Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

På tide å komme videre !!!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• På tide å komme videre !!!

Har fulgt Enga sommer som vinter i 27 år. De siste 10 dagene har for meg fortonet seg som en evig krangel (her på VPN). Alt fra Unge Enga, Enga Casuals, tap for FFK, Rekdals avgang og nå sist enkelte spilleres natteliv.

Synes vi nå heller skal se framover. Vi har fått en ny hovedtrener som åpenbart trenger all den støtte som er å oppdrive. Hadde man hentet f.eks Semb ville all fokus vært på han, men nå må Myhre styre skuta og kanskje det gjør at spillerne (og alle andre) bretter opp armene. Bare se på Start, RBK og TIL, hvor ukjente folk som Wiggen, Tørum og Christensen overtok (senere Bjørneby og Nilsen). Disse tre klubbene har tatt full pott de siste kampene. Det er lov å håpe på en slik effekt i Enga også. Vi har mange kamper mot lag bak oss på tabellen, og vi kan godt sette oss mål om 4. plass og Royal League spill (mener RL er positivt, her kan kanskje de unge spellera matches).

Jeg ønsker meg også at klanen tar mere aktivt tak i de store diskusjonene om Unge Enga og Enga Casuals. Unga Enga har kommet for å bli og jeg mener de etterhvert kan bidra til at Klanen igjen befester sin posisjon som Norges beste supportere. Finn en løsning på plassering og alt det der, og prøv å få til en bedre samkjøring av nye og gamle sanger.

Enga Casuals er det bare en ting å si om. De må utraderes snarest. Skaper mye større negativitet rundt Enga enn folk tror. En gjeng med søplefolk som har våte drømmer om å slåss med likesinnede og stikke av fra snuten. Er ikke sånne folk vi trenger for at Enga skal "reise seg" igjen.

Re: På tide å komme videre !!!

Sitat: Den ons, 23 august 2006 11:29 skrev Pondus:

> Har fulgt Enga sommer som vinter i 27 år. De siste 10 dagene har for meg fortonet seg som en evig krangel (her på VPN). Alt fra Unge Enga, Enga Casuals, tap for FFK, Rekdals avgang og nå sist enkelte spilleres natteliv.

>

> Synes vi nå heller skal se framover. Vi har fått en ny hovedtrener som åpenbart trenger all den støtte som er å oppdrive. Hadde man hentet f.eks Semb ville all fokus vært på han, men nå må Myhre styre skuta og kanskje det gjør at spillerne (og alle andre) bretter opp armene. Bare se på Start, RBK og TIL, hvor ukjente folk som Wiggen, Tørum og Christensen overtok (senere Bjørneby og Nilsen). Disse tre klubbene har tatt full pott de siste kampene. Det er lov å håpe på en slik effekt i Enga også. Vi har mange kamper mot lag bak oss på tabellen, og vi kan godt sette oss mål om 4. plass og Royal League spill (mener RL er positivt, her kan kanskje de unge spellera matches).

>

> Jeg ønsker meg også at klanen tar mere aktivt tak i de store diskusjonene om Unge Enga og Enga Casuals. Unga Enga har kommet for å bli og jeg mener de etterhvert kan bidra til at Klanen igjen befester sin posisjon som Norges beste supportere. Finn en løsning på plassering og alt det der, og prøv å få til en bedre samkjøring av nye og gamle sanger.

>

> Enga Casuals er det bare en ting å si om. De må utraderes snarest. Skaper mye større negativitet rundt Enga enn folk tror. En gjeng med søplefolk som har våte drømmer om å slåss med likesinnede og stikke av fra snuten. Er ikke sånne folk vi trenger for at Enga skal "reise seg" igjen.

>

>

Amen.

Og bare for å legge til: Hvis du bare skal på EN hjemmekamp i år, så sørg for at det blir mot FFK 13. september. Det er år og dag siden det har vært så viktig å fylle stadion, synge, og støtte laget: Ny trener skal vite at han og laget har støtte, vi SKAL revansjere oss mot plankene etter mer enn nok unødvendig ydmykelse fra den kanten, og ikke minst, vi skal takke av Rekdal. Alt sammen knallgode grunner til å sette av dagen og vise bønda hvilken klubb som er den største i Kongeriket.

Comment

Ice 69 skrev: "Og bare for å legge til: Hvis du bare skal på EN hjemmekamp i år, så sørg for at det blir mot FFK 13. september. Det er år og dag siden det har vært så viktig å fylle stadion, synge, og støtte laget: Ny trener skal vite at han og laget har støtte, vi SKAL revansjere oss mot plankene etter mer enn nok unødvendig ydmykelse fra den kanten, og ikke minst, vi skal takke av Rekdal. Alt sammen knallgode grunner til å sette av dagen og vise bønda hvilken klubb som er den største i Kongeriket".

Vi slår Viking til helga, og som Ice 69 sier, det bør være mange grunner til å fylle Ullevål 13. september. Tar klubben og Klanen ansvar ?

Comment

helt enig!

men nå drar jeg på ullevaal den 10. jeg da...

terje

Comment

Du sier mye smart i innlegget ditt pondus,men jeg ser ikke helt hva som er så galt i å diskutere hvem man ønsker som hovedtrener på sikt på et internettforum.

Hvis du ser på eksemplene dine så er det bare Tørum av assistenttrenerene som i praksis har fått fortsette videre.Myhre for nok massiv støtte uansett.Rekdal for sikkert en fin og rørende avskjedshilsen og taper man o-3 hjemme mot FFK i cupen,så skal man få ut litt sinne og frustrasjon i ettertid.

De klanen/unge enga trådene gidder jeg ikke lese engang.

Synes det er bra med litt liv på forumet jeg.

Comment

Bjella sier: "Du sier mye smart i innlegget ditt pondus,men jeg ser ikke helt hva som er så galt i å diskutere hvem man ønsker som hovedtrener på sikt på et internettforum.

Hvis du ser på eksemplene dine så er det bare Tørum av assistenttrenerene som i praksis har fått fortsette videre.Myhre for nok massiv støtte uansett.Rekdal for sikkert en fin og rørende avskjedshilsen og taper man o-3 hjemme mot FFK i cupen,så skal man få ut litt sinne og frustrasjon i ettertid.

De klanen/unge enga trådene gidder jeg ikke lese engang.

Synes det er bra med litt liv på forumet jeg"

Ikke noe galt i å diskutere hvem som skal bli ny hovedtrener, men nå har de valgt Myhre, og da må fokus være på han og laget. En evaluering og eventuellt besluttning om ny hovedtrener neste sesong bør holdes internt i Enga. Vi supportere kan klart diskutere det her på forumet, men akkurat nå synes jeg vi skal slutte å diskutere det for en stund og heller gi all støtte til Myhre.

Synes det også er bra med liv på forumet, artig å følge med her, men altfor for ofte bunner diskusjonen i uheldige ting, og det er jo ikke til det beste for klubben/klanen.

Comment

Sitat: Den ons, 23 august 2006 11:59 skrev Brandy:

> helt enig!

>

> men nå drar jeg på ullevaal den 10. jeg da...

>

> terje

Ja enig, det er ikke fullt så mange gode grunner til å møte opp den 13. Vi satser hardt på den 10. i stedet!

Comment

Sitat: Den ons, 23 august 2006 12:12 skrev Pondus:

> Bjella sier: "Du sier mye smart i innlegget ditt pondus,men jeg ser ikke helt hva som er så galt i å diskutere hvem man ønsker som hovedtrener på sikt på et internettforum.

> Hvis du ser på eksemplene dine så er det bare Tørum av assistenttrenerene som i praksis har fått fortsette videre.Myhre for nok massiv støtte uansett.Rekdal for sikkert en fin og rørende avskjedshilsen og taper man o-3 hjemme mot FFK i cupen,så skal man få ut litt sinne og frustrasjon i ettertid.

> De klanen/unge enga trådene gidder jeg ikke lese engang.

>

> Synes det er bra med litt liv på forumet jeg"

>

> Ikke noe galt i å diskutere hvem som skal bli ny hovedtrener, men nå har de valgt Myhre, og da må fokus være på han og laget. En evaluering og eventuellt besluttning om ny hovedtrener neste sesong bør holdes internt i Enga. Vi supportere kan klart diskutere det her på forumet, men akkurat nå synes jeg vi skal slutte å diskutere det for en stund og heller gi all støtte til Myhre.

>

> Synes det også er bra med liv på forumet, artig å følge med her, men altfor for ofte bunner diskusjonen i uheldige ting, og det er jo ikke til det beste for klubben/klanen.

Fokus får være på matchene. At vi diskuterer ting, roller og personer her på forumet er rimelig opplagt. Hvis ikke kan man jo like godt nedlegge hele greia og lese dagboka.

When the facts change, so does my opinon

Comment

Jeg får innimellom grøsninger over lavmålet i diskusjonene her på forumet. Folk er mer opptatt av å egne fordommer samt å angripe hverandre enn de er av å legge frem argumenter.

Allikevel virker diskusjonen rundt UE noe bedre (veldig bittelitt) og folk er ikke i samme lynsjestemning.

Jeg har ett veldig sterkt ønske om å signalisere støtte til Myhre og kommer til å synge meg hes den 10.
                  Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Working...
                  X