomflasker og staven til Oddvar Brå.

En av de beste reaksjonene her - ever!
    Takk, Bløtkakemann! - du sparte meg for timer med terapi!

Leave a comment:

• Bløtkakemannen
    replied
    Dance like a butterfly - Sting like a butterfly

Vålerengas lag mot Kjelsås: Lars Hirscfeldt - En svimmel and - Gåse Våse - Gasse Vasse - En liten bunt med gulrøtter knyttet sammen med en rosa sløyfe - En Tex Hawaiiburger med ekstra ost - Et populistisk utspill fra Abid Raja - En svimmel and til - Patrice Lumumba - Knut Borges mops - Maud Angelica Behn. På benken: Slobodan Milosevic - En rimipose med tomflasker og staven til Oddvar Brå.

Leave a comment:

• vif_supporter
    replied
    Som sangen går...

Hvor har det blitt av Vålenga,
    Hvor faen har det blitt av dem

Botten is nådd....

Leave a comment:

• engagutt1986
    replied
    Flaut. Rett og slett. Har ikke sett kampen selv, men fått rapport fra min bror som var på plass. Han kunne fortelle om manglende innsats og engasjement, AKKURAT som i Brann-kampen. Martin mener gutta gjorde sitt beste for å vinne. Er dette virkelig det beste spillerne har å komme med??? Da er det noe riv ruskende galt med innstillingen til spillerne.

Det er ikke noe å glede seg over for tiden... Men fanken, vi reiser oss! Gleder meg til å reise til Haugesund og støtte klubben i mitt hjerte! Kommer ALDRI til å svikte KLUBBEN, men faen jeg er pissed på enkelte av spillerne!

Det er i motbakke det går oppover! Vi står sammen og kjemper og vinner tilslutt!

Leave a comment:

• enga
    replied
    Faen så mye piss folk her inne skriver. Greit å være skuffa, noe jeg også er. Men å skrive latterlige ting som Vif: You are dead to me osv er bare tøv.

Vålerenga er i en elendig periode og da har supporterene lov til å være skuffet å kreve mer av laget. Men vi er supportere å skal selvfølgelig støtte klubben selv om alt går til helvete.

Leave a comment:

• Alex Malager
    replied
    Originally posted by Dust View Post
    Hva f... er Face ?..
    Gleder meg til å gå på jobb i morra, da alle med skadefryd skal proklamere noe om Vif selv om de aldri har vært interessert i fotball i hele sitt liv. Disse redder dagen min, da jeg pøser ut ren ondskap etter de får lettet på skadefryden sin.
    Bare en ting jeg gruer meg til nå, og det er å stå på Fredrikstad stadion å høre på alle fyllefantene som skal rope ukvemsord til eget lag. Og dermed ødelegge for oss som vil synge for full hals og støtte laget.
    Frustrert ja visst, men hallo og tross alt. What's new?
    +1 som ungdomma sier..

Leave a comment:

• GrusommeIvan
    replied
    Originally posted by oPsL View Post
    de har en psykolog, husker ikke navn nå, men det var en blond dame, hu var bl.a med til den cuppen i pre-season
    sikkert hu som har ødelagt spillerne, skap lyn supporter

Leave a comment:

Working...
X