Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner : Sogndal-VIF 0-1

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Fikk ikke sett kampen siden jeg var på trening, men jeg ble utrolig lettet over 3 poeng. Jeg er en som er fan av finspill osv, jeg er jo tross alt Arsenal fan Men idag var det 100 ganger viktigere med 3 poeng, noe vi fikk.

Comment

Originally posted by larsf89 View Post
      Fy faen for en elendig fotballkamp, ingen av lagene klare å spille enkle pasninger til hverandre på 5 meter, grunnteknikken til Fellah og Singh er borte - klarerer ikke engang å dempe en ball. Ogude er ubrukelig som spiss,kanskje det dårligste alternativet til nå
      Vi skriker etter en spiss, vi skriker etter en Berre som tør å utfordre og faktisk klarerer det. Vi skriker etter en Shelton som kan gjøre ting på egenhånd. Vi skriker etter en Fellah og Singh fra i fjor med utsøkt teknikk.

Har virkelig blitt så dårlig på så få måneder?:
      drible miste, drible miste, drible miste.. ja jeg snakker om Singh
      Han har ikke blitt så mye dårligere, men har ikke utviklet seg noe mer.
      Var 110% sikker på at han skulle bli byttet ut, men det ble han ikke.

Ogude spiss.. er det mulig.. ja i dag var det hvist det, tror ikke mange så den komme. Røva kamp og ræva spillt, men vi fikk 3 poeng og det var det eneste som var aktuelt i dag. Men Songdal spillte ræva, og 1 mål, ikkje bra
      enga4ever

Comment

Forferdelig bane. Komplett umulig å spille ordentlig fotball på det underlaget. Uberegnelig ballsprett og enhver brå bevegelse sendte spillerne på rævva. Får ingenting igjen for å analysere noe spill eller form på bakgrunn av det vi så i dag.

Det er bare å glede seg over 3 poeng!

8 poeng til toppen og 3 poeng opp til Molde på 5. Løpet er på langt nær kjørt ennå.

Comment

Originally posted by Loke View Post
          * Hva har skjedd med teknikken til de enkelte spillerne på banen, klarer jo ikke ta imot en ball engang.
          Skjedde vel det samme med teknikken til alle spillere som tror de skal spille på en fotballbane, men som blir henvist til en halvt tilsådd og halvt pløyd potetåker - teknikken den blir dårlig .

Er det NOE lag som har klart å spille teknisk godt på Fosshaugane i år? I think not!!

Comment

Originally posted by DonNasty View Post
            drible miste, drible miste, drible miste.. ja jeg snakker om Singh
            Singh var faktisk blant positivene idag synes nå jeg. Men det er jo ikke å forvente at du skal påpeke Bojans forferdelige pasningsprosent.

Comment

Originally posted by san Paolo View Post
              Skjedde vel det samme med teknikken til alle spillere som tror de skal spille på en fotballbane, men som blir henvist til en halvt tilsådd og halvt pløyd potetåker - teknikken den blir dårlig .

Er det NOE lag som har klart å spille teknisk godt på Fosshaugane i år? I think not!!
              tja, tenker mere på teknikken generelt denne sesongen jeg, se på spillere som singh, fellah osv som storspilte for oss ifjor, klarer jo fankern ikke sentre eller ta imot en ball om dagen... vil også skylde på banen idag, men kollektivt sett så har spillerne våre forfalt hardt iløpet av vinteren
              "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

Utrolig viktig og deilig seier.
                Synes alle gutta virkelig blør for drakta på den tunge banen.

Nå får vi 14 dager på å terpe på spillet og ikke minst få folk tilbake fra skader.

Noe som også er verdt å tenke på er at vi nå har hatt 3 hjemme og 6 bortekamper i årets serie.
                Derfor tror jeg vi har mye godt å vente framover

Så stolt så Vålenga.
                EVIG VIF

Comment

jøss, vi vant faktisk...

Comment

Originally posted by e73 View Post
                    Forferdelig bane. Komplett umulig å spille ordentlig fotball på det underlaget. Uberegnelig ballsprett og enhver brå bevegelse sendte spillerne på rævva. Får ingenting igjen for å analysere noe spill eller form på bakgrunn av det vi så i dag.

Det er bare å glede seg over 3 poeng!

8 poeng til toppen og 3 poeng opp til Molde på 5. Løpet er på langt nær kjørt ennå.
                    Vel talt!

Jeg jubler over 3 poeng!

Comment

I fjor var det greit med et tap i ny og ne, så lenge spillet var så fint som det var, men i år sitter ikke finspillet, og da er det viktig å spille kun for å få med seg 3 poeng. Selv er jeg ikke fornøyd, men jeg er i hvert fall ganske lettet.

Comment

diiiiiiiiiiiiiigg

Comment

Odd neste?

Deilig med 3 poeng mot saftkokerne.

Er det Odd borte torsdag 16. juni som er Engas neste kamp nå?
                          Da vil i tilfelle Enga ha spilt 7 av de 10 første kampene borte.
                          Noe lag som har gjort det tidligere i øverste divisjon?
                          Spesiell situasjon.

Noen som vet når den utsatte kampen mot Molde skal spilles?

Comment

Originally posted by Caanradi View Post
                            Deilig med 3 poeng mot saftkokerne.

Er det Odd borte torsdag 16. juni som er Engas neste kamp nå?
                            Da vil i tilfelle Enga ha spilt 7 av de 10 første kampene borte.
                            Noe lag som har gjort det tidligere i øverste divisjon?
                            Spesiell situasjon.

Noen som vet når den utsatte kampen mot Molde skal spilles?
                            Det stemmer.
                            Odd er neste kamp.
                            7 borte av de første 10 er veldig spesielt.

Men som jeg skrev før kveldens kamp:
                            6 poeng borte mot Sogndal og Odd så er vi med igjen
                            EVIG VIF

Comment

Originally posted by Bojan View Post
                              Det stemmer.
                              Odd er neste kamp.
                              7 borte av de første 10 er veldig spesielt.

Men som jeg skrev før kveldens kamp:
                              6 poeng borte mot Sogndal og Odd så er vi med igjen
                              da tar vi hele greia!!

Comment

Viktig med 3 poeng

I dag hadde vi 2 skudd på mål, begge med Singh. Dette var en kamp gutta var livredd for å tape, og da blir spillet der etter. Vi har et lag som har vært blottet for selvtillit så da får vi håpe at denne seieren var det som skulle til. Nå får vi håpe pausa blir benyttet godt og at vi har en spiss til neste match.
                                Espen

Comment

Working...
                                X