Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Unge lokale spillere!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Unge lokale spillere!

Har tidligere påpekt at KFUM har 2 meget intressante spillere i Valøy( som var raskere enn STOOR i treingskampen i våren) og Sindre Sortevik. i tillegg til det har vi en spennende Amir sharif i Manglerud Star. Jeg vil også minne dere på at Nicholai Næess var en realtivt ukjent blad før han ble oppdaget av VIF. Gutten hadde ingen ladskamper, men slo til med en brak. vi har et eget tippeligalag , bestående av kvalitetspillere fra østkanten av Oslo, om MArtin får ut fingern , og ikke bare leter i afrika.

Så mye jeg vil ha lokale menn på laget er det nok langt fra realiteten.
    Dagens unge norske spillere (uten frykt for å skjære alle over en kam) er stort sett svake, pinglete typer som syter mer enn de blør.
    Kunstgresset og frykt for å skli/falle/tryne/blø har gjort det verre.
    Det kommer nok til å ta mange år før vi får noen GODE spillere fra eget land.
    For enten må det skje noe med mentaliteten til ungdommen, eller så må trenere og forbund røske seg i nakken.

Comment

Valøy er vel født i 87 og kan knapt kalles talent lenger, selv om han skulle kunne komme seg inn på A-laget vårt. Om Sharif fortsatt spiller i M/S tviler jeg litt på, de har jo gått til helvete. Ser gjerne at det kommer flere spennende navn i denne tråden, men et minimumskrav må vel være at de er født en gang på 90-tallet for at man skal kunne kalle de talent og spennende. Det er forresten fortsatt mye spennende i Skeid.

Comment

Manglerud star strøket
        http://fotball.smp.no/incoming/article197098.ece

Tenkte også på dette da jeg leste Amir.

Comment

Working...
        X