Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner : Sogndal-VIF 0-1

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Bojan View Post
    Nå får vi 14 dager på å terpe på spillet og ikke minst få folk tilbake fra skader.
    Øh... sa ikke MA at vi skal ha den ene ferieuka i denne 14-dagersperioden (pga. E-cup)
    Helt grei timing for ferie, syns jeg.
    Link her:
    http://www.vif-fotball.no/article3160535.ece

6-7 dager å terpe spill på etter en oppfriskende ferie, er jo bra det og!

PS: Mht teknisk spill - Selv Messi hadde sett mer ut som en bakfull bedrifts-spiller, enn en slepen tekniker på den åker'n i saftbygda...

Comment

Originally posted by Caanradi View Post
      Noe lag som har gjort det tidligere i øverste divisjon?
      Spesiell situasjon.
      Ser ut som et spørsmål for FC Football når de begynner igjen til høsten.

Comment

Deilig med 3 poeng, men grusom kamp. Synd å si det, men Brann som nettop tapte 0-4 for tromsø, viste mye mere kvalitet i dag enn det vi gjorde.
        Dagens beste Vålerenga spiller - utvilsomt Mos, men er jo enklere når man spiller på et godt lag.
        Fredrik Stoor - Makan til bomkjøp!!

Comment

Originally posted by Sosua View Post
          Fredrik Stoor - Makan til bomkjøp!!
          Høres ut som det mange sa om Shelton etter 2009-sesongen.
          Gi nå mannen litt tid. I dag spilte han i tillegg på uvant plass, gjorde han ikke?

Comment

Originally posted by maefteda View Post
            Singh var faktisk blant positivene idag synes nå jeg. Men det er jo ikke å forvente at du skal påpeke Bojans forferdelige pasningsprosent.
            Bojan var den som gjorde så at vi vannt, jeg har hele tiden sagt at Bojan burde bli førstevalget fremfor Singh, av den grunn at Bojan scorer, og er mer målfarlig en Singh. Men av en eller annen grunn, bruker MA Bojan før Singh (bortsett fra i kamper da vi ikke har folk)
            enga4ever

Comment

godt

dette smakte veldig godt i dag er det greit spille ikke sitter 100%. da tar vi en pause hvor forhåpentligvis flere kommer TILBAKE fra skade , og får terpe spillet kom igjen enga!

Comment

Hvor mange kamper mister Shelton og Lars?

Comment

Originally posted by Stian96 View Post
                  Hvor mange kamper mister Shelton og Lars?
                  http://www.vif-fotball.no/article3152920.ece

I absolutt verste fall (finale) er de begge borte fram til 25. juni. Om de ryker ut etter gruppespillet, kan de være tilbake til kampen mot Odd 16. juni.

Comment

Originally posted by Caanradi View Post
                    Da vil i tilfelle Enga ha spilt 7 av de 10 første kampene borte.
                    Noe lag som har gjort det tidligere i øverste divisjon?
                    Spesiell situasjon.
                    Til sammenligning vil Tromsø den runden spille sin 7. hjemmekamp for sesongen.

Comment

Sagt det før, og jeg gjentar meg selv, vi kommer tilbake. Skader + 7 bortekamper, sier sitt at det blir tøft. Når vi får komme hjem med friske spillere (Shelton, Koné, Berre, Hæstad) .. og kanskje Singh/Fellah finner igjen formen.

Utover høsten blir vi bare bedre, og det er ikke langt opp. Blir nesten for dumt å gi opp håpet nå.

Comment

Originally posted by DanielAa View Post
                        http://www.vif-fotball.no/article3152920.ece

I absolutt verste fall (finale) er de begge borte fram til 25. juni. Om de ryker ut etter gruppespillet, kan de være tilbake til kampen mot Odd 16. juni.
                        Da får vi håpe Jamaica og spesielt Canada ryker ut tidlig og mister INGEN kamper.

Comment

Originally posted by Carez View Post
                          Da får vi håpe Jamaica og spesielt Canada ryker ut tidlig og mister INGEN kamper.
                          Det hadde ikke gjort noe, nei

Comment

Deilig med tre poeng for da trenger man ikke lete så lenge etter andre ting å glede seg over, for det var det ikke.

Dette med bortekamper er jo et tankekors, i fjor tok vi bare 20 poeng borte 6 bortekamper gir da 6*1.34=8 poeng, 1 mer enn vi har. Er hjemme igjen til høsten så det passer meg forsåvidt utmerket å gjøre unna alle borteturer=)

Vi hadde 15 poeng etter 9 runder mot 11 nå.

Ikke svart detta.

MEN, fyttikatta som jeg savner ''lillebarca'' fra i fjor. Er ikke mye likheter mellom storebarca på wembley i går og lillebarca på fosshaugane i dag annet enn at vi har et par midtbanespillere som er litt små av vekst også.

Comment

Dritdigg med tre poeng

Kampen var som alle er enige om en skikkelig møkkakamp, noe av det værste jeg har sett faktisk, hehe. Men matta er visstnok helt jævlig, på forhånd sa Aabrekk at den er mye værre enn den ser ut, og den så ganske ille ut. Bare å se hvordan alle sklei/tryna hele tida. Så lå ikke akkurat an til finspill.

Litt skuffa over spillet, sånn jevnt over, men veldig fornøyd med poeng. Får håpe det letter presset litt på gutta, at de klarer å senke skuldrene og levere bedre framover. Finne fram kreativiteten igjen og spille bedre.

Comment

Det er ikke helt svart poengmessig, enig i det. De som mener Stoor var et bomkjøp tar feil mener jeg. Han var ikke glimrende i dag, men det var det faktisk ingen. Han har derimot vært bedre enn mange andre i de fleste lampene hittil i år. Sånn er det med lag i motgang, spillere i de fleste posisjoner ser mye værre ut enn de er.
                                Gleder meg over 3 poeng, at vi holder nullen, og at vi vinner på nok en dårlig dag.

Comment

Working...
                                X