Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner: Vålerenga 2 - 0 Sarpsborg 08

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by EngaGutt4eVer View Post
    Noen som vet hvorfor Bojan fikk kapteinsbindet, når Doffen gikk ut?
    Gjorde han det? Det jeg så var at dos Santos tok det i mot av Hæstad og ga det videre til Muri.
    in Absinthia

Comment

Nå skal ikke jeg sitte å leite etter ting å klage på, men leser i avisene at Bojan faktisk skøyt på corneren, og at det ikke var en som ble slått inn på første og sneik seg inn. Moro at den funka, men har sitti og irritert meg over mange av Bojans cornere som har vært utrolig dårligere og blitt måka unna lavt på første. Håper ikke dette også har vært forsøk på skudd. For da er ikke treffprosenten på 1 av ca. 35 noe særlig. All den tid vi har Muri der inne. Som sagt, gøy når det funker, men ikke en strategi som bør prøves hver gang

Comment

Originally posted by HeavyD View Post
        Nå skal ikke jeg sitte å leite etter ting å klage på, men leser i avisene at Bojan faktisk skøyt på corneren, og at det ikke var en som ble slått inn på første og sneik seg inn.
        Jeg tror det er litt av planen, og sant å si har vi scora på cornere før i år. dos Santos stuper inn i duellen på første stolpe og Hjulstad er satt ut når dos Santos ikke får endra retning på ballen. At den da gikk inn helt på bakre stolpe er riktig slått etter min mening. Såkalt skudd for styring. Veldig vanskelig å gjøre noe med for keeper. Enten må han gå etter skuddet eller den mulige styringa som kommer. Nå valgte Hjulstad å gå etter duellen der dos Santos ikke treffer ballen, og da gikk ballen inn på bakre.

Tidligere i år har Ogude scora på corner fra Bojan og Nielsen pressa en Sogndalspiller til selvmål på en tilsvarende corner. Sånn sett synes jeg det har fungert bra med cornerne til Bojan i år.
        in Absinthia

Comment

Originally posted by Hjesus View Post
          Gjorde han det? Det jeg så var at dos Santos tok det i mot av Hæstad og ga det videre til Muri.
          Det var Bojan som fikk kapteinsbindet! Og i en nettartikkel leste jeg at det stod "Vålerengas NYE visekaptein".. Ikke vet jeg, men redd det har noe med at Muri er på vei bort! Men så ut som han styrte mye mer og tok ansvar

Comment

Originally posted by EngaGutt4eVer View Post
            Det var Bojan som fikk kapteinsbindet! Og i en nettartikkel leste jeg at det stod "Vålerengas NYE visekaptein".. Ikke vet jeg, men redd det har noe med at Muri er på vei bort! Men så ut som han styrte mye mer og tok ansvar
            Det ble først gitt til Muri, men så pekte Muri på Bojan og sendte det videre til ham.

Comment

Årsbeste

De første 45 mot Sarpsborg, må vel være det beste så langt i år. Angrep av en annen verden! Jeg stortrivdes på Ullevål i går!

Comment

Var ikke Bojan kaptein mot Sogndal også? Kan se ut som han er utpekt som den nye visekapteinen, ja.

Comment

Bojan lærte cornertrikset av den serbiske fotballegenden Dragan Stojkovi¿ i følge aftenposten.
                  in Absinthia

Comment

Deilig med nok en seier.Ikke bare det,men vi spiller den beste kampen så langt i år.Men igjen synes vi misbruker litt for mange sjangse og blir litt fraværende i 2 omgang.Synes spillet begynner å ligne oss men har fortsatt en go del å gå på..men vi må bli mere effektive forann mål,mot bedre lag så vill dette straffe oss da det blir viktigere å sette de få sjangsene vi vill få.

Comment

Ikke så verst dette

Godt å se at ting sitter noe bedre nå, og håper vi klarer å fortsette framgangen når vi møter bedre motstand også.
                      Bojan, Hæstad og Strandberg gjør gode kamper, og Haidar et godt innhopp. Koné virker slapp og litt uinspirert, men fikk i hvertfall litt spilletid igjen.
                      Gleder meg til vi har spisser og kanter på plass igjen.

Comment

Originally posted by McCabre View Post
                        Ikke så verst dette

Godt å se at ting sitter noe bedre nå, og håper vi klarer å fortsette framgangen når vi møter bedre motstand også.
                        Bojan, Hæstad og Strandberg gjør gode kamper, og Haidar et godt innhopp. Koné virker slapp og litt uinspirert, men fikk i hvertfall litt spilletid igjen.
                        Gleder meg til vi har spisser og kanter på plass igjen.
                        Enig, dette så bra ut og gutta gjorde en bra jobb. Vil legge til at skuddet/dragningen fra Haidar var bra, synd den ikke gikk inn. Mener nå at både Bojan og Haidar burde være førstevalget før Singh nå.
                        Er enig i at Kone virket slapp, men ikke helt samspilt enda, eller så er han bare ego, men blir spennende fremover, selv ønsker jeg å se mer til Boa, har mer trua på han.
                        enga4ever

Comment

Originally posted by DonNasty View Post
                          Enig, dette så bra ut og gutta gjorde en bra jobb. Vil legge til at skuddet/dragningen fra Haidar var bra, synd den ikke gikk inn. Mener nå at både Bojan og Haidar burde være førstevalget før Singh nå.
                          Skuddet til Haidar ja. Sotahjørnet har en kommentar om det i dagens gjetord også. På kampen skjønte jeg ingenting for jeg er jo vant til at det blir mål - ikke bare corner - når Haidar skyter.
                          in Absinthia

Comment

Bojan

Vålerenga fikk endelig igang spillet sitt. Gledelig å se!

At VIF-gutta har skuddvegring er ikke bra, for alle angrepsspillere igår er kapable til å dunke ballen i mål fra distanse.
                            Bra fightervilje i laget også!

Off-topic: http://www.vg.no/sport/fotball/norsk...artid=10087688

For en spiller. Min absolutte favorittspiller.

Comment

Bojan er i ferd med å gå fra kult-helt til superhelt! Spillet igår var helt herlig med 100% jobbing i alle retninger i 90 min! Når han i tillegg kommer med slike uttalelser er fremtiden sikret.

Comment

Fikk ikke sett kampen, men gledet meg stort over høydepunktene! Spesielt det første angrepet var KLASSE. Så også tydelig at Bojan var involvert i det meste som skjedde utpå der. Neste kamp mot Start er meget viktig, er bra at vi har vunnet 2 på rad nå, men pga av den dårlige starten trenger vi 3 mot Start. Håper virkelig Doffen er tilbake.

Comment

Working...
                                X