Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner FFK - VIF 3-1

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Jaja..

Syns detta er relativt døllete og..: http://www.f-b.no/nyheter/vif-fans-t...trum-1.6238775

Comment

Selv om det var surt å tape syns jeg denne kampen var oppløftende.

Vi spilte god fotball og var bedre enn FFK i det meste. I hvertfall i største deler av kampen. Fortsetter vi å spille slik, tar det ikke lang tid før poengene kommer!

Man ser tydelig at det er "stang ut" om dagen, og jeg er sikker på at dette vil snu, om vi bare er tålmodige og fortsetter spillet vårt!

Takk til gutta som viser at de både vil og kan! Dette var svært mye bedre enn på lenge!

Skuffa for tap, ja, men optimistisk med tanke på de siste 2/3 av sesongen.

Comment

Nok en kamp, nok et tap. Men allikevell mye mere positiv enn før kampen. Synes gutta viser tæl i dag, og som mange har poengtert før meg "Det kunne like gjerne vært vi som dro hjem med 3 poeng i sekken".

Det klabber fortsatt litt i passningsspillet, men det kommer når bevegelsene blir enda bedre. Innsatsen var god, og jeg tror vi snart begynner å vinne kamper igjen.

Negativt:
        - Herregud som Stoor blei pissa på til tider. Ikke rart han sleit med spilletid i England. Håper han skjerper seg mange hakk. (kom seg litt utover 2)

- Luton. Hva skjer? Blir kledd av gjennom hele matchen

- Fellah: På gang, men ikke helt venn med ballen ennå

- Strandberg: Surrer fælt bak der.... Kommer som mange har poengtert til å skape en haug med straffer med de "drakt byttene" han forsøker seg på i kampene.

Alt i alt: Jeg er fornøyd med kampen, bare resultatet som mangler....
        Hater,hater,hater bergen by!!!

Comment

Working...
        X