Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner : Sogndal-VIF 0-1

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Christopher
    replied
    Digg med 3 poeng, men kampen var rett og slett kjedelig.

Leave a comment:

• san Paolo
    replied
    Originally posted by Hjesus View Post
    Radioinnslag fra NRK Klanen vs Saftkokaradn i dagens gjetord fra Sotahjørnet.
    Thanx!

Sjelden man hører en fyr med så rar dialekt si såpass mye bra om både Klanen og bønder!...

Leave a comment:

• Hjesus
    replied
    Radioinnslag fra NRK Klanen vs Saftkokaradn i dagens gjetord fra Sotahjørnet.

Leave a comment:

• Nico 8
    replied
    Originally posted by tipppeliga View Post
    Etter prestasjonene i år trenger vi ett par midtbanespillere og minst 2 spisser, men det er selvfølgelig ikke penger vi har. Kunne tenkt en spiss på lån ut sesongen og kanskje en offensiv spiller som kan bekle kant og offensiv midt.
    Jeg tror også en grunn til at vi spiller dårligere i år er på grunn av nye spillere som skal bli vant til land/by, medspillere, taktikk, klubb osv. Det er mye som påvirker en spiller. I tillegg til at spillerne som allerede er her blir påvirka. Å kjøpe inn en hel haug av spillere når det går dårlig er ikke alltid løsninga. Og når de da i tillegg blir kjøpt fra alle verdenshjørner så blir det mye surr. Det må vel være fler enn meg som syntes det var kult når vi ifjor spilte festfotball med kun 2-3 utlendinger i troppen?

Jeg mener vi fortsetter med det laget vi har, eventuelt kvitter oss med en av de tre spissene vi har henta i vinter og henter inn en høyreving som erstatter/utfordrer til Berre isteden.

Leave a comment:

• 1/2VorseN
    replied
    Skal være enig i at singh kanskje burde hatt 4 siden han løper mye begge veier i motsetning til fellah
    Jeg synes nå Singh var det mest positive jeg så utpå der under kampen! Både Strandberg og Muri gjør en ok jobb bak, mens Ogude, Nordvik (den eneste som møtte en real trussel) og Stoor var de dårligste.

Mangel på flere spille alternativer er det jeg savner mest, og vi få bare tåle at ballen for det meste går langt med en så dårlig bane som vi spilte på sist.

Man ser hvertfall at Singh har herlig teknikk og selv om det ser ut som han er treig så drar han seg ofte forbi spillere, litt i god gammeldags Berre stil her altså og umulig å ta fra ball. Uansett trygg med bein i ball, sentral når vi har ball, selv om pasningskvaliteten har vært litt for lav i år. Håper dette bedrer seg når vi får spillere i form, for Singh trenger alternativer når han skal slå disse pasningene!

Leave a comment:

• tipppeliga
    replied
    Originally posted by Flem View Post
    Unnskyld meg, men har du lest tabellen og sett kampene?
    Vi slipper inn veldig lite mål, men scorer ikke - DET er problemet.
    Som andre sier, snittet i tippeligaen er langt over hva vi slipper inn, så slutt med Reginiussen gnålet, han er ikke en spiller vi får, eller ønsket å få.
    Du har skjønt det, kunne ikke vært mer enig!

Leave a comment:

• bohem33
    replied
    Fantastisk glad for hvert eneste ett av de tre poengene vi tok mot sogndal, de var viktige. Når vi har våre fem beste spisser ute så er det faktisk sterkt å klare å vinne borte selv mot sogndal. Det er fullt mulig å klatre mye når folk kommer tilbake igjen og vi igjen får spille hjemmekamper. Ingen god start, men vi er på vei oppover nå. Vi har faktisk ikke så bred stall at skader på et dusin spillere i oppkjøringa og store deler av sesongen ikke svekker oss.

Leave a comment:

• Flem
    replied
    Originally posted by independent- View Post
    Du sier vi ikke slipper inn mål, fremdeles har vi nå for første gang holdt nullen siden 1.april. Det er 2 måneder med baklengsmål det. Hele grunnen til at forsvaret slapp delvis unna kritikk ifjor var angrepet vårt. Nå når angrepet vårt ikke sitter, og vi vet vi slipper inn mål i nesten hver kamp, holder det ikke mål lenger.
    Unnskyld meg, men har du lest tabellen og sett kampene?
    Vi slipper inn veldig lite mål, men scorer ikke - DET er problemet.
    Som andre sier, snittet i tippeligaen er langt over hva vi slipper inn, så slutt med Reginiussen gnålet, han er ikke en spiller vi får, eller ønsket å få.

Leave a comment:

• Goal´n
    replied
    Enig, endel får et stygt overslag mot det negative og har så høye tanker om sin egen vurderingsevne at spillere og andre her inne nærmest er null verdt....

Vær litt ydmyke og vis "tålamod"!

Sant, det er de samme gutta som ga oss en kjempesesong i fjor.. la martin ta ut laget og slutt å kritisere enkeltspillere.. singh ble jo hyllet som guds gave til fotball i fjor så skal folk slakte gutten så fort det går litt i mot! Er du fan støtter du gutta!

Leave a comment:

• tipppeliga
    replied
    Originally posted by Grovern View Post
    Skremmende hvor mange det er som KUN er negative, og endel som har absolutt 0 peiling.
    Sant, det er de samme gutta som ga oss en kjempesesong i fjor.. la martin ta ut laget og slutt å kritisere enkeltspillere.. singh ble jo hyllet som guds gave til fotball i fjor så skal folk slakte gutten så fort det går litt i mot! Er du fan støtter du gutta!

Leave a comment:

• Grovern
    replied
    Skremmende hvor mange det er som KUN er negative, og endel som har absolutt 0 peiling.

Leave a comment:

• independent-
    replied
    Originally posted by arvegods View Post

Er det noe jeg har gått glipp av her? Lot vi Tore R gå til tromsø?Han var i TIL og gikk derfra til Tyskland for så å returnere til det høye nord på utleie,hvor kommer så Vålerenga inn i bilde annet at mange ønsket å se han i KongeBlått.....
    I henhold til mine kilder kastet vi oss ikke inn i kampen om Reginiussen. Det burde vi gjort. Han er en klassestopper og bedre enn de vi har.

Ps: Faen så lei jeg er dette quote-systemet.
    Last edited by Ogni M; 31.05.2011, 15:38. Reason: aaaaaargh!

Leave a comment:

• arvegods
    replied

Du sier vi ikke slipper inn mål, fremdeles har vi nå for første gang holdt nullen siden 1.april. Det er 2 måneder med baklengsmål det. Hele grunnen til at forsvaret slapp delvis unna kritikk ifjor var angrepet vårt. Nå når angrepet vårt ikke sitter, og vi vet vi slipper inn mål i nesten hver kamp, holder det ikke mål lenger.

Strandberg er ingen god midtstopper. Når han blir utfordret blir han fort en lilleputt. Vi så det i Fredrikstad, vi så det i Haugesund. Vi ser det altfor ofte. Han må gjerne være så mye kaptein på u21 han bare vil, det hjelper ikke når du har en slapp attitude på klubblaget.

Muri har vært med i EN landslagsamling på gud veit hvor mange år, fordi Rogne (?) måtte melde avbud. Vi hadde en midtstopper i Wæhler som var fast på landslaget, da syns jeg en og annen landslagsamling for Muri blir litt pinlig i forhold. Vi hadde Erik Hagen som fikk masse landskamper. Vi burde sikte høyere enn å være drithappy med å ha en midtstopper som har vært på EN landslagsamling. Jeg forventer at Muri er sjef bak der, det har han ikke vært til nå og det skuffer meg.

Jeg stiller fremdeles et spørsmålstegn vedrørende Reginiussen og hvorfor i all verden vi lot han gå til Tromsø. Han spiller RIMELIG bra om dagen, for å si det sånn.
    Er det noe jeg har gått glipp av her? Lot vi Tore R gå til tromsø?Han var i TIL og gikk derfra til Tyskland for så å returnere til det høye nord på utleie,hvor kommer så Vålerenga inn i bilde annet at mange ønsket å se han i KongeBlått.....
    Last edited by Ogni M; 31.05.2011, 15:38. Reason: sitatformatering. Åpen opp gluggene FØR du poster.

Leave a comment:

• independent-
    replied

Hvem holder ikke mål mener du? Muri(landslagstroppen sist) Strandberg(kaptein på u-21).. vi slipper inn lite mål og scorer ikke nokk, det skjønner alle som noen gang har sett en kamp. Etter prestasjonene i år trenger vi ett par midtbanespillere og minst 2 spisser, men det er selvfølgelig ikke penger vi har. Kunne tenkt en spiss på lån ut sesongen og kanskje en offensiv spiller som kan bekle kant og offensiv midt. Ps. Har klokketro på singh, hvis noen skulle tro noe annet, han kommer! Når forsvaret slipper til en sjanse og holder nullen så bør de vel belønnes i lignende grad som midtbane/angrep når vi scorer 3/4

Strandberg er ingen god midtstopper. Når han blir utfordret blir han fort en lilleputt. Vi så det i Fredrikstad, vi så det i Haugesund. Vi ser det altfor ofte. Han må gjerne være så mye kaptein på u21 han bare vil, det hjelper ikke når du har en slapp attitude på klubblaget.

Muri har vært med i EN landslagsamling på gud veit hvor mange år, fordi Rogne (?) måtte melde avbud. Vi hadde en midtstopper i Wæhler som var fast på landslaget, da syns jeg en og annen landslagsamling for Muri blir litt pinlig i forhold. Vi hadde Erik Hagen som fikk masse landskamper. Vi burde sikte høyere enn å være drithappy med å ha en midtstopper som har vært på EN landslagsamling. Jeg forventer at Muri er sjef bak der, det har han ikke vært til nå og det skuffer meg.

Jeg stiller fremdeles et spørsmålstegn vedrørende Reginiussen og hvorfor i all verden vi lot han gå til Tromsø. Han spiller RIMELIG bra om dagen, for å si det sånn.
    Last edited by Ogni M; 31.05.2011, 15:37. Reason: sitatformatering. Snart blir det advarsel for slikt.

Leave a comment:

• tipppeliga
    replied

Singh står for våre 2 eneste sjanser i kampen. Jeg har ikke sagt noe på Fellah sin karakter, jeg sier noe på Strandberg sin. 7 er galskap. Det var jo ingen motstand for forsvaret vårt. Det gir et veldig falskt bilde å gi Strandberg 7, og det var ikke Nordvik sin feil at Strandberg surret på den farlige situasjonen. Nordvik slurvet fælt først, men så kommer Strandberg busende inn i spissen.

Forsvaret er overhode ikke det som holder oss flytende om dagen, vi har jo ikke holdt nullen siden 1.april. Forsvaret er på det nivået det har vært de siste 2 årene. Vi trenger en kvalitetstopper og vi trenger også en back.
    Hvem holder ikke mål mener du? Muri(landslagstroppen sist) Strandberg(kaptein på u-21).. vi slipper inn lite mål og scorer ikke nokk, det skjønner alle som noen gang har sett en kamp. Etter prestasjonene i år trenger vi ett par midtbanespillere og minst 2 spisser, men det er selvfølgelig ikke penger vi har. Kunne tenkt en spiss på lån ut sesongen og kanskje en offensiv spiller som kan bekle kant og offensiv midt. Ps. Har klokketro på singh, hvis noen skulle tro noe annet, han kommer! Når forsvaret slipper til en sjanse og holder nullen så bør de vel belønnes i lignende grad som midtbane/angrep når vi scorer 3/4
    Last edited by Ogni M; 31.05.2011, 15:36. Reason: Sitatformatering... jeeeez.

Leave a comment:

Working...
X