Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner FFK - VIF 3-1

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Stor fremgang i første, faller litt tilbake i 2. Men vi skaper jo mer enn nok sjanser til å ihvertfall sette 3 poeng. Men dette er litt gamle enga igjen under reka, vi skaper sjansene men har ingen til å sette dem !

Men heldigvis er tippeligaen 2011 helt random og vi ligger fremdeles på likt poeng med RBK og det er kun 6 poeng opp. I hvilket som helst annet år så hadde vi vært ute av gullkampen nå, men i år så har vi fremdeles utrolig nok muligheten.

MEN nå blir kampen mot haugesund do or die kamp, får vi 3 poeng der så kan vi begynne klatringen oppover igjen! Taper vi den så kan vi fort ligge på nedrykksplass og da vil det enorme presset komme og sesongen vil trolig være ødelagt.

Comment

Originally posted by Jepp View Post
      Jeg sa før sesongen at vi trengte en klasse midstopper for Strandberg men folk ville ikk innse at han er for dårlig. Er dere enige nå eller?

Vi har ett lag blottet for selvtillit med en trener som kjører på en oppskrift som ikke funker gang på gang!!!!

Hodestups i angrep fra start på bortebane hvor vi skulle lagt oss bakpå fordi vi ikke skal underholde nå men overleve i tippeligaen.

Jeg kunne faen meg lagt bedre kampplan selv enn Martin.

1-0 etter 1 minutt som mot Rævbk. Våkn opp a Martin!!!

Nå må vi tenke resultat, ikke penspill for det har vi ikke gode nok spillere til for øyeblikket.

Det var riktignok bedre idag men mye av de samme feilene som før dessverre.
      fikk du ikke sett kampen?? strandberg var sykt bra spess 1 omgang! han har også vært vår klart beste bak i hele år!
      hva var galt med kampplanen?? vi spilte jo jævelig bra, men vi mangler FLYT!
      hva er de samme feilene?? at vi ikke har spiss?? vanskelig å rette opp nå!
      innse at vi skal spille som vi spiller å det ser ut som vi er på vei, men visst du heller vil se aalesund fotball å flytte!
      hater at folk er så negative!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!
      ja vi sliter men vi kommer, og det så vi tydelig idag!!

å til alle som slakter nordvik, han får fortsatt ikke mye hjelp av luton!!!
      ps synes vi kunne prøvd haidar (bra innhopp) eller bojan for fellah neste! sett inn fellah når vi leder og han kan spille på seg selvtilitt, vips så er han tilbake i slag!!

Comment

Originally posted by enga View Post
        Alt i alt så er jeg egentlig fornøyd med kampen. Selvfølgelig ikke resultatet, men vi er på vei.
        Er også min innstilling... poengmessig så er vi nøyaktig på samme plass som vi var, men forskjellen er at i kveld så jeg kongeblå som ville noe... og DET er en hyggelig fremgang.

Som jeg nevnte tidligere, heller det enn en gjeng med umotiverte jævler som flaksa seg til poeng... hadde det skjedd hadde jeg vært langt mer deppa enn jeg er i dag...

Comment

Jeg lurer på når Strandberg skal slutte å holde draktene til motstanderne, han er jo helt håpløs på det der, flaks han ikke pådrar seg mange kort pga det.. Ellers er jo tildels forsvaret dårlig igjen, godkjent til Stoor og Muri, resten av laget skuffer nok engang.. Nielsen og Bojan gjorde gode innhopp..
          engaman
          -----------
          Ære Være Enga!!!

Comment

Som sagt tidligere, det er for mange som har en dårlig dag på jobben. Hirshfeldt hadde én god redning, men det hjelper lite når han har en tabbe også. Blir litt Perkins over det hele.

Nordvik hadde en under middels dag på jobben, men langt fra forferdelig. Muri roter mye for tida. Han er god på hodet, men mista helt følelsen i beina. Treffer med lite pasinger, blir avkledd på fart og er en av de jeg mener har skuffa mest i år. Strandberg hadde en grusom dag i dag. Håpløse avklaringer, dårlige pasninger, dårlig taklinger, dårlig plasseringer og kan prise seg lykkelig over at han ikke ble straffa hardere enn hva han ble. Fredrik Stoor hadde også en svært dårlig dag på jobben i dag, spesielt i første.

På midtbanen er Hæstad indirekte skyld i de to første baklengsa, han kommer seg utover i kampen, men er en viktig grunn til hvorfor vi sliter i år. Når Hæstad ikke funker, funker ikke spillerne rundt ham. Når de ikke funker så funker ikke spissene.

Singh har en anonym kamp, mens Fellah fortsetter å være uvenn med ballen.

Ogude er helt borte på kanten. Nå har så mange forskjellige spillere forsøkt, og feilet, der ute at jeg lurer på om det må en taktikkendring til inntil Berre kommer tilbake. Boa kom til en del muligheter i første, men helt borte i andre.

Luton Shelton er en siste spilleren jeg vil trekke fram som er en stor årsak til at vi sliter. I fjor høst var han meget god, i år har han festet magneten på beina feil vei. Han har funnet tilbake til ballfølelsen han hadde da han kom til oss (da han fikk Kaasa til å virke som en slepen teknikker), han tar feil valg og er ofte egoistisk - uten grunn.

Når Muri, Hæstad og Shelton så til de grader er ute av form, vil unggutta rundt dem også svikte.

Løsningen på problemet er vel å ikke få panikk, nå er det to kamper de neste seks dagene - noe jeg tror passer oss veldig bra.

Comment

Kanskje en tabbe at Gelius forsvant. Han virket å ha gode kontakter.

Greit, vi har ikke vært all verdens. Vi har fem på rad uten seier. Men vi er, utrolig nok, bar seks poeng bak teten. OG vi har hatt et vanskelig program.

Det ER lys i enden av tunellen.

Men jeg etterlyser litt FLAKS også. Flaks avgjør kamper. FFKs første var flaks, ingenting annet. Før eller senere kan vel vi og score et mål ut av ingenting? Få det første målet og senke skuldrene?

Så jeg vil ha Gelius tilbake. Alternativt Moa.

Comment

Originally posted by FrankO View Post
                Løsningen på problemet er vel å ikke få panikk, nå er det to kamper de neste seks dagene - noe jeg tror passer oss veldig bra.
                Hjemmesterke Haugesund, passer nok oss veldig dårlig nå om dagen, de er fulle av selvtillitt etter seieren på Lerkendal, og VIF er nå 5 kamper på rad uten seier..
                engaman
                -----------
                Ære Være Enga!!!

Comment

På midtbanen er Hæstad indirekte skyld i de to første baklengsa, han kommer seg utover i kampen, men er en viktig grunn til hvorfor vi sliter i år. Når Hæstad ikke funker, funker ikke spillerne rundt ham. Når de ikke funker så funker ikke spissene.
                  Jepp, mot haugesund så håper jeg at hæstad får ogude som makker og at vi spiller kynisk kontringfotball med raske shelton og nielsen på hver sin kant med boa på topp. Bojan kan få være bindeledet på midten og han som sender avgårde løpeballer til de to på kantene eller trer igjennom boa.

Comment

Tror vi kan ha godt av å ikke være favoritter nå. Tar vi sjansene våre og er konsentrerte slår vi Haugesund.

Comment

Originally posted by vegas View Post
                      fikk du ikke sett kampen?? strandberg var sykt bra spess 1 omgang!
                      Ikke enig.. Strandberg er den spilleren i vårt forsvar som har flest pasningsfeil, syter når han VET og ALLE ser at han bruker armene... og som regel også den som blir hengende etter når ffk kommer i angrep...

Comment

Som sagt tidligere, det er for mange som har en dårlig dag på jobben. Hirshfeldt hadde én god redning, men det hjelper lite når han har en tabbe også. Blir litt Perkins over det hele.

Nordvik hadde en under middels dag på jobben, men langt fra forferdelig. Muri roter mye for tida. Han er god på hodet, men mista helt følelsen i beina. Treffer med lite pasinger, blir avkledd på fart og er en av de jeg mener har skuffa mest i år. Strandberg hadde en grusom dag i dag. Håpløse avklaringer, dårlige pasninger, dårlig taklinger, dårlig plasseringer og kan prise seg lykkelig over at han ikke ble straffa hardere enn hva han ble. Fredrik Stoor hadde også en svært dårlig dag på jobben i dag, spesielt i første.

Singh har en anonym kamp, mens Fellah fortsetter å være uvenn med ballen.

Ogude er helt borte på kanten. Nå har så mange forskjellige spillere forsøkt, og feilet, der ute at jeg lurer på om det må en taktikkendring til inntil Berre kommer tilbake. Boa kom til en del muligheter i første, men helt borte i andre.

Luton Shelton er en siste spilleren jeg vil trekke fram som er en stor årsak til at vi sliter. I fjor høst var han meget god, i år har han festet magneten på beina feil vei. Han har funnet tilbake til ballfølelsen han hadde da han kom til oss (da han fikk Kaasa til å virke som en slepen teknikker), han tar feil valg og er ofte egoistisk - uten grunn.

Når Muri, Hæstad og Shelton så til de grader er ute av form, vil unggutta rundt dem også svikte.

skjønner ikke hvilken kamp folk her så...??
                        synes strandberg og singh var våre klart beste!! men at alle skal slaktes når vi gjør vår klart beste kamp skjønner jeg lite av!?!?
                        mål 1: alle planeter står i bane
                        mål 2: hæstad får ikke klarert(frispark?), sykt skudd av ugla
                        mål 3: ingen kommentar!

vi burde ha satt minst 5! men det er også der vi sliter!
                        men vi nærmer oss...

Comment

Fellah fortjener en kamp på benken nå
                          You tried your best and failed miserably. The lesson is never to try

Comment

Originally posted by Nils_de-Noia View Post
                            Kanskje en tabbe at Gelius forsvant. Han virket å ha gode kontakter.

Men jeg etterlyser litt FLAKS også. Flaks avgjør kamper. FFKs første var flaks, ingenting annet. Før eller senere kan vel vi og score et mål ut av ingenting? Få det første målet og senke skuldrene?

Så jeg vil ha Gelius tilbake. Alternativt Moa.
                            hehe!

flaks = form

Comment

Jeg mener at 1.omgang var en av våre beste så langt i år, vi hadde spillet og flere muligheter til å putte på, at det sto 2-0 til pause mener jeg overhode ikke ga riktig bilde av kampen, vi blir straffa hardt av ffk i første omgang.

Fortsatt kun 6 poeng opp til topp og vi har like mange poeng som rbk, om vi fortsetter slik som i dag så snur vi dette på torsdag.

Comment

Til tross for fremgang spillemessig (synes jeg) er det helt utrolig hvor handlingslammet det virker når vi nærmer oss motstanders 16 meter.
                                Det blir for passivt foran mål der det ser ut som ingen tør avslutte. Nå må
                                selvtilliten opp før neste kamp. Haugesund er jo kjent for å være et godt hjemmelag, så den kampen blir ikke noe lettere enn mot FFK. Det bli i tillegg for mange pasningsfeil. Vi må trå til i duellene og starte gjennvinning av ball
                                med en gang den er hos motstander, synes vi var mye hissigere når vi mistet ball i fjor der motstander sjelden fikk ro på seg til å spille sitt spill, nå synes jeg at vårt spill er for lett å lese for motstanderene vår som virker å ligge ett
                                trekk foran oss i de fleste perioder av kampen. Nå MÅ kampen mot Haugesund vinnes, det er fortsatt bare 6 poeng opp til tabelltopp.

Comment

Working...
                                X