Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner : Sogndal-VIF 0-1

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stian96
    replied
    Fikk ikke sett kampen siden jeg var på trening, men jeg ble utrolig lettet over 3 poeng. Jeg er en som er fan av finspill osv, jeg er jo tross alt Arsenal fan Men idag var det 100 ganger viktigere med 3 poeng, noe vi fikk.

Leave a comment:

• Loke
    replied
    Greit nok, vi tok med oss 3 poeng fra saftbygda.

men...

* Hva har skjedd med kommunikasjonen mellom spillerne, er ingen bevegelse rundt egene spillere når vi har ball.

* Hva har skjedd med teknikken til de enkelte spillerne på banen, klarer jo ikke ta imot en ball engang.

* Noen som telte antall sjangser vi klarte å komme til i denne kampen? selv telte jeg 1.

Denne lista kunne blitt lang... personlig så skjønner jeg egentlig nada av hvor dårlige vi har klart å bli i vinter, dette er en typisk kamp som jeg mener det er min plikt å kunne kreve 3 poeng av gutta i uansett (vi skal ha en klasseforskjell mellom oss og dem). Blir utrolig godt med pause nå kjenner jeg... (selv om jeg gruer meg til å se at lars ikke står i buret neste gang enga spiller)

Leave a comment:

• erik1985
    replied
    Herregud, det var en fæl kamp både fotballmessig og emosjonelt. Satt bare og venta på utligningen på slutten.. men heldigvis slapp vi å ha uflaks.

Leave a comment:

• Goal´n
    replied
    Flaut....?

3 poeng er 3 poeng. Saker og ting jevner seg ut, vi tapte på selvmål mot Stabææk.

Dette er fullt fortjent!

Originally posted by ehby View Post
    Fint med tre poeng, men flaut å vinne på selvmål...

Leave a comment:

• haraa1
    replied
    Originally posted by san Paolo View Post
    Hørte kampen på NRK radio.
    'Ingen stor forestilling - det var det virkelig ikke. Men det var spenning hele veien', var konklusjonen der!
    Herrlig med en sliteseier!!
    Herrlig at vi holder nullen igjen!

Og ingen nye skader heller. Jadda!
    Vel, Stoor og Bojan så det ut som om dem fikk problemer med lysken.. Men mulig dem bare klødde på balla på slutten.

Leave a comment:

• larsf89
    replied
    Fy faen for en elendig fotballkamp, ingen av lagene klare å spille enkle pasninger til hverandre på 5 meter, grunnteknikken til Fellah og Singh er borte - klarerer ikke engang å dempe en ball. Ogude er ubrukelig som spiss,kanskje det dårligste alternativet til nå i god konkurranse med Fellah. Nielsen er usynelig, Stoor er en STOOR kløne.

Vi skriker etter en spiss, vi skriker etter en Berre som tør å utfordre og faktisk klarerer det. Vi skriker etter en Shelton som kan gjøre ting på egenhånd. Vi skriker etter en Fellah og Singh fra i fjor med utsøkt teknikk.

Har virkelig blitt så dårlig på så få måneder?

MEN(!!!!!) akkurat nå driter jeg i alt det og tenker på de herlige 3poengene vi endelig fikk!
    Vi får ta det andre i en annen tråd, i et annet tidspunkt.

Leave a comment:

• ehby
    replied
    Fint med tre poeng, men flaut å vinne på selvmål...

Leave a comment:

• oyvindn
    replied
    Deilig!

deilig seier på en drittbane i sogndal..
    Så kampen på tv og det var utrolig at det var mulig å spille fotball på den banen pluss at været ikke var så bra heller..

uansett Deilig med seier!

Leave a comment:

• Daniel
    replied
    Originally posted by FrankO View Post
    Når vi ikke klarer å ha en fulltallig benk med oss opp til Sogndal sier det seg selv hvor langt på felgen vi er når det kommer til skadesituasjonen.
    Vi har vel som regel bare med 16-mannstropper på lange borteturer?

Leave a comment:

• dreadedbyfew
    replied
    3 poeng, seier og en opptur før landslagspausen. Kampen var en av de største møkkakampene jeg noensinne hadde sett, men så spilte vi mot et av de største møkkalagene også da...

Gutta skal ha for krigingen og innsatsen idag!

Leave a comment:

• san Paolo
    replied
    Hørte kampen på NRK radio.
    'Ingen stor forestilling - det var det virkelig ikke. Men det var spenning hele veien', var konklusjonen der!
    Herrlig med en sliteseier!!
    Herrlig at vi holder nullen igjen!

Og ingen nye skader heller. Jadda!

Leave a comment:

• FrankO
    replied
    Som vanlig får en si er det under pari det vi leverer. Nær sagt samtlige spillere virker ute av form og det ser nesten ut som de har flere feilpasninger enn pasninger med rett mottaker.

Når vi ikke klarer å ha en fulltallig benk med oss opp til Sogndal sier det seg selv hvor langt på felgen vi er når det kommer til skadesituasjonen. Mot slutten var det bare viktig å roe ned og ikke slippe inn noen mål, finspillet får vi ta når vi er på ei matte som tillater det.

Når man ser reaksjonen til Freddy etter kampen skjønner man hvor mye denne seieren betydde for gutta også.

Leave a comment:

• maefteda
    replied
    Håpløs kamp på alle måter, bortsett fra 3 poeng

Hadde ikke Sogndal vært enda dårligere enn oss hadde dette blitt stygt.

Leave a comment:

• Daniel
    replied
    3 poeng er 3 poeng og det er vel det som er å si om denne kampen.

Dette minner om kampene mot Aalesund (H) og Viking (B), hvor vi var bunnsolide defensivt.

Leave a comment:

• j_robber
    replied
    Ræva kamp, men digg med seier igjen!
    Nå har vi også litt tid på oss til å kunne få trent i gang en del spillere, så jeg er bittelitt mer optimistisk nå enn tidligere

Leave a comment:

Working...
X