Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner: Haugesund - Vålerenga 1-1

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jajcan
    replied
    Originally posted by lasylays View Post
    Helt enig!! men lars er heller ikke på fjorårsnivå...
    Er jo ikke så lett for Lars å holde fjorårets nivå heller, med det forsvaret vi har per dags dato.. kan jo ikke regne med at han tar alt!

Leave a comment:

• lasylays
    replied
    Originally posted by Sosua View Post
    Skjønner at en del prøver å se mest mulig positive ting. Selv ble jeg skuffa, synes vi spilte dårlig mot et dårlig lag, Haugesund holder ikke fjorårsstandard, og har masse skader, flere enn oss.
    Er redd det blir nedrykksstrid iår.

Hirhsfeldt Eneste klassespiller i laget.
    Stoor Veldig oppskrytt
    Muri Overpresterte forrige sesong, tilbake på gammelt nivå nå.
    Strandberg Talent, men gjør en del rart, og svikter innimellom.
    Dos Santos Trefot, men bra innsatsvilje.
    Haidar Holder ikke helt nivået, men kan bli god.
    Singh Ja hvor ble det av han ?
    Fellah Er fortsatt skada, og bærer preg av det.
    Nielsen Stort talent, kan bli veldig bra, men er litt for veik og forsiktig.
    Ogude Ingen dårlig spiller, men helt ubrukelig på vingen. Svakt av Martin.
    Boa Avdanka Bundesligaspiller.

Bojan Klassespiller, men blir mye borte. Vanligvis best som innbytter.
    Leigh Var bedre enn vanlig igår, holder normalt ikke tippeliganivå.
    Nouri Bra talent, burde fått flere sjanser på backplass.
    Helt enig!! men lars er heller ikke på fjorårsnivå...

Leave a comment:

• san Paolo
    replied
    PS: Sid scora 1-0 målet mot Senja for 2. laget.
    Om han ikke utmerker seg ellers, så vil jeg påstå at å score for VIF akkurat nå for tida, er faktisk å utmerke seg...
    (Kommer ikke på noe vi mangler mer, enn folk som scorer...)

Leave a comment:

• san Paolo
    replied
    Originally posted by Sosua View Post
    Sid utmerker seg jo ikke spesiellt på laget vårt som ligger på sisteplass i 2 divisjon, kan ikke skjønne at han skal kunne styrke et tippeliga lag, selv om det sliter i bunnstriden.
    Tja, det er noen som vokser med oppgaven. Og Sid spilte da en god del i treningskampene foran sesongstart og scora vel 3-4 mål også... Tipper han er spillesugen og interessert i å vise seg fram.

(Eldre enn Nielsen er han og - uten at det sier all verdens)

Leave a comment:

• Disko
    replied
    Originally posted by Spinner View Post
    Tja. Jeg tviler på at det holder med 55, for å si det sånn.
    Jeg deler ikke denne meningen, jeg tror fint det vil holde med 55 poeng i år. I fjor tok vi 61 poeng og da ble det poengert av mange at på et "normalt" år så skulle dette ha ca holdt til gull (over 2poeng i snitt). I år så er ligaen helt bingo og tromsø leder med nøyaktig 2 poeng i snitt og de har ikke hatt det værste kampprogrammet hittil. Jeg tror vi vil se en rekordlav poengsum for gull (noe ala det vi tok i 05) dvs under 2 i snitt på seriemesteren.

Leave a comment:

• maestro
    replied
    Hurra for det, det har jo gått så fint hittil!! (sorry, måtte bare. Mye frustrasjon om dagen)

Leave a comment:

• tipppeliga
    replied
    Må nevnes at vi har 2 hjemmekamper til gode og de neste to er borte så vi vil stå med 4 hjemmekamper til gode etter første serierunde etter sommerferien

Leave a comment:

• McCabre
    replied
    Originally posted by donny View Post
    Skal folk snakke om Mos i hver eneste kamptråd denne sesongen?

Face it, han er hos Tromsø for å få erfaring, pondus og en positiv opplevelse før han kommer tilbake til oss neste år. Ingen vits i å grine om at han er lånt bort hver bidige gang vi sliter med å score. Hvorfor ikke grine om at Moa som garantert hadde putta i går ble solgt for lommerusk når man først er i gang?

Ingen automatikk i at vi hadde vunnet med Mos på banen verken i går eller noen av de andre kampene..
    Jeg svarte Donasty som synes det var rart at vi hadde henta 3 spisser sist vindu uten å hente en eneste mulig erstatter for Berre på høyresida.
    Det var da jeg påpekte at vi også faktisk hadde lånt ut Mos som tidligere har gjort gode kamper på høyre kant.
    Utlånet av Mos var en stor bommert, og den burde vært unngått.
    Jeg kommer sikkert til å nevne det igjen når det dukker opp relevant diskusjoner.

Leave a comment:

• Spinner
    replied
    Originally posted by enga View Post
    Nå trenger man neppe 60 poeng for å vinne i år. Serien er så jevn.
    Tja. Jeg tviler på at det holder med 55, for å si det sånn. Og statistisk sett blir vel den sannsynlige medaljegrensa på 50. Rundt 1,7 poeng per kamp. Men dette kommer også litt an på hvorvidt et eller to lag "stikker av", men vi er jo ikke akkurat der nå, med 3 poeng mellom 1. og 8. plass.

Leave a comment:

• Spinner
    replied
    Originally posted by justwonder View Post
    Del lukter sterkt at 2011 alt er kjørt
    Det tror desverre jeg også. Det betyr ikke at det ikke blir morsomt, og vi kommer til å få en haug av dødsviktige kamper med mye på spill, så spenningen vil jo være der. Men resultatsmessig...Jeg tror det er stor sjanse for at vi må spille kvallik når regnskapets time kommer...Hvem vet, kanskje blir det en tur ned også. Men det betyr IKKE at vi ikke er best i norden og unike i europa, for all del

Vi får gjøre som gutta, ta en kamp av gangen, og håpe at nivået hever seg, at vi får noen bra kamper på rad som kan gi litt selvtillit, det er mangelvare nå ser det ut til. Tipper det er derfor sjansene ikke settes også. Kanskje er det manglende selvtillit, eller troen på at noe skal lykkes, som gjør at det er dårlig bevegelse også. Man tar kanskje ikke løpet om man tror ballen aldri kommer dit.

Så vidt jeg skjønner er Moldekampen utsatt, så da er det vel Sogndal borte om 9 dager som er neste motstander. Er det noen her som vet noe om i hvilken grad vi har noen friskmeldte spillere om 9 dager?

Leave a comment:

• Hjesus
    replied
    Det som var mest irriterende med denne kampen var speakeren i Haugesund. Altså, for det første håres dialekta der nede ut som måkeskrik og det er umulig å forstå et kløyva ord av hva speakeren sier. Men hvorfor må han skravle hele tida? Trodde han at kampen skulle kommenteres for publikum?

Leave a comment:

• enga
    replied
    Nå trenger man neppe 60 poeng for å vinne i år. Serien er så jevn.

Leave a comment:

• maestro
    replied
    men de som jeg setter meg et lite spørsmål ved, er at vi ikke hadde noen utfordrere til plassen da han forsvant. Riktig nok hentet inn 3 nye (skadet++) og i tillegg gitt bort Bengt,

Spikern på hodet! Sid: Kjempetalent (javel...??) som skal blomstre neste år eller året etter der igjen. Konè: Kneskade, opptreningsperiode, god etter sommer'n. Hørt'n før?
    Boakye: Henta "fra gata" i Tyskland, nada å vise til de siste tre-fire år. Bengt: greit nok, vondt i ryggen og ikke akkurat framtida foran seg. Dawda overrasket i går, men det er vel mer det at jeg ikke forventet noe av han som spiss enn at han var brilliant. Men-men, 1 poeng kommer godt med, men nå begynner det å brenne noen blå lys for oss (håper det ikke er blålys fra ambulansen som kommer for å hente flereskadde spillere. Vet ikke om Martin og Kaz akkurat er forsterkninger...).

Leave a comment:

• justwonder
    replied
    Har gjort en regneøvelse.
    Det er jo opplest og vedtatt at man vinner gull i år på 60 poeng, og det er/var vel også Martins tro og mål.
    Vi har 1 poeng i snitt på 8 kamper. Tromsø har 2.
    Tromsø styrer altså mot 60 hvis de ikke sprekker.
    For å lande på 60 må vi ha 2,33 poeng i snitt på de resterende 22 kampene. Det er 2 seire 1 uavgjort, 2 seire 1 uavgjort osv.
    Er vel ikke noe grunn til å tro at vi plutselig skal være der.
    Man kan jo stille spm ved om Tromsø holder hele veien, men de er svært vanskelige å slå og vinner mye hjemme.
    Molde later til å være på gang og de har 14 poeng(nesten 2 i snitt)……

Del lukter sterkt at 2011 alt er kjørt

Leave a comment:

• DonNasty
    replied
    maestro:Så er du lei av maset om Mos, se bort fra mine innlegg på forumet i tiden framover.
    Ikke noe problem, jeg forstår godt frustrasjonen (og andre) at vi ga bort Mos. Tanken er god, da han vulle få mer spilletid i Tromsø, men de som jeg setter meg et lite spørsmål ved, er at vi ikke hadde noen utfordrere til plassen da han forsvant. Riktig nok hentet inn 3 nye (skadet++) og i tillegg gitt bort Bengt, så synes jeg det er lov og stille seg spørsmålet om det var vel gjennomtenkt utlånet av Mos.

Mange vil nok si at Bengt ikke er en suksess i Viking, men han var god hos oss, en suber sub, han kjenner også spillet og andre klubber. Det er ikke bare Bengt som er problemt i Viking, det er resten av de 10 andre.

Litt hypotetisk, men om Mos ikke hadde scoret i siste kamp, ville Tromsø hatt 3 poeng mindre og ikke serieleder

For og få denne topicen litt inn mot Haugesund (i frykt for og bli deleted) så er jeg enig i det som skrives her, Mos ville vært et bedre alternativ en Leigh.

Boa vil komme, det har jeg sterk tro på
    Men må innrømme at det er under all kritikk, at et lag som tar sølv ikke satser på gull året etter, forstår ikke det helt

Leave a comment:

Working...
X