Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: Strømsgodset 2 - Vålerenga 2, 23.5 kl 1800

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kamptråd: Strømsgodset 2 - Vålerenga 2, 23.5 kl 1800

Ingen tråd om denne kampen, så jeg starter den.

Kampen starter ca nå, dvs klokka 18.00.

Strømsgodset 2 var serieledere før denne kampen, VIF var under streken, og husker jeg ikke helt feil, var vi vel også på siste plass med vårt ene poeng på fire kamper.

VIFs tropp: Gudmund Taksdal Kongshavn, Gard Aarvik, Sidoine Oussou, Amin Nouri, Aleksander Solli, Kamer Qaka, Fadi Aziz, Shåresh Ahmadi, Ahmed El-Amrani, Chuma Anene, Ghayas Zaid, Lars Vincent Andersen, Victor Johansen, Shola Akinyemi, Deniz Payasli, Andreas Lund, Riki Alba

Vanskelig å finne noen live-rapporteringer fra denne kampen, men altomfotball sin burde ikke bruke så alt for lang tid på å oppdateres:

http://www.altomfotball.no/element.d...7&seasonId=333

Også mulig NRK sin fungerer bra, men de oppdateres antakeligvis samtidig...

http://www.nrk.no/sport/fotball/resu...%A5lerenga%202

Kom gjerne med andre, bedre sider om dere finner det.

EDIT: Og jeg kan rette meg selv til at VIF 2 var nestjumbo før denne plassen, med ett plussmål mer enn Skarp.

Comment

Jeg liker denne: http://www.siste.no/fotball/live/?kamp_id=609892

Comment

Originally posted by Eirik87 View Post
        Ingen tråd om denne kampen, så jeg starter den.

Kampen starter ca nå, dvs klokka 18.00.

Strømsgodset 2 var serieledere før denne kampen, VIF var under streken, og husker jeg ikke helt feil, var vi vel også på siste plass med vårt ene poeng på fire kamper.

VIFs tropp: Gudmund Taksdal Kongshavn, Gard Aarvik, Sidoine Oussou, Amin Nouri, Aleksander Solli, Kamer Qaka, Fadi Aziz, Shåresh Ahmadi, Ahmed El-Amrani, Chuma Anene, Ghayas Zaid, Lars Vincent Andersen, Victor Johansen, Shola Akinyemi, Deniz Payasli, Andreas Lund, Riki Alba
        Og det er allerede 1-0 til Godset...
        228

Comment

Originally posted by FrankO View Post
          Flotte greier, dette var den jeg lette etter, nå skal jeg huske å legge den som bokmerke

Comment

3-0 ...etter halvtimen, det er ikke bare førstelaget som sliter...

Comment

4-0 etter 40 min. Er serielederen mot seriejumboen så ikke veldig overraskende, kanskje.

Comment

Originally posted by FrankO View Post
                4-0 etter 40 min. Er serielederen mot seriejumboen så ikke veldig overraskende, kanskje.
                Men dette er vel godset unge lovende vs våre unge (lovende?)

Kan altfor lite om rekruttlaget til å kunne uttale meg egentlig, men om førstelagets problemer fortsetter er det vel litt vanskelig å se for seg at vi kan finne noen der som kan bidra? -utfra det de presterer mener jeg

Hvorfor stiller ikke vi med førstelaget forresten? -de kunne hatt godt av å matche litt

Comment

Originally posted by henrig View Post
                  Men dette er vel godset unge lovende vs våre unge (lovende?)

Kan altfor lite om rekruttlaget til å kunne uttale meg egentlig, men om førstelagets problemer fortsetter er det vel litt vanskelig å se for seg at vi kan finne noen der som kan bidra? -utfra det de presterer mener jeg

Hvorfor stiller ikke vi med førstelaget forresten? -de kunne hatt godt av å matche litt
                  Det siste først; de som spilte forrige A-kamp kan ikke spille på B-laget uavhengig hvor mange kamper dette er.

På rekruttene er det bare de som har forsøkt seg litt til nå har noe å bidra med på A-laget. Det er i hovedsak Nouri, Haidar, Nielsen. Sid står nærmest øvrige B-spillere til en plass i A-troppen, men når han ikke imponerer i 2. divisjon er det vel lite sannsynlig at han imponerer i Tippeligaen.

MEN, om et par år er det jo lov å håpe at noen flere fra B-laget tar steget opp.

Comment

Originally posted by henrig View Post
                    De 11 som startet forrige a-lags kamp kan ikke spille i dag.
                    228

Comment

Er fortsatt litt urovekkende at strømsgodsets nest beste slår våre nest beste 5-0 eller hva det står nå, er det ikke?

Comment

Opphentinga har starta! Ghayas Zaid reduserer til 1-5.

Comment

Definitivt.

Men igjen; pga våre store skadeproblemer bruker A-laget i dag de spillerne som normalt ville vært med på å styrke rekruttlaget.

Spillere som Dawda, Haidar, Nouri og Nielsen ville normalt gått inn på rekruttlaget eller i det minste fått en del minutter. Jeg tipper vi ville vært midt på 2.divisjonstabellen om ikke A-laget var så skadepreget.

Vi vet heller ikke så mye om hvordan godset sjonglerer spillerne sine i forhold til oss.

Comment

Litt om nivået på denne ligaen - her illustrert fra kampen mellom Førde og Viking 2:

68 Kjelder på stadion fortel at midtstoppar og kaptein Andersson var i garderoben på toalettet då Førde scora 2-2 målet! Kjedeleg å komme tilbake å sjå 2-2 på resultattavla...

71 Midtstoppar Andersson har hatt godt tak på Evebø i luftrommet gjennom heile kampen, men når svensken var på toalettet glapp sjølvsagt markeringa..

Comment

Det kan også nevnes at Kjelsås (vår cup-dödare) ble slått 2-1 av TIL 2 her om dagen. Jeg synes det er urovekkende at mange av de andre Tippeligaklubbenes andrelag er så mye bedre enn våre nest beste. Vi hører hele tiden mye om hvor gode talenter Vålerenga har, men i det siste synes jeg resultatene har uteblitt. Både de yngre lagene og andrelaget virker å ha slitt veldig i det siste.

Jeg vet ingenting om hvordan lag de andre andrelagene pleier å stille med. Det kan for all del hende at de ikke spiller med så mange juniorer som oss osv.

I mine øyne kan det kanskje være sunt for VIF2 og ta turen ned i tredje divisjon. Det brukes veldig mye krefter på å redde stumpene i andredivisjon og kanskje de unge kan spille på seg selvtillit i tredje divisjon istedet for å gå fra tap til tap i andredivisjon.

Comment

Working...
                              X