Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner: Vålerenga 2 - 0 Sarpsborg 08

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ikke for å være party-pooper, men jeg synes både spillet på banen og tribunen bar preg av ferie. Spillerne var litt slappe, og det var jaggu Klanen også (hederlige unntak da vi dro en del dop/hasj/Roberts-sanger på rappen )
    Får skylde på den måneds lange pausen uten hjemmekamper

Vi hadde egentlig god kontroll på kampen. Bojan Man of the match med goal og assist. Konè hadde et hyggelig innhopp, og jeg har trua på at han kan bli bra etterhvert

Men fortsatt gjør vi mye rart siste 1/3-del. Skal absolutt tråkle seg og klumpe seg i midten, istedet for å spille på ledig spiller på kant, og det irriterer meg grenseløst. Når det løsner så blir vi farlige. Midtbanen var ganske bra i dag.

3 poeng i lomma, og nå er vi også likt med TIL hva innsluppete mål angår ( de slapp inn 3 på Lerkendal)

Comment

Meget gledelig at Kone virket frisk og raskere i beina enn tidligere. Tydelig at sprinttreningen har båret frukter. Til tider veldig bra pasningsspill, kun den siste pasningen som sviktet litt. Eneste lille negative er Nordvik som har vært brutal i år..Inn med Stoor.

Men vi er på gang og vi har nå noen hjemmekamper på rad slik at vi kan starte klatringa.

Dorian Stefan
      *****KREPP ARMY*****
      DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
      Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Seier i de to hengekampene og vi kan være på tredje plass
        Vålerenga, klubben for alle (også ‘Team Drammen’)
        -‘-‘- Neste år tar vi alt -‘-‘-

Comment

Originally posted by donny View Post
          Seier i de to hengekampene og vi kan være på tredje plass
          ...men tror du på det? Vi snakker Vålerenga her.
          mvh

Ogni M

Comment

Originally posted by Ogni M View Post
            ...men tror du på det? Vi snakker Vålerenga her.
            Det Vålerenga-laget jeg så i dag er gode nok til å slå Tromsø hjemme og Odd Grenland borte.

Comment

Dette ser bedre ut, ikke uventet og passer med MA sine uttalelser i våres. Han vet hva han snakker om.

Ellers er hjemmeside-tabellen satt opp med VIF på 12 kamper, det skal være 10.

Vi kommer!

Comment

En haug med bilder ute på VPN
                www.grydis.no - Bilder av Vålerenga
                Glemmer passordet mitt...

Comment

Originally posted by FrankO View Post
                  Det Vålerenga-laget jeg så i dag er gode nok til å slå Tromsø hjemme og Odd Grenland borte.
                  Joda, jeg er ikke uenig i det. Men, som sagt, vi snakker Vålerenga her. Hver gang det "bare" skal "én seier" til for at ditt eller datt skal inntreffe, hva skjer da? Jeg kan egentlig bare huske at det tippet riktig vei i serieavslutningen i 2005. Selvfølgelig lurer min hukommelse meg ved å fungere selektivt, men jeg kan ikke noensinne huske noen form for pålitelighet i Engas prestasjoner.
                  mvh

Ogni M

Comment

Alltid hyggelig med 3 poeng, men i dag smakte det ekstra godt. Kokos-ligaen skjener videre, så klarer vi minimum 3 seire og en uavgjort (minst) på de neste fire, er vi helt der oppe. Noe poeng i å forsøke å anke det gule på Ogude? Har en mistanke om at han starter kampene helt på grensa hos de fleste dommerne og det gule i dag var bare piss (som alt annet gult..)
                    Vi er Vål'enga!!

Comment

Originally posted by maestro View Post
                      Noe poeng i å forsøke å anke det gule på Ogude? Har en mistanke om at han starter kampene helt på grensa hos de fleste dommerne og det gule i dag var bare piss (som alt annet gult..)
                      Kan være et poeng å anke det gule til Ogude - om det var så feil som folk skriver her. Sjøl syns jeg det så forståelig ut på stadion, men de kjørte jo ikke repriser på taklinga, så...
                      Men å anke, kan være et greit trekk - også for seinere anledninger - for å markere at vi syns Ogude blir dømt for strengt.

(Sånn sett burde vi neste også kunne klaga på dommeravgjørelser som stadig går i Luton Sheltons disfavør - Det blir jo neste aldri gult kort til motspillere eller straffespark når Shelton blir felt/overfalt på vei mot opplagte målsjanser...Syns det er påfallende lite det blir blåst i hans favør.)

Men uansett: Herlig å være tilbake med seier på hjemmebane. En grei seier på en grei dag mot et lag som faktisk spiller fotball og ikke bare pakker tjukt i forsvar.

Comment

Så en stream av kampen i HD (veetle.com, genialt), og jeg syns spillet var mye likt det vi så i fjor. Fullstending dominans i første omgang, og målet til Fellah gjorde vel at 2/3 av mine Facebook-venner tror jeg er gal. Det var så fantastisk deilig å se.

Comment

Bra gjennomført, må ha vært 10-0 i sjanser og da bør man vel vinne komfortabelt..

Lars 6
                          Dos Santos 6
                          Muri 7
                          Strandberg 7
                          Nordvik 5
                          Singh 6
                          Hæstad 7
                          Bojan 7 BB
                          Nilsen 5
                          Ogude 6
                          Fellah 5
                          (Stoor 4)
                          (Kone 6)

Comment

Noen som vet hvorfor Bojan fikk kapteinsbindet, når Doffen gikk ut? Hvis jeg ike tar feil, så er vel Muri på utløpende kontrakt, og da tenker jeg med en gang, at han er på vei bort siden han plutselig ikke får kapteinsbindet.. Eller så er det bare en bagatellsak som jeg blåser litt opp

Comment

Smakte deilig med seier. Syns vi burde vunnet mer i går, og med en skikkelig spiss i 90 minutter, så hadde vi gjort det.

Noen som vet hvorfor Boakye ikke får lov til å spille? Syns faktisk han er en teknisk veldig god spiller, med litt fart, god styrke og gode avslutninger. I alle fall det inntrykket jeg har fått av han det lille jeg har sett han.

VIF-fotball.no burde vel også snart få fikset på tabellen på førstesiden.. Vi har spilt 10 kamper, ikke 12. Godt mulig det er andre feil der og.
                              Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

Herlig med seier og takter som man kjenner fra 2010.
                                Må trekke frem Strandberg idag- han har fått mye pes og folk er skeptisk, men idag synes jeg han var MUR nr 1 i forsvaret.
                                EN BY- ETT LAG

Comment

Working...
                                X