Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Morten P åpner penalet igjen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by LameDuck View Post
    Morten P. tar til motmæle mot - jeg siterer - "en akademiker og Odd-supporter av verste sort (som har) plaget og skjelt ut norsk sportspresse (TV, radio, aviser), Norges Fotballforbund og gud vet hvem andre med rabiate brev (åpne som personlige) og annen form for skriftlig søppel."

Kraftig skyts fra Morten, men når sant skal sies så virker ikke han Odd-supporteren å være helt klar i toppen heller.

Hele kommentarer (og et av de illsinte brevene fra Odd-mannen) kan leses på nettsidene til Dagbladet.

LD.
    Hm...
    Tja, han Odd-duden er vel litt 'over the top'. Men han har et poeng mht. LSK som han omtaler som lite sympatiske mot slutten.

Morten P. har jo også fått en ganske spydig kommentar under artikkelen sin (en artikkel som jo for det meste består av Odd-duden sine utblåsninger...)

Comment

lurer på om denne odd-supporteren er han skalla idioten som alltid havner foran kamera på skagerak arena

Comment

Han får vel vann på mølla igjen etter at det er blitt rapportert bråk i Ålesund mellom bøfler og Ålesund. Hvordan man klarer å komme i bråk i Ålesund er dog en gåte for meg..Trolig er det kun noe skriking mellom partene og litt fyring opp av noen bluss..Vi får se hva som har skjedd.

Dorian Stefan
        *****KREPP ARMY*****
        DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
        Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Ut i fra Sunnnmørspostens artikkel vil jeg anta at Lillestrømsupportere har kasta et bluss inn på Dirty Nelly og at Aalesundsupportere har gått til angrep på dem som gjorde det.
          in Absinthia

Comment

Om Morten P igjen (seint - men...):

Syns han hadde helt greie kommentarer på MAX i pausa og etter Vålerenga - Tromsø. Husker ikke nøyaktig hva han sa nå, men bare kurant analyse etc. - Som jeg var jamnt enig i.

Og da han jo ha en del peiling...

Comment

Working...
            X