Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner FFK - VIF 3-1

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by FrankO View Post
    Det hadde kanskje vært det beste, men er lite realistisk. Jeg tror derfor vi må ofre Fellah slik at Ogude får plass ved siden av Hæstad (og kan hjelpe han), mens Singh tar nier'n sentralt.
    Enig, men jeg vil heller la bojan ta niern, midtbanen blir i overkant defensiv med ogude, hæstad og singh.

Comment

Originally posted by FrankO View Post
      Det hadde kanskje vært det beste, men er lite realistisk. Jeg tror derfor vi må ofre Fellah slik at Ogude får plass ved siden av Hæstad (og kan hjelpe han), mens Singh tar nier'n sentralt.
      Singh eller fellah må ut

Comment

Spillet igår var et skritt i riktig retning. Men når vi slipper inn 2 møkkamål av dimensjoner (kremmerhuset til Tarik var det nada å gjøre med), så blir det vanskelig å få poeng når vi ikke er effektive nok offensivt.

Boakye viser igjen mye fint offensivt. Bare få stilt inn siktet ordentlig, samt orke 90 minutter, så blir han veldig spennende...

Fellah var dessverre ubrukelig. IGJEN! Var det forresten slik at det gule kortet han fikk, innebærer karantene?

Så hvis vi får tendensene fra igår til å forbedres ytterligere, så må jo de jævla målene kommet etterhvert.

Og ja, det er visst 17.mai idag. Grattis med dagen

Comment

Hvordan gikk det med Hæstad? Han måtte jo ut og holdt seg på låret. Tydligvis ikke ute lenge siden man ikke har hørt noe`

Comment

Originally posted by enga View Post
            Hvordan gikk det med Hæstad? Han måtte jo ut og holdt seg på låret. Tydligvis ikke ute lenge siden man ikke har hørt noe`
            http://www.vif-fotball.no/article3152302.ece

Comment

Originally posted by dreadedbyfew View Post
              Men når vi slipper inn 2 møkkamål av dimensjoner (kremmerhuset til Tarik var det nada å gjøre med), så blir det vanskelig å få poeng når vi ikke er effektive nok offensivt.
              Jeg er enig i at idet Tarik får skutt er det lite noen kan gjøre, men Hæstad kan definitivt gjøre en bedre jobb med å klarere tre sekunder tidligere. I en uoversiktlig situasjon på egen femmeter er det klarering som gjelder, glem å prøve å spille seg ut.

Trodde da jeg så det i går at det var Strandberg som mistet ballen, det ville nemlig ikke vært første gang. Igjen og igjen opptrer han som om han er alene på banen, bare for å i siste øyeblikk innse at han blir løpt opp bakfra og enten mister ballen eller pælmer den ukontrollert oppover. Så noen tilfeller av dette i fjor, men syns det har blitt mer av det i år. Det kan selvfølgelig ha sammenheng med mindre bevegelse fremover på banen og færre pasningsalternativer, men jeg puster likevel lettet ut hver gang Strandberg får gitt fra seg ballen i år..

Comment

psykologhjelp

Det er vondt å være vif supporter fortiden, tror jeg trenger psykolog, men det tror jeg gutta ute på banen trenger også,ser ut for meg som om de er livredde hver gang de tar imot ballen,forknytte og nervøse, derfor gjøres det så mange fatale feilpasninger og dumme valg, og det koster poeng. Slutt å tenk konsekvens, gå ut på banen og ha det gøy for faen,men gleder meg til Berre er tilbake da,vi vinner ikke uten han.

Comment

Det er godt å se at flere har innsett det jeg sa før sesongen om at vi trenger en klasse miststopper siden Strandberg ikke holder nivået.

Men jeg er ikke glad, jeg er deppa på Strandberg sitt vegne. Det beste hadde vært om han hadde spilt strålende og jeg hadde tatt feil.

Håper på ett mirakel!!
                  I en gal verden er bare klovnen normal.

Comment

stall

Strandberg og resten av troppen var nå gode nok ifjor,har alle blitt dårligere? jeg tror vif har stall bra nok til en medaljeplassering i år også, det handler om å ha huet på rett plass.

Comment

Originally posted by dalagubbe View Post
                      Strandberg og resten av troppen var nå gode nok ifjor,har alle blitt dårligere? jeg tror vif har stall bra nok til en medaljeplassering i år også, det handler om å ha huet på rett plass.
                      Du har rett i det at stallen er omtrent på nivå med fjorårets, og at det er selvtilliten det står på, enten det er på grunn av skader, dårlig form, nye spillere på laget eller hva. Men som jeg sa i sted, Strandberg var i overkant nonchalant også i fjor, og han har desverre ikke lagt av seg de uvanene. Jeg vil på ingen måte slakte han, og jeg har tro på at han og laget kan komme seg opp på nivået fra i fjor. Men for at jeg skal føle meg helt trygg når han har ballen med motspillere rundt seg hadde jeg gjerne sett at han brukte et halvsekund mindre på å ta avgjørelser.

Comment

Jeg tror mange glemmer at vi hadde omtrent ikke skader ifjor og ingen veldig nye spillere som måtte tilpasse seg systemet.

I år har vi startet med mange skader på sentrale spillere som er svært viktige for laget + nye spillere.

Når ting går trått stikker de svakeste leddene i laget seg godt frem, det er derfor Strandberg kunne gjemme seg mer ifjor.
                        Han kan bli veldig god for han er ung, men har ikke den kvaliteten vi trenger akkurat nå dessverre.

Tror han taklet selvmålet mot Stabæk svært dårlig psykisk i tillegg.

Doffen fikk samme jævlige oppevelse mot Rævbk.

Problemet er altså veldig sammensatt, Dårlig selvtillit, dårlig sesongoppkjøring, nye spillere som trenger tid.

Jeg vet det snur, men det er bare så jævlig vondt akkurat nå.

Vi hadde vunnet mot FFK med normal uttelling igår, vi var rett og slett bedre tross 2 latterlige billige mål imot.

Jeg er glad de nye spilerne skal være hos oss lenge..

Comment

He he, jeg må le

Fredrikstad Blad bruker ord som sterk seier og full kontroll i en kamp der de taper sjansestatistikken 5-10 og vinner 3-1.

Ett ran kalles det vanligvis, men den er vel ikke veldig objektiv den avisa

Comment

Berre sårt savnet

Jeg de siste rundene med nedtur viser hvor sårt vi savner en smart høyreving i form av Morten Berre.

Comment

Originally posted by Jallajalla View Post
                              Også tror og mener jeg det er forbudt å kaste gjenstander inn på banen.. tror du skal ordne opp i egne rekker før du kritiserer FFK supportere..
                              FFK-supportere er en gjeng med tanter (om du lurer på hva jeg mener kan du lese kommentarfeltet i følgende artikkel: http://fotball.aftenposten.no/elites...icle200783.ece )..til og med de "punche" supporterne i plankegjengen eller flisehaugen eller hva de nå har valgt å kalle seg er dritkjedelige...
                              Hadde det ikke vært for Tornekrattet så hadde dere toppa listen over dølle supportere.
                              In the beginning the Universe was created.
                              This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                              - Douglas Adams

Comment

Jeg fikk ikke med meg dette i går: http://www.demokraten.no/ffk/article5608834.ece

Burde vel bli en bot til arrangøren?
                                FULL PAKKE!

Comment

Working...
                                X