Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner: Haugesund - Vålerenga 1-1

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Reaksjoner: Haugesund - Vålerenga 1-1

Hva F er galt med dette laget ? Jeg teller nå 2 mål på 14-15 SVÆRE sjanser på 3kamper eller noe. To av de har vært bom på så og si åpent mål.
    Fellah fortjent ikke å sove i natt, han bør beklage til hele laget, samtlige supportere og seg selv.
    Jeg synes så jævla synd på martin, utrolig at han faktisk klarer å holde besinnelsen når spillerne hans prestere å bomme på sjanse etter sjanse i kamp etter kamp, selv old boys 70+ hadde satt et par mål på noen av disse sjansene.

Ifølge Ivar Hoff er det veldig enkelt for MA å få Enga på rett kjør igjen, er bare å finne en som kan omsette sjansene i mål, he he.. For det har ikke alle her inne sagt før
    Positivt at vi iallefall får poeng idag, tar Molde til helga
    engaman
    -----------
    Ære Være Enga!!!

Comment

synes egentlig ikke du trenger å syte over dette resultatet, vi kommer ihvertfall til sjangser, vi jobber hardt, og tar faktisk med oss 1 poeng fra en bane vi tapte 2-0 på ifjor... og når det kommer til fellah, så er grunnen til at han er ute av form at han faktisk spiller med ett halvdårlig kne og faktisk ikke kan trene skudd på trening... dette går nok veien
      "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

Med fem spisser skada på en og samme tid er det ikke rart vi sliter med å score. Shelton, Berre, Boa, Nielsen og Koné. Boa holdt en drøy omgang, Nielsen en halv.

Men samtidig, når vi får sjanser som Fellah og Leigh fikk så må man undres om det bare er spissene som trener på avslutninger. Nå blåste riktignok dommer Skjerven for offside uten at linjemannen vinka da Muri satte ballen over fra to meter, men også her er det en horribel avslutning.

Vi har så mange nesten-muligheter at det er så sjukt lite som skal til før vi begynner å bøtte inn mål igjen.

Alt i alt var det en grei kamp, synes vi var best, vi skapte mest, men det vil seg bare ikke.

Comment

1 poeng i år mot 0 poeng i fjor er positivt.

Men gutta må skjerpe seg i avslutningene.
          Terpe,terpe,terpe på trening i kamplignende situasjoner.

Satser på at ketcupen kommer på Søndag mot Molde.
          EVIG VIF

Comment

Grei kamp, gutta jobber og prøver men mangler skarphet, spesielt foran mål. Dette kommer seg

Comment

Vi vinner ikke idag fordi Martin ikke klarer å se at O'Gude spiller feil.
              Vi har 2 defensive midtbanespillere i klubben, det er Hæstad og O'Gude.
              Martin forsøkte jo å ødelegge Singh ved å plassere han på vingen, når han da hadde spilt bort all selvtillit, døtter han O'Gude ut der (Singh var forøvrig veldig svak idag).

Jeg står ikke på Valle og følger treninger, men alle må jo se at Haidar eller Fellah burde hatt den høyrevingen med den lagoppstillinga.
              Aller helst burde han forsøkt med Bojan der kanskje, og latt Haidar komme inn senere. Kanskje også prøve Stoor på høyrevingen og Nouri bak?

Er så drittlei eksperimenteringen av spillere. Har vi ingen ving, nei da spiller vi annerledes.

Tror nok Martin hadde likt seg hos tannlegen, hvis Dr.Tann var syk og vaskedama tok over jobben ......
              "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Her er det MASSE å ta med seg:

POSITIVT:
                - Vi skaper sjanser igjen
                - Vi spiller til tider kynisk og litt kontringsfotball
                - Fellah mye med igjen
                - Singh viser tendenser
                - Dawda gjorde seg heller ikke bort mener jeg, selv om jeg vet andre mener noe annet

NEGATIVT:
                - Adnan Haidar er helt ute av det. Mulig han er nervøs siden han ikke får så mange sjanser til å vise seg frem
                - Vi scorer ikke på sjansene våre
                - Vi gir fra oss initiativet i kampen etter at vi har scoret. Her mister vi en veldig bra mulighet til å ta over kampen og vinne den. Feigt av Vålerenga.

Generelt:
                - Hva skjer med Skjerven? Jeg er interessert i å se frisparkstatistikken. Makan til elendig dømming når det kommer til frispark. Han gir etter for presset fra tribunen og klagingen fra Haugesunds spillere.
                - Mikrofonene på stadion var tragisk plassert. Jeg hørte såvidt Klanen. Ikke engang på 0-1 målet.
                - Frode Olsen håper jeg aldri kommenterer en Vålerengakamp igjen. Ref. alle sitatene i kamptråden.

Comment

Dette virker alt annet enn lovende, men jeg sliter med å huske hva som skjedde i går, langt mindre hva som skjedde i fjor, så når folk sier vi lå dårligere an i fjor enn vi gjør i år så gleder det meg (uten at jeg vet om det er faktum eller ikke)...

Det sagt, så føler jeg litt at vi har hørt "all aboard" OG "dørene lukkes" og jeg føler litt at vi i dag fremdeles står i billettluka og sliter med kredittkortet vårt...

Noen som kan glede meg med statistikk?

Comment

Hmm.. innlegget mitt ble startinnlegget til denne tråden ja
                    Får være litt mer balansert her, jeg er utrolig frustert over sjansesløsingen (som dere ser)mmen vi skaper ihvertfall sjanser og styrer tidvis kampen, så vi ser et betydelig bedre lag nå enn vi så mot lsk og rosenborg.

Så pluss til sjanseskapingen, minus til avslutningene og et lite minus til forsvaret i 1 omgang.

Comment

Syns nå i hvert fall vi de to siste kampene viser bedre tendenser enn på lenge!
                      Klart vi mangler mye på toppformen, men vi kommer oss så lenge vi ikke fortsetter å være like skadeutsatt!
                      Begynne å putte flere sjanser nå så klatrer vi!

Comment

Noen som er tilstede på treninger og 2. lagskamper som kan gi en kort update om Sid? Er han så dårlig at han ikke får være med i troppen, er han skada, eller er det andre grunner til at han ikke er med. Husker han som småspennende i vinter så jeg hadde sett at han kunne kommet innpå noen minutter i ny og ne.

Comment

Er flau på vegne av Stoor og Kone som trodde de kom til en toppklubb..

Comment

Originally posted by Cubbis View Post
                            Noen som er tilstede på treninger og 2. lagskamper som kan gi en kort update om Sid? Er han så dårlig at han ikke får være med i troppen, er han skada, eller er det andre grunner til at han ikke er med. Husker han som småspennende i vinter så jeg hadde sett at han kunne kommet innpå noen minutter i ny og ne.
                            I etterpåklokskapens ånd burde han nok vært med i troppen til denne kampen, men hvordan kunne vi vite at vi fikk begge spissene våre skada?

Det jeg så han mot Senja i hvert fall så er han langt unna en plass på A-laget, men det er jo strengt tatt Leigh også...

Comment

Originally posted by enga86 View Post
                              Er flau på vegne av Stoor og Kone som trodde de kom til en toppklubb..
                              Det er ikke jeg.
                              De to gutta skal jo bidra til at vi er en stabil toppklubb.

Og dessuten så er Vålerenga verdens kuleste klubb.
                              Uansett hva tabellen sier etter 8.serierunder

Kan forresten Morten Berre være med på søndag ?
                              Sett han ut på høyreving med krykker hvis han ikke er 100%
                              EVIG VIF

Comment

Working...
                              X