Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Gutta ute og drakk på lørdag (splittet fra Rekdal-tråd)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gutta ute og drakk på lørdag (splittet fra Rekdal-tråd)

ja nå blir det spennende fremover og jaggu var gutta ute å drakk på lørdag og det hadde de liksom fortjent hmmm nei sjerpings.....
    klansjente

Re: Hvem skal overta etter kjetil?

Sitat: Den man, 21 august 2006 20:28 skrev hauge:

> jaggu var gutta ute å drakk på lørdag...

Fortell, hvor har du det fra?

mvh

Ogni M

Comment

Re: Gutta ute og drakk på lørdag (splittet fra Rekdal-tråd)

Var det den "vanlige" gjengen eller?

Comment

jepp kjenner endel som var sammens med dem så dette er ikke oppspinn og ja de vanlige samme gutta tragisk...
        klansjente

Comment

Men sammen med dem skulle de være? Hva med å ty til Napoli-metoden og spurt "Føler du at du har noe å feire?" "hva gjør du her?" "Burde ikke du være på straffetrening"?

Comment

Hvis dette stemmer så viser det bare hvor håpløse spillerne våre er. Jeg personlig hadde ikke tort å vise meg utenfor dørene med den innsatsen.

De eier jo ikke stolthet.

Det er kun lønningsposen som teller virker det som.
            Rekdal har levert varene: Cupmester 2002, seriesølv 2004 og seriegull 2005

Comment

Det er så grusomt talentløst det. Er det noe man kan gjøre med det? Vi kunne hengt de ut her, hvor holdbart det er er vel heller tvilsomt, man kan også gå bort å fortelle spillerne akkurat hva man mener om de når de er ute. Er vel heller lite populært fra spillernes side, men de kunne fortjent det egentlig.

Men jeg vil uansett ikke gå ut med noe navn på de jeg har hørt eller vet om, ikke før det er klarrert med mod her inne. Men kanskje nettopp en sladre/tystetråd er det man kunne trengt... Jeg vet ikke, vet bare at enkelte spillere må skjerpe seg betraktelig.

Comment

Sitat: Den man, 21 august 2006 20:35 skrev hauge:

> jepp kjenner endel som var sammens med dem så dette er ikke oppspinn og ja de vanlige samme gutta tragisk...

---------------------------------------------------

Du velger å plassere alle punktummene til slutt i setningen, spenstig.

Comment

Sitat: Den man, 21 august 2006 20:37 skrev Oslo 3:

> Det er så grusomt talentløst det. Er det noe man kan gjøre med det? Vi kunne hengt de ut her, hvor holdbart det er er vel heller tvilsomt, man kan også gå bort å fortelle spillerne akkurat hva man mener om de når de er ute. Er vel heller lite populært fra spillernes side, men de kunne fortjent det egentlig.

>

> Men jeg vil uansett ikke gå ut med noe navn på de jeg har hørt eller vet om, ikke før det er klarrert med mod her inne. Men kanskje nettopp en sladre/tystetråd er det man kunne trengt... Jeg vet ikke, vet bare at enkelte spillere må skjerpe seg betraktelig.

>

-----

Man kan jo ta den varianten som Firman i AIK har gjort ved flere anledninger. De har jo regelrett jaget hjem AIK spillere de har truffet på byen hehe.
                  Rekdal har levert varene: Cupmester 2002, seriesølv 2004 og seriegull 2005

Comment

Det er helt ufattelig hvis dette stemmer. Enda mer ufattelig er det hvis trenerapparatet er fullt klar over det, men velger å ikke gjøre noe med det. Enda verre er det kanskje hvis de har gitt beskjed om at slik oppførsel ikke tolereres, uten at spillerne bryr seg om det.

Comment

Føler at det koker inni meg når jeg hører om dette. Hvis det er sant så kan disse spillerne ta ølvommene sine og komme seg vekk. Etter den begredelige innsatsen mot FFK så begynner jeg å lure på hva faen som foregår i huet dems. Er det mulig å være så uprofesjonelle å la et seriegull gå rett i huet på en?
                      fatso

Comment

Hehe, KOT får nye arbeidsoppgaver? Om vi skal ta den AIK metoden altså.

Men det jeg har hørt tyder vel på at trener apparatet vet det, at spillerne vet det, men det skjer jo ikke så mye for det. Kan kanskje tyde på at enkelte gir faen. Men en annen ting, hvor kult tror man det er for en spillere som så til de grader har vinnerinnstilling, nevner ikke konkrete spillere i denne enden heller, at lagkompisene deres i nøkkelroller på laget er drita på byen når man selv forbereder seg på kamp?

Jeg hadde ikke syns det var så kult at andre på egen arbeidsplass prøvde så til de grader å ødelegge for meg.

Comment

Hva med en generell uttalelse fra en av Klanens talsmenn. Oppfordre alle Vålerenga supportere bak en tappekran om å nekte de servering e.l.

De uttaler seg jo i tide og utide om ting det sportslige , nå får de uttale seg om noe de antagelig kan litt om - alkohol

Comment

Sitat: Den man, 21 august 2006 20:42 skrev Mzungu-Pumbu:

> Hva med en generell uttalelse fra en av Klanens talsmenn. Oppfordre alle Vålerenga supportere bak en tappekran om å nekte de servering e.l.

>

> De uttaler seg jo i tide og utide om ting det sportslige , nå får de uttale seg om noe de antagelig kan litt om - alkohol

-------------------------------------------------------

God ide, skadevirkningene av alkohol har våre talsmenn sannsynligvis mye bedre forutsetninger for å uttale seg om enn laguttak, taktikk osv.

Comment

Nå har Rekdal trukket seg etter de dårlige resultatene denne sesongen, en voksen og forståelig beslutning.

Jeg tror dessverre ikke de drittsekkene som bruker lønningsjekken vi som supportere bidrar til å utbetale dem til å drikke seg dritings i tide og utide er i stand til å ta like voksene beslutninger.

Selg hele hurven om det er noen som er interessert i en gjeng med alkoholiserte primadonnaer, fortrinnsvis burde de selges til et land der alkohol var forbudt slik at de kunne få fart på karrieren igjen. Saudi Arabia har jo et visst nivå på fotballen sin, kanskje vi burde henvende oss til noen der nede?

Comment

Working...
                              X