Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Spisser og vikarspisser

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Spisser og vikarspisser

Spissmangelkriseløsningssituasjonen for A-laget fortjener vel en egen tråd...

Vi har prøvd som midtspiss:
    Berre, Shelton, Nielsen, Fellah, Boakye, Ogude....
    Og de har ikke scora all verdens i den posisjonen noen av dem - så langt.

Så hvem skal spille der neste gang mens vi venter på at Boakye og Koné skal bli helt friske - og at Sid skal bli litt bedre.

Jeg har et forslag. For det er en som vi ikke har prøvd og som faktisk har vikariert som spiss før: Freddy boy! Ok, det var før krigen ca. Men det funka.

Andre forslag?

Burde vel strengt tatt ha med Dawda på lista over hvem vi har prøvd

Comment

Jeg håper Sid kan få en mulighet fra start om ikke problemene er løst før ODD-kampen. Han ble matchvinner i mange kamper i vinter så vi vet at han kan.

Comment

Mener da vi kansje burde gjort om formasjonen litt jeg da og hatt 2 spisser, midt spissen vår blir så alt for ofte helt alene.
        vanskelig å få til no da, gjorde jo det ifjor når det butta imot og det funka.

Comment

Originally posted by Roger`n View Post
          Mener da vi kansje burde gjort om formasjonen litt jeg da og hatt 2 spisser, midt spissen vår blir så alt for ofte helt alene.
          vanskelig å få til no da, gjorde jo det ifjor når det butta imot og det funka.
          problemet er vel at vi ikke har EN spiss en gang! hvem skal vi bruke da, freddy og fellah???

Comment

I følge rapportene, samt det lille jeg så, er det bare å glemme Sid. Mulig han var det største talentet som var tilstede akkurat da speidern kikket på, men største talentet han hadde sett i det hele tatt? Da har'n ikke sett mye..
            Vi er Vål'enga!!

Comment

Originally posted by maestro View Post
              I følge rapportene, samt det lille jeg så, er det bare å glemme Sid. Mulig han var det største talentet som var tilstede akkurat da speidern kikket på, men største talentet han hadde sett i det hele tatt? Da har'n ikke sett mye..
              Det er litt sånn med Sid nå som det var med Mos i fjor. De som ikke er på andrelagskamper er som regel de som skriker høyest om at disse spillerne må få prøve seg på A-laget.

De som faktisk ser på rekrutta innimellom veit at det er en grunn til hvorfor de ikke får sjansen.

Comment

Originally posted by maestro View Post
                Da er landslagstrener'n til Benin uenig med deg. Han har nok sett Sid en del.

Gi nå gutten mer tid. Han er bare 18 og skal finne seg til rette på et nytt kontinent. OG som andre har nevnt: han scora da i oppkjøringa.
                Han kunne også fort ha fått en målgivende da han spilte på slutten mot Viking - men Bojan fikk ikke stokka beina akkurat den gangen...

Comment

Jo da, jeg ser den og har all mulig sympati med Sid og situasjonen hans. Men når Martin virker å være mer troende til å putte hvem som helst på spissplass framfor Sid kan man vel ikke bare skylde på alder og fremmede omgivelser. For all del, jeg tar gjerne feil i dette, men pr i dag virker "super-talentet" til Sid å ha blitt borte på flyturen.
                  Vi er Vål'enga!!

Comment

Sid skal få tid, og vi har da andre talenter? Jeg synes vi skal gi Nielsen mer tid som midtspiss, så vil han vokse i rollen. Problemet er vel at vi kan trenge ham på kant når alle andre er skadet. Selv har jeg mange ganger blitt imponert over Shåresh Ahmadi, som er en god boksspiller.

Comment

Jeg håper Sid har et skikkelig nettverk.
                      Vil tro at selvtillitten hans ikke er prima for tiden og jeg synes faktisk Martin Andresen har driti på leggen med Sid. Du gir ikke gutten så mange sjanser i vinter og når sesongen er i gang er han kun på reservelaget. I tillegg når vi spiller helt uten spisser. Da gir du gutten noen sjanser. Noen innhopp.

Hvis ikke kommunikasjon og det sosiale er på topp nå tror jeg vår nye psykolog bør legge sin vernende hånd over Sid.
                      Man må delta for å vinne

Comment

Har prøvd de fleste som spiss nå, da syns jeg de skal prøve Shåresh Ahmadi Han er iallefall spiss i forhold til Fellah Ogude osv Verdt ett forsøk..
                        engaman
                        -----------
                        Ære Være Enga!!!

Comment

Jepp

Originally posted by engaman View Post
                          Har prøvd de fleste som spiss nå, da syns jeg de skal prøve Shåresh Ahmadi Han er iallefall spiss i forhold til Fellah Ogude osv Verdt ett forsøk..
                          Enig. Så kampen mot Tønsberg i går, og måten han angrep bakrommet på var en nytelse å se på. Kom alene med keeper minst fem ganger, og selvom avslutningsegenskapene kan finpusses er dette en spiller jeg ble mektig imponert over.

I disse monsterrotasjonstidene på topp er Ahmadi absolutt en som burde få sjansen.

-holberg-

Comment

Har trodd at Sid har vært skada og fortsatt er småskada? Er det ikke sånn? Eller vil Martin rett og slett ikke bruke han?

Hva med Chuma Anene? Er ikke han litt kraftspiss typen?

Comment

Originally posted by FrankO View Post
                              Det er litt sånn med Sid nå som det var med Mos i fjor. De som ikke er på andrelagskamper er som regel de som skriker høyest om at disse spillerne må få prøve seg på A-laget.

De som faktisk ser på rekrutta innimellom veit at det er en grunn til hvorfor de ikke får sjansen.
                              Sånn er det alltid, men Mos puttet vel 30 i fjor, problemet hans da var at vi hadde et lag som funket og spisser som scoret.

Ser at folk begynner å hyle om Shåresh nå, minner litt om det maset som var om å slippe til Bard Shala i sin tid, fordi han scoret i 3 kamper på rad for 2.laget.
                              Dette er nok også ansporet litt av ivrig spilling på FM, ihvertfall mer enn kjennskap til 2. laget og de unge spillerne der.

Comment

Working...
                              X