Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Gutta ute og drakk på lørdag (splittet fra Rekdal-tråd)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Re: Er det mulig?

Jeg tror alle godt har skjønt hvem dette er. Det er bare å se på formen til spillerne det gjeder og oppps så har man svaret på det.
    When the facts change, so does my opinon

Comment

Å spre rykter er verdens enkleste ting. Å vaske seg ren for ryktene er så godt som umulig. Det er dét som gjør rykter så fryktelig farlig.

På tide at man kommer med håndfaste bevis (jada jeg vet det ikke er så lett) isteden for å si "jeg så NN på Odeon. Skikkelig drita og greier." Det er som sagt verdens enkleste sak å komme med slike påstander. Alt du trenger er en pc og et markeringsbehov eventuellt et hevnbehov.

Greit nok at noen spillere helt sikkert har tatt seg en øl eller fler for mye, men problemet oppstår idét en mer eller mindre uskyldig får partyløve-stempelet på seg.

Rykter har ødelagt mye for mange mennesker. Særlig de som feilaktig rammes.

Vær litt forsiktig. Det er alt jeg sier. For neste gang kan ryktene ramme deg selv, og det er faktisk utrolig jævlig.

[Bra skrevet. Derfor er konkret nevnte navn anonymisert i belgums innlegg. -mod.]

gromguten

Comment

Hvordan vet du egentlig dette?
        fatso

Comment

Det var ikke bare spillere på den festen.

Comment

kan vi sette en sluttstrek på denne tråden nå???

vi kommer da for pokker ingen vei med å dra dette ut noe lenger.. la oss se opp og frem, regner med at gutta har skjønt poenget nå! (skulle bare mangle, mener jeg...)

terje

Comment

• Partyløvene skal temmes

Partyløvene skal temmes

OSLO: Lørdag dro Vålerenga-spillerne rett på byen etter cupflausen mot Fredrikstad. Nå varsler VIF-ledelsen nye kjøreregler for bygåing

http://fotball.aftenposten.no/elites...ticle63372.ece
              228

Comment

• Re: Partyløvene skal temmes

Sitat: Den tor, 24 august 2006 08:30 skrev carlsb3rg:

> Partyløvene skal temmes

> OSLO: Lørdag dro Vålerenga-spillerne rett på byen etter cupflausen mot Fredrikstad. Nå varsler VIF-ledelsen nye kjøreregler for bygåing

>

> http://fotball.aftenposten.no/elites...ticle63372.ece

Bra, da er det bare å se fremover!

Comment

Working...
                X