Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner; Kjelsås - Vålerenga 2-1

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• arvegods
    replied
    Originally posted by GazaFG View Post
    Om Martin beveger seg i nærheten av meg skal jeg ta rennafart og spytte på'n, men det deler jeg ihvertfall ikke på vpn forumet, for da blir det veloppbygde supporterryktet mitt ødelagt.

Voks opp, slutt å vær så jævla paranoide. Gi slipp på tvangstankene og bruk forumet på samma måte som når du slår høl i veggen istedenfor å klinke til kjerringa. Heia VIF!
    Ser for meg en arg mann i blå drakt ta 50 meter rennafart for å spytte ut en grønn klyse som selvsagt bommer stort på vår kjekke MA da kondisen ikke holdt helt frem
    Selvfølgelig har alle med hjerte i en klubb lov til å bli forbanna når det går skikkelig dårlig,selv velger jeg å se noe positivt i all møkka!!

Leave a comment:

• Svartnir
    replied
    Det er ingen som kan fortelle en annen at han er en dårlig eller bra supporter, helt dønn ærlig, så føler jeg meg delvis ansvarlig for at denne tråden har blitt en "bra supporter vs dårlig supporter" diskusjon, i og med at jeg la inn det første innlegget som kunne tolkes i den retningen, selv om det aldri var ment sånn. Var selv en av de som la inn et grinete, usaklig møkka innlegg etter RBK kampen, men som jeg også sa i det innlegget var det sagt i affekt, som så mange av innleggene her inne har blitt. Istedenfor å bruke tid og krefter på destruktive diskusjoner rundt supportere, kan vi vel være enige om at vi alle er en del av den samme familien? Nemlig Vål'enga familien.

Da jeg skrev at vi skulle støtte opp om laget og vise hvor hjertene våre lå, var ikke dette det samme som å si at de som ikke gjør det eller mener noe annet er møkka supportere, noe de ikke er, men vi har alle forskjellige måter å blåse ut på som en annen her sa, og neste gang igjen er det kanskje jeg som på nytt spytter eder og galle, nok en gang i affekt, ingenting setter igang så mye følelser som fotball gjør, på godt og vondt. Husk at det må det også være lov til.

Leave a comment:

• Oslo-ess
    replied
    Originally posted by Darth View Post
    Det er ikke snakk om at ikke folk skal få blåse ut. Her er det snakk om en forumist som konsekvent har brukt forumet til å slenge dritt om alt og alle i VIF i flere år. Hadde helt glemt ham, helt til vi plutselig gikk på noen smeller. Da skulle det plutselig skrives igjen. Derfor jeg reagerer. Så for all del; blås ut mot alt og alle når man har behov for det og skryt for full hals når det er beredt. Å kun komme hit for å slenge dritt til folk som jobber i klubben man liksom skulle elske er det jeg reagerer på.

Det var all tid jeg gadd å bruke på Ollie Ulv for i kveld.

Støtter deg fullt ut.
    Ollie ulv er helt sikkert bøffel.
    Når man aldri skriver noe annet en dritt så er man hvertfall ikke supporter i mine øyne.

Evig og alltid VIF-supporter.

Leave a comment:

• g-maZta
    replied
    Det er ikke snakk om at ikke folk skal få blåse ut. Her er det snakk om en forumist som konsekvent har brukt forumet til å slenge dritt om alt og alle i VIF i flere år. Hadde helt glemt ham, helt til vi plutselig gikk på noen smeller. Da skulle det plutselig skrives igjen. Derfor jeg reagerer. Så for all del; blås ut mot alt og alle når man har behov for det og skryt for full hals når det er beredt. Å kun komme hit for å slenge dritt til folk som jobber i klubben man liksom skulle elske er det jeg reagerer på.

So what?
    Er det ikke rom for alle? De kvalemde evig optimistene og de idiotisk sytende pessimistene?

Kan man ikke bare ignorere de innleggene man ikke liker?
    Dersom man irriterer seg grønn over en bestem forumbruker, bør man ikke da ganske enkelt la være å lese innleggene hans?

Så hadde jeg lyst å skrive: "Slutt å diktere hva andre skal si og mene" men det blir jo et ganske paradoksalt utsagn, men dere skjønner sikkert hva jeg mener allikevel.

Spør du meg er det helt naturlig at det kommer flere kommentarer når ting er dritt enn når ting er bra.
    Si meg; ringer du noen gang, helt uten grunn, telefonleverandøren din for å fortelle at alt står bra til? ikke? ikke jeg heller?

Jeg stiller meg bak sñr Gaza her.

De som kun komer inn for å klage, klarer seg sikkert helt fint til vanlig, men innimellom så topper dritten seg, og i stedetfor å bruke 500 spenn på en psykolog som kan høre på en, eller gå på pøbb for å drekka og sloss, så blåser dem ut her. Helt legitimt i min bok.

Vi kunne snu på flisa ved å stille spørsmålstegn ved engasjementet til de som ikke blir forbanna når det går på trynet? "Dere bryr dere ikke" "dere har ikke følelser for klubben" blah blah blah. Kunne lirt av meg masse sånt piss om hvem som er best supporter.

Nei...

"en må få værra som en er, når man ikke vart som man sku" som min gamle farmor pleide å si.

Leave a comment:

• Darth
    replied
    Originally posted by GazaFG View Post
    Ikke lat som om alt er dritfett. Hver gang vi går på smeller kommer det alltid en gjøk eller ti og forteller alle hvor sinnsykt viktig det er å støtte opp om gutta, og at vi aldri må gi oss. Jeg mener, sitter dere og nekter all dritten/gallen ifra å komme ut? Noen er altfor opptatt av å dra fram den forbanna supporterdiskusjonen hele jævla tida. "Hey du som kaller Freddy for rundingsbøye, du er faen ikke mye supporter azz, hadde alle hatt samma innstilling som meg så hadde vi leda serien med 40 poeng!"

Er jo sånn det er, og det begynner å bli jævlig mange av dem. La nå for faen folk få lov å si hva dem vil. Dette er et jævla diskusjonsforum, hvor det heldigvis er litt takhøyde. Dette nevnte jeg i en annen post også, men trur alle dere supporterkorrekte der ute at folk som lufta ut skuffelsen etter køppexiten kommer til å bue på egne spillere neste match? At dem møter opp på treninga i morra for å vise finger'n og skjelle ut egne spellere? At dem slutter å gå på fotballkamper fordi en jævla skolelærer senka Vålerenga? Drit og dra. Dere som spyr ut hvor lite supporter hver enkelt er, veit faen ikke en dritt.
    Jeg er ganske sikker på at mange av dere supersupportere har prata med venner og kolleger om hvor jævlig det var å ryke ut for et 2.divsjonslag, og hvor jævlig ræva vi spilte. Ikke minst hvor ræva det var av Martin Andresen å ikke starte med en spiss. Vel, da gjør dere jo akkurat det samma som andre gjorde her i reaksjonstråden, forskjellen er at ingen andre ser og hører det.

Spør dere meg er det dere som skaper dårlig stemning. Dere trur dere er bedre enn alle andre, og lufter kun positive reaksjoner på forum. For da kan alle se hva dere skriver. På hvilken måte kan dem komme med et comeback til meg lissom, jeg som hadde så positive tilbakemeldinger å komme med etter 14-1 tapet for Ullern. Jo mere positiv jeg framstår, sjøl om jeg ikke vil, jo bedre supporter blir jeg. Om Martin beveger seg i nærheten av meg skal jeg ta rennafart og spytte på'n, men det deler jeg ihvertfall ikke på vpn forumet, for da blir det veloppbygde supporterryktet mitt ødelagt.

Voks opp, slutt å vær så jævla paranoide. Gi slipp på tvangstankene og bruk forumet på samma måte som når du slår høl i veggen istedenfor å klinke til kjerringa. Heia VIF!

Leave a comment:

• GazaFG
    replied
    Det er vel bare å lese gjennom innleggene hans det. Etter det kan du igjen komme hit å fortelle meg at han er en supporter. I mine øyne har det å bruke 100 og noe innlegg på å kaste ukonstuktiv dritt til trenere, spillere og ledelse ingenting med å være supporter å gjøre. Vet ikke åssen du definerer det, men i min bok betyr det å være en supporter å støtte opp, ikke bryte ned.
    Ikke lat som om alt er dritfett. Hver gang vi går på smeller kommer det alltid en gjøk eller ti og forteller alle hvor sinnsykt viktig det er å støtte opp om gutta, og at vi aldri må gi oss. Jeg mener, sitter dere og nekter all dritten/gallen ifra å komme ut? Noen er altfor opptatt av å dra fram den forbanna supporterdiskusjonen hele jævla tida. "Hey du som kaller Freddy for rundingsbøye, du er faen ikke mye supporter azz, hadde alle hatt samma innstilling som meg så hadde vi leda serien med 40 poeng!"

Er jo sånn det er, og det begynner å bli jævlig mange av dem. La nå for faen folk få lov å si hva dem vil. Dette er et jævla diskusjonsforum, hvor det heldigvis er litt takhøyde. Dette nevnte jeg i en annen post også, men trur alle dere supporterkorrekte der ute at folk som lufta ut skuffelsen etter køppexiten kommer til å bue på egne spillere neste match? At dem møter opp på treninga i morra for å vise finger'n og skjelle ut egne spellere? At dem slutter å gå på fotballkamper fordi en jævla skolelærer senka Vålerenga? Drit og dra. Dere som spyr ut hvor lite supporter hver enkelt er, veit faen ikke en dritt.
    Jeg er ganske sikker på at mange av dere supersupportere har prata med venner og kolleger om hvor jævlig det var å ryke ut for et 2.divsjonslag, og hvor jævlig ræva vi spilte. Ikke minst hvor ræva det var av Martin Andresen å ikke starte med en spiss. Vel, da gjør dere jo akkurat det samma som andre gjorde her i reaksjonstråden, forskjellen er at ingen andre ser og hører det.

Spør dere meg er det dere som skaper dårlig stemning. Dere trur dere er bedre enn alle andre, og lufter kun positive reaksjoner på forum. For da kan alle se hva dere skriver. På hvilken måte kan dem komme med et comeback til meg lissom, jeg som hadde så positive tilbakemeldinger å komme med etter 14-1 tapet for Ullern. Jo mere positiv jeg framstår, sjøl om jeg ikke vil, jo bedre supporter blir jeg. Om Martin beveger seg i nærheten av meg skal jeg ta rennafart og spytte på'n, men det deler jeg ihvertfall ikke på vpn forumet, for da blir det veloppbygde supporterryktet mitt ødelagt.

Leave a comment:

• Darth
    replied
    Originally posted by haraa1 View Post
    Hvordan kan du bestemme hva en Supporter skal mene, uttrykke eller skrive? Er vel lov å være skuffa etter den prestasjonen som er vist i cupen her.. Tross alt en del forventninger man har til en gjeng som får bra betalt for å gjøre det man skulle tro dem likte best å gjøre. Selv om det ikke virker slik om dagen, håper vi viser hva som forventes på treningen i mora!
    Det er vel bare å lese gjennom innleggene hans det. Etter det kan du igjen komme hit å fortelle meg at han er en supporter. I mine øyne har det å bruke 100 og noe innlegg på å kaste ukonstuktiv dritt til trenere, spillere og ledelse ingenting med å være supporter å gjøre. Vet ikke åssen du definerer det, men i min bok betyr det å være en supporter å støtte opp, ikke bryte ned.

Leave a comment:

• haraa1
    replied
    Ikke bruk ord du ikke kan. Du og dine innlegg har ingenting med det å være supporter å gjøre. Hold deg på bøffelforumet der du sannsynligvis hører hjemme.
    Hvordan kan du bestemme hva en Supporter skal mene, uttrykke eller skrive? Er vel lov å være skuffa etter den prestasjonen som er vist i cupen her.. Tross alt en del forventninger man har til en gjeng som får bra betalt for å gjøre det man skulle tro dem likte best å gjøre. Selv om det ikke virker slik om dagen, håper vi viser hva som forventes på treningen i mora!

Leave a comment:

• Darth
    replied
    Originally posted by ollie ulv View Post
    Håper denne henger på alle vegger og i alle rom på Valhall resten av sesongen som en wake up call til de såkalte spillerene og den såkalte treneren. Det dem har gjort mot oss supportere er jo faen meg straffbart.
    Gjort til latter for hele Norge. Alle ler av oss.
    http://www.nettavisen.no/sport/fotba...cle3150145.ece
    Ikke bruk ord du ikke kan. Du og dine innlegg har ingenting med det å være supporter å gjøre. Hold deg på bøffelforumet der du sannsynligvis hører hjemme.

Leave a comment:

• Sosua
    replied
    Originally posted by wanderer View Post
    Blir litt oppgitt av enkelte kommentarer her..

Joda, det var flaut.. Vi tapte mot et 2.div lag!

Men er for tidlig å sparke Martin. Hvor mye motgang har ikke Alex Ferguson hatt f.eks (uten sammenlikning forøvrig). Jeg mener Martin er rett mann for oss, uansett om vi har to rævva sesonger i møte. Jepp, det gjør jævla vondt å tape, men allikevel.. vi så i fjor hvor gøy det er med Martin som trener.

Uansett, det er ikke bare spillerne sin skyld at det er har gått galt nå. Martin har gjort flere taktiske blundere. Når han velger å starte med andre enn spisser som spiss, og en katastrofal Nordvik, så sier det seg selv at vi kommer til å slite.

De kantspillerne vi har hatt nå har trukket for mye innover i banen mange ganger, i tillegg har vi hatt spisser som ikke har vært god og sterk nok til å møte feilvendt. Dette har gjort at det har blitt veldig trangt og kompakt og vanskelig å trenge i gjennom. Berre og Shelton er rette menn å ha på kanten, for de holder bredden så det synger. I mine øyne er det beste alternativet på topp nå Boakye, så jeg syns det er rart at Martin ennå ikke har startet med han, selv om han er skadefri. I tillegg så mener jeg at Dawda bør få mer tid i tippeligaen, i Berre sin rolle. Jeg syns han gjør en god/grei figur og er et bedre alternativ enn Nielsen til å starte.

Jeg vil se at vi starter slik neste kamp:

Stoor - Muri - Strandberg - Dos Santos
    Singh - Hæstad
    Fellah
    Dawda - Boakye - Shelton

I tillegg vil jeg se at Oussou er tilbake i troppen. Kone kan erstatte Boa når han er sliten. Håvard kan bidra om Dawda og Shelton vil ut. Med Nordvik på banen har vi vel ikke vunnet en eneste kamp (unntatt cupen) og det er bekymringsverdig!

Kort og godt.. Martin må gå tilbake til det gode gamle.. som funka!
    Dawda Leigh holder ikke tippeliga nivå.

Leave a comment:

• Rino
    replied
    Håper denne henger på alle vegger og i alle rom på Valhall resten av sesongen som en wake up call til de såkalte spillerene og den såkalte treneren. Det dem har gjort mot oss supportere er jo faen meg straffbart.
    Hva resten av Norge synes om oss gir jeg en lang faen i... Det er hva vi syns om oss selv som betyr noe, og nå skal vi vise att vi er norges beste supportere, ikke sutrete som gir seg så fort det butter imot... Elsk meg som mest når jeg fortjener det minst er det noe som heter... For da trenger man det som mest. Laget trenger att vi elsker dem nå og att VI SAMLA VISER DET!

Leave a comment:

• engaman
    replied
    Alle ler av oss.
    Bare la dem le av oss.. Det gjorde de sikkert ifjor også når vi røk ut av cupen, også da i 2 runde, men da tok vi sølv, Enga kommer sterkere tilbake, og det tror jeg og håper allerede Fr.stad får merke på Mandag..

Ære Være Enga!

Leave a comment:

• DonNasty
    replied
    Vi får trøste oss med at det var et Oslo lag.
    Det er ikke det at man blir skuffet, sur, sint osv fordi vi taper. Og tape for et bedre lag er ok, helt normalt. Man kan ikke forvente at man skl vinne hele tiden (selv om vi ønsker det). Men at laget spiller RÆVA er noe helt annet, da er det lov og kritisere.

Leave a comment:

• ollie ulv
    replied
    Wake up call

Leave a comment:

• wanderer
    replied
    Blir litt oppgitt av enkelte kommentarer her..

Joda, det var flaut.. Vi tapte mot et 2.div lag!

Men er for tidlig å sparke Martin. Hvor mye motgang har ikke Alex Ferguson hatt f.eks (uten sammenlikning forøvrig). Jeg mener Martin er rett mann for oss, uansett om vi har to rævva sesonger i møte. Jepp, det gjør jævla vondt å tape, men allikevel.. vi så i fjor hvor gøy det er med Martin som trener.

Uansett, det er ikke bare spillerne sin skyld at det er har gått galt nå. Martin har gjort flere taktiske blundere. Når han velger å starte med andre enn spisser som spiss, og en katastrofal Nordvik, så sier det seg selv at vi kommer til å slite.

De kantspillerne vi har hatt nå har trukket for mye innover i banen mange ganger, i tillegg har vi hatt spisser som ikke har vært god og sterk nok til å møte feilvendt. Dette har gjort at det har blitt veldig trangt og kompakt og vanskelig å trenge i gjennom. Berre og Shelton er rette menn å ha på kanten, for de holder bredden så det synger. I mine øyne er det beste alternativet på topp nå Boakye, så jeg syns det er rart at Martin ennå ikke har startet med han, selv om han er skadefri. I tillegg så mener jeg at Dawda bør få mer tid i tippeligaen, i Berre sin rolle. Jeg syns han gjør en god/grei figur og er et bedre alternativ enn Nielsen til å starte.

Jeg vil se at vi starter slik neste kamp:

Stoor - Muri - Strandberg - Dos Santos
    Singh - Hæstad
    Fellah
    Dawda - Boakye - Shelton

I tillegg vil jeg se at Oussou er tilbake i troppen. Kone kan erstatte Boa når han er sliten. Håvard kan bidra om Dawda og Shelton vil ut. Med Nordvik på banen har vi vel ikke vunnet en eneste kamp (unntatt cupen) og det er bekymringsverdig!

Kort og godt.. Martin må gå tilbake til det gode gamle.. som funka!

Leave a comment:

Working...
X