Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner; Kjelsås - Vålerenga 2-1

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Spinner
    replied
    Dette var vondt. Jævlig vondt. Frustrasjonen brer seg rundt i huet mitt. Merker jeg blir pissed off så det holder, på hele verden tror jeg!

Å se på egne spillere som ikke løper, som ikke ser, som ikke går i dueller.
    Nei, da blir Doffens ord fattig trøst:
    "Det er ikke innstatsen det står på."
    Hva faen? Skal noen påstå at gutta ga 100% i dag? Har de isåfall sett samme kamp som meg??? Må man ikke løpe for å nå 100% lenger???
    Ikke et vondt ord om Doffen, han er nok minst like frustrert for at ting ikke funker som jeg er. Han er jo så langt nede at nesetippen såvidt stakk opp av skoa på intervjuet.

Og Martin da.
    "Vi er ikke bedre for øyeblikket. Og det er bekymringsfullt."
    Hva faen for noe piss er det? Selvfølgelig er vi bedre! Vi er faen meg best!
    Vi taper aldri! Er dette måten å motivere laget sitt på, å si at vi ikke er bedre? At vi blir gode til sommeren? Nå må du ta deg sammen og legge vekk den ydmyke, svake og defensive holdninga di. For å sitere en trener jeg håper vi aldri får til klubben, "Vi må ha litt stake!" Og det gjelder hele laget, trenerteamet, psykologer og materialforvaltere! Reis dere opp, og bank pikken i bordet til den blør, og kjenn litt på hvordan det føles å ha det vondt fordi man har gitt alt! Shrinken til gutta kan få bruke hodet istedenfor.

Slutt med sutring og bortforklaringer, og SPILL fotball, ikke TRILL fotball.
    Ta hvert løp som om du har faen i hæla, og bruk øya så du vet hvor de andre er! Og skyt litt da, for helvete! Det er latterlig enkelt å forsvare seg mot oss om man ikke trenger å gå ut for å støte! Dette er elementært for dere, hele gjengen!

Ja, jeg er forbanna. Men det hjelper å få det ut. Jeg kan ikke bare vise engasjement når det går bra, jeg er ikke bygd sånn, det er der hele tida, på godt og vondt. Jeg kan synge, men jeg kan faen meg kjefte litt også!

Møkkacup!
    Bare drittlag der uansett. Og rævadommere.
    Nå får vi konse max på ligaen, og sørge for at det ikke skal bli noe gullfeiring nord for sinsenkrysset! Vi kan ha noen dårlige kamper, men vi taper aldri!

For vi er Vålenga!

Leave a comment:

• Sankt Hallvard
    replied
    Originally posted by phingoc View Post
    Enga på godt og VONDT!! noen nedturer skremmer ikke meg, nå er vi "rock bottom", og herfra kan det kun gå en vei, OPPOVER!
    Det var det som ble sagt etter forrige seriekamp også, men jeg vet ikke om å ryke for Kjelsås i køppen er et steg oppover i forhold til å tape for Brann.

Vel, sant nok tapte vi bare med ett mål i dag og Kjelsås er en tøff bortekamp så vi får vel gi gutta godkjent.

Leave a comment:

• enga86
    replied
    Fy faen for en latterlig gjeng.

Her snakker vi spillere som hever titusener i ukelønn, og har levert 2 skandale kamper på under 1 uke... hoder må rulle og jeg oppfordrer spillerene til å donere neste lønning til veldedighet. Kan ikke ta betalt for å sverte klubben og supportere så til de grader!

Nå vil jeg se 110% innsats og noen som er villige til å blø for kongblå!!!!!

Leave a comment:

• jordal
    replied
    Blod, svette og tårer vrs. Chillout dollarblings, 2-1. Grattis.

Ta en tlf. Til Roy Johansen og be om nytt treningsprogram. Gratis psykologhjelp får du hvis du tvinger gutta til å se viasat 4 imorgen kl. 16:15.

Det handler om å gjørra lagkompisen god, stå opp for hverandre og ikke minst gidde å ta i.

Tenk om VIF spillerne hadde 10% av samme innstilling! Det er desverre for mye å forlange, eller?

Leave a comment:

• latProd
    replied
    jaja, da har det verste sinnet lagt seg, og godt er det. Jeg tror ikke Brann kampen var en stor nok vekker, men jeg har faktisk en aldri så liten følelse av at denne kampen virkelig er det. Nå blir det oppvask møte, intens grubling, harde treninger og "samling i bånn" som Hæstad sier.
    MA har nok skjønt at forandringer må til nå, han så så utrolig skuffa ut etter kampen. Og sikkert litt stressa på hvor dette bærer hen. Da tror jeg han tar selvkritikk og legger opp til en annen lagopsstilling mot FFK, sammen med litt andre taktiske vurderinger. Jeg er ikke noe fan av å kaste hele spillestilen vår overbord, men heller justere ting og tørre å være litt mer kyniske da det trengs. I hovedsak trenger vi 3 kritiske ting som vi har mangla så langt.
    1. Høyt og hardt press med gjenvinninger høyt i banen
    2. Hurtige og målretta kontringer med flere enn to spillere.
    3. Bredde.

Ære være, og jeg tør å tro på bedring på mandagen! *skjelve*

Leave a comment:

• nyegymsko
    replied
    fytti hälvete...

hva fanken skjer? har vi glemt hvordan vi spiller fotball?
    skjärp dere for helvete!"!

Leave a comment:

• wanderer
    replied
    Jeg lurer på om ballen de spilte med i dag spiller litt, jeg sier LITT, inn på det dårlige resultatet. Virket som overbrukte baller som hadde en merkelig stor sprett. Kjelsås var nok enda mer vant til slike baller enn det Vålerenga var.

Da jeg så det og at Shelton (som må ha ball på fot langs bakken) startet som midtspiss, så veddet jeg at Vålerenga kom til å ryke ut i dag!

Jaggu fikk jeg rett!

Leave a comment:

• Snipper
    replied
    Selv når det er 5 minutter igjen av kampen, og vi MÅ ha mål så står vi å spiller firkant nede på vår egen banehalvdel, få den helvetes kula opp i 16-metern så kan krige inn et mål, faen.

Leave a comment:

• thorstein
    replied
    Originally posted by DonNasty View Post
    Det morsomste er at jeg ble mobbet her på forumet i forrige thread, da jeg sa at dette gikk åt skogen
    Nei, du ble mobbet fordi du til tider oppfører deg som en idiot på forumet.

Leave a comment:

• ehby
    replied
    så en 80-åring med behov for psykolog må nødvendigvis finne en på 81? :P

neida - skjønner hva du mener, men alder behøver ikke ha noe å si for de oppgavene hun (forhåpentligvis) er tiltenkt.

Hun skal neppe lære noen av gutta å gro skjegg..

Leave a comment:

• Ronny La Rock
    replied
    Og det sier vel sitt når det farligste vi kom var etter corner:

Farligst ble det da Singh, Strandberg og Shelton alle kom til avslutning etter en corner, men oppofrende Kjelsås-spillere blokkerte og avverget scoring
    -VG

Leave a comment:

• DonNasty
    replied
    Fikk som fortjent, da Martin gikk ut til VIF TV og sa at denne kampen er en hard treningsøkt, var det ikke vanskelig og skjønne tegninga.
    Jeg trodde vi hadde lært mot Brann kampen. da med tanke på og bruke Shelton som spiss (hva er det som tilsier at han er bedre en andre uten en eneste kamp i fjor som spiss?), spille trangt og feil valg av spillere (Singh) og spillere på feil plass. Sette på spissene våre mot slutten, med 10min igjen... ja ja den samme gamle leksa, her skal det jages mål i slutt minuttene. Istedenfor og kjøre sikkert.

Hvorfor er det så vanskelig og forstå/se at vi må bruke b r e d d e n, det er fler som ser det, men bare ikke Martin

Jeg sier som Stella "Hadet hadet"

Det morsomste er at jeg ble mobbet her på forumet i forrige thread, da jeg sa at dette gikk åt skogen

Leave a comment:

• phingoc
    replied
    Enga på godt og VONDT!! noen nedturer skremmer ikke meg, nå er vi "rock bottom", og herfra kan det kun gå en vei, OPPOVER!

Men stusser på noen ting..

1. Før fyrte gutta av fra både 16 og 20 meter.. HVOR er skuddene blitt av denne sesongen? virker som de skal drible seg inn i 5-metern før de skyter.

2. Hvorfor i HELVETTE skal vi gå i angrep midt forran mål.. Bruk bredden på banen slik dere gjorde ifjord!

3. Fellah på topp? Shelton i midten? trenger jeg å si mer?

Og til dagens kamp, hva var det dommern holdt på med? skal ikke skylde på dommern, men så noen veldig klare avgjørelser som skulle gått i vårt favør. Spesielt når Håvard blir felt i full spurt mot mål, langt unna ballen, men felt. (halvveis i 2 omg).

Men Doffen jobba hardt på slutten. Han viser moral idag. Løper etter ballen hele tiden. Doffen og Lars som banens beste idag..

Leave a comment:

• Ronny La Rock
    replied
    Originally posted by g-maZta View Post
    Nesten så man savner tida da vi bare var ræva, men hadde spillere som, bokstavlig talt, ofra tenna for klubben!
    Istemmes.
    Men man valgte å bytte bort klubbfølelse, kjærleik og tru mot dollars og troféer.. Ser ikke ut til at det går så bra foreløpig..
    Men heldigvis er supportere forskjellig.
    For de som ble fans på nittitallet og tidligere er det ikke så uvant, mens de som kom etter 2003 kanskje har blitt bortskjemte?

Leave a comment:

• Svartnir
    replied
    Ystenes!? Er det navnet på dama? Om jeg husker er det en gammel xxx keeper og keeper trener som heter Svein Ystenes. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har kobla dette før... Idet jeg så gjennom hjemmesiden til denne mentale coachen, merket jeg meg at hun også har Sparebank 1, avdeling Kongsvinger som bedriftskunde...

Paranoia? Ja i meget store doser... Logisk? Hvem veit? Rimelig grunn til mistanke? Absolutt... Stusser litt på hva denne dama i en alder av 28 år kan lære en spiller som si... Andre Muri som jo faktisk er noen år eldre enn dama. 2008 sesongen ble altfor mye krimskrams, med en egen trener for ditt og datt, kanskje er dette samme greia?

Jeg er som alle andre bekymra nå, men ingen grunn til uttalelser som at Enga er døde osv...

Var i utgangspunktet ikke skeptisk til denne frøkna, men etter et kjapt søk økte skepsisen med x antall %

Leave a comment:

Working...
X