Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner: Haugesund - Vålerenga 1-1

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

[QUOTE=Bojan;249704]Det er ikke jeg.
    De to gutta skal jo bidra til at vi er en stabil toppklubb.

Begynner å bli mer flau over at vi NOK en gang har hentet hit en kneskade med tilhørende opptreningsperiode SAMTIDIG som en eller annen luring fant ut at vi kunne låne ut spissen som nesten garantert hadde putta på de sjansene vi hadde i dag.
    Vi er Vål'enga!!

Comment

Kan vi snart luke bort alle de personlige feilene som florer over hele banen?!?!?!
      FAEN!
      Kan vi snart begynne å spille ball til hverandre og ikke klinke den i blinde oppover til motstanderen?!?!?!
      FAEN!
      Kan vi snart begynne å trene på ballmotak?!?!?!
      FAEN!
      Kan vi snart begynne å trene på skudd fra utenfor 16 meteren?
      FANE!!!!
      og fortsette med å skyte fra alle mulige vinkler og avstand også i kamp?!?!?!
      FAEN!!!!

Comment

jeg er ikke optimist etter spillet vi viste i dag...det var rett og slett elendig.

Comment

Håper gutta så siste 20 minuttene mellom start og rbk.. DET er helhjertet angrepsspill.

Comment

Originally posted by ehby View Post
            Håper gutta så siste 20 minuttene mellom start og rbk.. DET er helhjertet angrepsspill.
            Vel.. det var faktisk mye som minte om enga i dag og mot ffk der. Skaper like mange enorme sjanser, men kaster i likhet med start de bort.

Comment

Jeg fikk dessverre ikke sett kampen idag, men hvis det har seg sånn at vi skapte masse sjanser bør vi heller ser positivt på dette en negativt. For det første er FKH borte en av de vanskligste kampene i året, og vi har slitt voldsomt med å skape sjanser iår, men i de to siste matchene så har vi skapt endel. Det er positivt, målene kommer. Vi tok også poeng igjen, det trengte vi. Er sikker på at 3 poengerne kommer på løpende bånd snart. Starter mot Molde til helga!

Ære være!

Comment

Helt seriøst når man spiller fotball hver dag og lever av det finnes det ingen unnskyldning for å bomme på så mange store sjanser som idag.
                Ikke skader, ute av form og annet bullshit!!

Vi scorer jo på slike sjanser i bedriftsfotballen jo

Det er rett og slett eeeeeleeendiiig dårlig!!!

Flaut

Vi tapte i det minste ikke!
                I en gal verden er bare klovnen normal.

Comment

1-1 til slutt er affal framgang borte mot HFK. Vi har tatt få poeng her.

Som en over her, etterlyser jeg Sid i neste kamptropp nå.
                  Vi har hatt en sjuk uflaks med skader på angripere, men vi kommer da til sjanser.

Er nesten glad at jeg ikke hadde sjans til å se kampen - hørte bare litt på NRK radio og holdt på å få hjertestans av sjansene vi brant mot slutten - men vi skaper, vi skaper...

Comment

Skal ikke påstå at forsvaret vårt er så drita bra i år, fanden veit at det ikke er tilfelle, men fakta er at det bare er tre lag som har sluppet inn færre enn oss. Men det hjelper jo fint lite når gutta omtrent ikke greier å score om dem så løp aleine utpå der. Fram mot Moille-matchen er avslutningstrening og atter avslutningstrening det som bør stå på plakaten.
                    Vi er Vål'enga!!

Comment

Originally posted by Disko View Post
                      Vel.. det var faktisk mye som minte om enga i dag og mot ffk der. Skaper like mange enorme sjanser, men kaster i likhet med start de bort.
                      Riktig det, men helhjertet var stikkordet.

Er forøvrig enig ang. sid. Hvis han ikke er større talent enn at han er å foretrekke foran Dawda på spissplass skjønner jeg fint lite..

Comment

Originally posted by Flem View Post
                        Vi vinner ikke idag fordi Martin ikke klarer å se at O'Gude spiller feil.
                        Vi har 2 defensive midtbanespillere i klubben, det er Hæstad og O'Gude.
                        Martin forsøkte jo å ødelegge Singh ved å plassere han på vingen, når han da hadde spilt bort all selvtillit, døtter han O'Gude ut der (Singh var forøvrig veldig svak idag).

Jeg står ikke på Valle og følger treninger, men alle må jo se at Haidar eller Fellah burde hatt den høyrevingen med den lagoppstillinga.
                        Aller helst burde han forsøkt med Bojan der kanskje, og latt Haidar komme inn senere. Kanskje også prøve Stoor på høyrevingen og Nouri bak?

Er så drittlei eksperimenteringen av spillere. Har vi ingen ving, nei da spiller vi annerledes.

Tror nok Martin hadde likt seg hos tannlegen, hvis Dr.Tann var syk og vaskedama tok over jobben ......
                        At Ogude overhodet ikke har noe på kant å gjøre er rimelig åpenbart for alle andre enn trenerapparatet vårt, selv når Nouri, som jo har enkelte kvaliter som kan nyttes på kant, kommer inn fortsetter vi med Ogude på kant. Det er for meg helt uforståelig da han overhodet ikke gjør noen nytte der ute
                        "A man is only as old as the woman he feels"

--Groucho Marx--

Comment

Viser noe positivt men fortsatt mye å jobbe med.Adnan og Nilsen var helt katastrofe i dag,altfor mye feil passninger og unødvendig balltap.Mot et bedre lag så hadde vi gått på en solid smell i dag.Strandberg hadde en knall match i dag synes jeg og det gleder meg å se!

Har noen enorme muligheter som vi burde ha skårt på men det burde også HFK ha gjort på sine i 1 omgang.Uavgjort er et relativt fair resultat.Vi får ta med videre det gode spillet vi gjør til tider men vi må opp flere hakk om vi skal få med poeng mot Molde..der møter vi et ganske så mye bedre lag enn Haugesund.

Får satse på vi ser et bedre VIF mot Molde og at det posetive i dag kan bidra til et bedre VIF hjemme.Også håper jeg vi kan spille med en spiss eller to i 90 minutter mot Molde! For som vi endte opp med i dag var helt kokkilikokkos

Comment

Strandberg var bedre idag etter han fikk selvtillit av scoringen.

Jeg har klaget mye på han så det var hyggelig å se
                            I en gal verden er bare klovnen normal.

Comment

Originally posted by enga86 View Post
                              Er flau på vegne av Stoor og Kone som trodde de kom til en toppklubb..
                              Jeg er flau over at Stoor ikke briljerer mere hvis han er den toppspilleren man kjøpte.. Jeg er flau over at vi kjøper en spiss som er skada, og ikke kan spille før det har gått en halv sesong. Jeg er flau over at vi spiller med dawda som spiss etter at han kom inn.
                              Syng for fulle hals, Vål\'enga..

Comment

Originally posted by FuriousMachine View Post
                                Noen som kan glede meg med statistikk?
                                Statistikken er vel ikke gledelig men...
                                Etter 8 runder i fjor lå vi på 4. plasss med 15 poeng, 4 bak serieleder Tromsø.
                                Etter 8 runder i år ligger vi på 13. plass med 8 poeng, 8 bak serieleder Tromsø.

For å finne ting å glede seg over må vi nok heller se på det at vi slipper inn ganske lite og i de siste to kampene har kommet til mange flere sjanser enn tidligere

Comment

Working...
                                X