Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner FFK - VIF 3-1

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Reaksjoner FFK - VIF 3-1

jaja, bedre match enn på lenge.

Honnør til gutta på tribunen!

Fellah er den beste teknikern i norge, men om han ikke klarer bevege seg kan han heller finne seg en scene.

Aner konturer av spill vi kan være bekjent av. Starta bra spillemessig, dabba av utover i andre, bra bytter gjorde at det hevet seg mot slutten helt til det glapp...

FFK, sympatisk lag sympatiske supportere.

Gleder meg til haugesund!

2009 flashback

Comment

Vi plukker jo aldri poeng i Fredrikstad.. stort sett.
      Så dette var ikke noe nytt! Det som bekymrer meg er at vi, inkl denne, har 4 bortekamper av 5 mulige kamper.. på rad!

Rævva oppsett!

Vi er bare nødt til å ta poeng i Haugesund nå.
      Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

fredrikstad er helt tomme fra 65 minutter og utover. da er det skuffende at vi ikke klarer å utnytte det. likevel, med så mange sjanser må vi før eller siden ha litt flaks, med litt flaks i dag hadde vi scoret seks mål.

Comment

Vet ikke hvordan jeg skal greie meg gjennom denne uka...Tap mot ffk, tap mot haugesund, eksamen i matte og tap mot molde. Uff!

Comment

Jeg sa før sesongen at vi trengte en klasse midstopper for Strandberg men folk ville ikk innse at han er for dårlig. Er dere enige nå eller?

Vi har ett lag blottet for selvtillit med en trener som kjører på en oppskrift som ikke funker gang på gang!!!!

Hodestups i angrep fra start på bortebane hvor vi skulle lagt oss bakpå fordi vi ikke skal underholde nå men overleve i tippeligaen.

Jeg kunne faen meg lagt bedre kampplan selv enn Martin.

1-0 etter 1 minutt som mot Rævbk. Våkn opp a Martin!!!

Nå må vi tenke resultat, ikke penspill for det har vi ikke gode nok spillere til for øyeblikket.

Det var riktignok bedre idag men mye av de samme feilene som før dessverre.
            I en gal verden er bare klovnen normal.

Comment

Jeg er skuffa, men velger å prøve å svelge den skuffelsen. Denne kampen var tross alt et bedringstegn. Vi klarer faktisk å komme oss innenfor sekstenmeteren, kommer til avslutninger og skaper flere sjanser enn på lenge. To av målene er uflaks/keepertabbe, og FFK skaper faktisk ikke så mye mer enn de gangene de scorer. Vi kjemper hardere om 2. ballen og vinner den eller klarer å distrahere FFK nok til at de ikke får kontret.

Nå er det bare å øve avslutninger og slutte med slurv i forsvaret, så er vi tilbake!

Vi står sammen
              og kjemper
              og vinner til slutt!

Comment

Jaja, glem dette her... Det er utrolig tett og:

VI SLÅR MOLDE OG ER HELT MED IGJEN!

____

Comment

Originally posted by Goal´n View Post

____
                  Veit ikke hva slags piller du går på, men jeg vil gjerne ha en hvis du har noen til overs!
                  I en gal verden er bare klovnen normal.

Comment

Originally posted by Goal´n View Post

____
                    Kan dere slutte å gjøre si ''slapp av vi vinner gull''!? Vi gjør ikke det.

Comment

Eventuelt slår Haugesund borte.

Vil faktisk ha Nielsen fra start igjen da. Tror han faktisk kunne gjort det bedre idag. Han hadde mye rom å spille i.

Tenningsnivået er helt feil. Gutta er overtente og det fører til for aggresivt spill uten ball, og for nølende med ball. De er nervøse og de trenger resultater snart.

Comment

Jeg er jævlig skuffa, men må bare svelge skuffelsen. Har roet meg litt nå, så kan skrive noe fornuftig. Det er som flere andre har sagt mye positivt og ta med seg, vi skaper flere sjanser en på de 6 forrige kampene til sammen. Vi er mye farligere. Men vi må få vekk rotet bak i forsvaret. Kan ikke forvente annet en 3 poeng neste match.

Ære være Enga!

Comment

HOHOHO, jeg er så fornøyd i dag!!

Jeg vet dette vil provosere mange av dere, men her er min begrunnelse:

Jeg er IKKE fornøyd med forsvaret vårt... som mildt sagt har vært rufsete i hele år...

Jeg er IKKE fornøyd med avslutningsegenskapene våre.... men, i dag kom vi til flere avslutninger på én kamp enn vi har gjort på flere runder... er klart, de går over, utenfor og i en og annen ivrig FFK spiller som står på strek... men vi avslutter, og DET er + i boka...

men, jeg ER fornøyd med at det er rundt 200% mer jobbing i denne kampen enn det har vært på lenge... kanskje ikke siden i fjor.... jeg tar heller et lag som VIL men ikke evner enn et lag som evner og ikke VIL... som jeg har følt Enga har vært i de siste rundene.

Joda, vi gikk på et tap i dag, men vi gjorde (for det meste) en ærlig innsats og det føler jeg er litt nytt av året.

Som jeg sa til min mor via SMS: For første gang på lenge kan jeg skimte en tunnel som vi etterhvert kan se lyset i enden av ;-)

Comment

Hehe, jeg sier ikke "slapp av vi vinner gull", men peker kun på det faktum at vinner vi mot MFK, så er vi med igjen, det er historisk tett...

Det er sykt mange kamper igjen.

Ingen tvil, Røkke-gjengen bankes!

Originally posted by enga14 View Post
                            Kan dere slutte å gjøre si ''slapp av vi vinner gull''!? Vi gjør ikke det.
                            Veit ikke hva slags piller du går på, men jeg vil gjerne ha en hvis du har noen til overs!

Comment

Originally posted by Jepp View Post
                              Jeg sa før sesongen at vi trengte en klasse midstopper for Strandberg men folk ville ikk innse at han er for dårlig. Er dere enige nå eller?

Vi har ett lag blottet for selvtillit med en trener som kjører på en oppskrift som ikke funker gang på gang!!!!

Hodestups i angrep fra start på bortebane hvor vi skulle lagt oss bakpå fordi vi ikke skal underholde nå men overleve i tippeligaen.

Jeg kunne faen meg lagt bedre kampplan selv enn Martin.

1-0 etter 1 minutt som mot Rævbk. Våkn opp a Martin!!!

Nå må vi tenke resultat, ikke penspill for det har vi ikke gode nok spillere til for øyeblikket.

Det var riktignok bedre idag men mye av de samme feilene som før dessverre.
                              Hæ? Hodestups i angrep fra starten av? Mener du det var det som var feil siden Fredrikstad scoret på et frispark? Morsom du.

Enga spilte en meget bra første omgang og skulle ha ledet. Men igjen så har vi marginene mot oss. Fredrikstad scorer, Fredrikstad redder på strek.

2 omgang starter utrolig dårlig. Vi skaper vell ikke noe i det hele tatt. Men det kommer seg utover.

Alt i alt så er jeg egentlig fornøyd med kampen. Selvfølgelig ikke resultatet, men vi er på vei.

Comment

Working...
                              X